MesterképzésJogi tanulmányokBachelor/ AlapképzésMBATanulmányokHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics PhD in Business Administration (a koncentráció marketing, szervezeti viselkedés vagy vállalkozási)
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics

PhD in Business Administration (a koncentráció marketing, szervezeti viselkedés vagy vállalkozási)

2 up to 5 Years

Angol

Teljes idő

Kérelem benyújtásának határideje

Sep 2023

Tandíj igénylése

Az egyetemen

Ösztöndíjak

Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Olvass tovább

Bevezetés

A Business Administration Doktori Program elismeri, diákok, akik érdeklődnek folytat kutatást elsősorban a kapcsolódó területeken marketing, emberi erőforrás és szervezeti magatartás és a vállalkozói szellemet. Az első két évben a program magában foglalja a tanfolyam, amelynek végén egy átfogó vizsgálat, amely után még két-három évben költenek kutatásra és befejezése egy doktori értekezését. Minden doktorandusz hallgatók várhatóan hozzájárul a tudományos irodalomban a maguk területén keresztül legalább egy kiadvány egy folyóirat által lefedett SSCI (Social Sciences Citation Index). Hagyományosan, a doktori hallgatók anyagilag támogatja részlegesen vagy teljesen a tandíj, és bizonyos mértékig, a megélhetési költségek révén asszisztensi.

Felvételi követelmények

A pályázóknak a doktori program erősen ösztönzik, hogy nyújtsák be GMAT vagy GRE pontszámok, valamint egy 5000 szavas cél felvázolja a kutatási érdekeit és szándékait. Nincs határt szabnak a tudományos területen, hogy mi toborozni de ragaszkodunk hozzá, hogy minden doktori pályázók erős bachelor és master háttérben, ami nagyon fontos, hogy javasolt a kutatás területén.

Kar Kutatási témák

A következő egy indikatív lista a kutatás érdekeit a doktori kutatási szinten: nonunion munkavállalói képviselet tervek, szakszervezeti, hálózati kapcsolatok IR rendszerek, pozitív alkalmazó-alkalmazott kapcsolatok, a munkavállalói fejlesztésre, a fenntartható fejlődési stratégiák, érdekeltségi kapcsolatok, a társadalmi felelősségvállalás, a nemzetközi marketing , a fogyasztói magatartás, a vállalkozás, az üzleti szolgáltatások, kognitív stílusok, az emberi erőforrás menedzsment, toborzás és kiválasztás, szervezeti igazságosság, a vevői elégedettség, a szolgáltatás marketing, a szolgáltatás minősége, export modellek KKV-k számára.

Az Iskoláról

Kérdések

Hasonló tanfolyamok