PhD digitális játékfejlesztésből
Lisbon, Portugália
IDŐTARTAM
4 Years
NYELVEK
Angol
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Kérje a legkorábbi kezdési időpontot
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
Manapság a digitális játékoknak olyan szerepei vannak, amelyek túlmutatnak a nevetséges és szórakoztató szempontokon, és egyre nagyobb jelentőséget kapnak a társadalomban. A digitális játékokon alapuló megoldások ma már alapvető eszközök a szimulációban és a képzésben, és sokrétű területen alkalmazzák őket, mint például a gazdaság, a környezetvédelem és az egészségügy.
A mesterséges intelligencia digitális játékokban való használatának fejlődése összetett szimulációs rendszerré alakította őket, amelyek ideálisak stratégiai elemzéshez a környezeti, pénzügyi, sőt politikai ökoszisztémák szintjén is. Ugyanakkor az ultrarealisztikus grafika folyamatos keresése egyre inkább kitágítja a számítógépes grafika határait.
Például az egészségügyben és különösen a mentális egészségben az új klinikai megközelítések kihasználják az ilyen típusú platformokat a memória- és figyelemzavarral küzdő betegek serkentésére, a depresszió leküzdésére, a neurodegeneratív betegségek megelőzésére és a fóbiák kezelésére.
Belépők
Tanterv
1. év
1. félév
- Játékfejlesztés és interaktív média
- Elmerülés a kutatási projektben I
- Választható I*
- * Fejlett mesterséges intelligencia játékokhoz és interaktív alkalmazásokhoz
- *Számítógépes grafika kreatív alkalmazásokhoz
2. félév
- Feltörekvő technológiák a játékokhoz és az interaktív médiához
- Merülés a kutatásban Projekt II
- Kutatási módszerek
- Választható II*
- *Gépi tanulás digitális játékokhoz és interaktív környezetekhez
- *AR virtuális és vegyes valóság kreatív alkalmazásokhoz
- Választható III**
- ** Hangtervezés játékokhoz
- **Interakciótervezés a kreatív technológiákban
2. év
3. félév
- Szakdolgozat / Projekt
4. félév
- Értekezés
3. év
- Értekezés
4. év
- Értekezés