PhD marketing
The Hong Kong University of Science and Technology
Kulcs információ
Campus helye
Hong Kong, Hongkong
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 6 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
HKD 42 100 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* évente
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A Ph.D. A program erős kutatásigényes hagyományt követ az észak-amerikai mintára. Célja, hogy lehetővé tegye a hallgatók számára a menedzsment általános ismereteinek megszerzését, a koncentráció kialakítását egy speciális területen, és lehetőséget biztosítson a hallgatók számára, hogy jelentős eredeti kutatásokat végezzenek a választott területen. Ph.D. a hallgatóknak intenzív és célzott kutatási képzést és kivételes együttműködési lehetőségeket kínálnak a tantestülettel, hogy felkészítsék őket jövőbeli karrierjükre az oktatás és / vagy a kutatás területén. Hangsúlyozza a kifinomult, a legmodernebb kutatási készségek fejlesztését, amelyek segítenek új ismeretek létrehozásában az alt = "marketing: a főleg pszichológián alapuló fogyasztói magatartás és a nagyrészt a kvantitatív modellezés terén. a gazdasági és statisztikai elméletekről.
Az MPhil nem birtokosai integrált MPhil és Ph.D. program tanulmányi sémája.
A programot a Marketing Tanszék kínálja a következő kutatási fókuszokkal:
Kutatási Foci
A kutatási területek magukban foglalják a fogyasztói információk feldolgozását, a fogyasztói döntéshozatalt, a tudaton kívüli befolyásolást a viselkedésre, az affektusokra és az érzelmekre, a képeket és a vizuális figyelmet, az attitűdöket és a meggyőzéseket, a célokat és a fogyasztók önszabályozását, a társadalmi identitást és a fogyasztók önértékelését, a kultúrák közötti átjárást kutatás, laikus meggyőződés, ételpszichológia és alt = "marketing, terepi kísérletek, a fogyasztók és a cégek empirikus modelljei, szemkövető és térbeli modellezés, választási modellek, elméleti alapú empirikus modellek, Bayesi adatelemzés, információgazdaságtan, kiskereskedelem és alt =" "marketingstratégia, információ és szerződés, médiastratégia, online alt =" marketing, közösségi média és online alt = "marketing, reklám, árképzés, fenntarthatóság, gépi tanulás, üzleti elemzés, természetes nyelv feldolgozása és oksági következtetés.
Felvételi követelmények
A belépéshez a jelentkezőknek meg kell felelniük a következő követelmények mindegyikének. A belépés szelektív, és e minimum követelmények teljesítése nem garantálja a belépést.
én. Az egyetem általános felvételi követelményei
- A doktori fokozatba való felvételre pályázó pályázóknak egy elismert intézménytől származó bizonyítékot kell szerezniük a főiskolai végzettséggel; vagy bemutatta a posztgraduális szintű kielégítő munka teljes munkaidőben legalább egy évig, vagy részmunkaidőben legalább két évig.
ii. Angol nyelv felvételi követelmények
A pályázóknak teljesíteniük kell az angol nyelv követelményeit az alábbi jártassági képességek egyikével:
- TOEFL-iBT: 80 *
- TOEFL-pBT: 550
- TOEFL felülvizsgált, papíron átadott teszt: 60 (az összes pontszám az Olvasás, Hallgatás és Írás szakaszban)
- IELTS (akadémiai modul): Összpontszám: 6,5 és az összes részpontszám: 5,5
* a teljes pontszámot jelenti egyetlen kísérletben
A pályázóknak nem kell bemutatniuk a TOEFL vagy az IELTS pontszámot, ha:
- első nyelvük angol, vagy
- a főiskolai diplomát (vagy azzal egyenértékű) egy intézménytől szerezték, ahol az angol nyelv oktatásának módja volt.
iii. Program-specifikus felvételi követelmények
- Megfelelő pontszám GMAT vagy GRE nyelven
További információ a programról a pg.ust.hk/programs oldalon található
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Menedzsment doktori program
- Toulouse, Franciaország
Marketing and Strategy (Research)
- Cardiff, Egyesült Királyság
Doctorate in Marketing and Strategy (Taught in English)
- Aveiro, Portugália