Szervezeti vezetés oktatási doktora 12 éves kor előtt (EdD)
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Los Angeles, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 1 900 / per credit *
Jelentkezési határidő
12 Jun 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
* egységenként összesen 51 db + félévenként 2 db a szakdolgozat elkészültéig. Egységenként fizet
Bevezetés
- Formátum: Online-Hibrid
- Term: ősz
- Helyszín: West Los Angeles
- Időtartam: 3 év / 51 +2 db szakdolgozat
- Tandíj: 1795 USD egységenként
A Doctor of Education in Educational Leadership program felkészíti a PreK-12 vezetőket különböző szerepekre, hogy erős tanulóközösségeket hozzanak létre és tartsanak fenn.
EdD programunk ideális azoknak az oktatási vezetőknek, akik dinamikus vezetői szerepekben szeretnének szolgálni állami vagy magán PreK-12 iskolai telephelyeken és kerületi vagy megyei oktatási hivatalokban.
A hallgatók megtanulják integrálni, szintetizálni és alkalmazni azokat az elméleteket és gyakorlatokat, amelyek támogatják a nemzeti és globális politika kutatását és fejlesztését, valamint előmozdítják a vezetést és a változtatási kezdeményezéseket az egész szervezetekben.
Ez a kohorsz-alapú doktori fokozat a gyakorló-tudós képzési modellt alkalmazza, amelyben az oktatók, a tapasztalat és a kutatás egyesül. Szigorú kurzusok és gyakorlati tanulás révén a hallgatók haladó ismeretekre tesznek szert a vezetés, az oktatás, a politika és sok más fogalom elméletében és gyakorlatában. A tapasztalati tanulásra helyezve a hangsúlyt, a diákoknak lehetőségük van két utazásra, egy nemzetközi és egy belföldi utazásra. Ez a program egy doktori disszertációban csúcsosodik ki.
Program előnyei
- Jó hírű program – Ez az oktatási vezetési, adminisztrációs és politikai program, valamint a Pepperdine Egyetem mint intézmény a legmagasabb rangú az Egyesült Államokban.
- Értékközpontú – A hallgatók felhatalmazást kapnak arra, hogy tartós hatást érjenek el a GSEP alapértékei révén: a tudományos kiválóság, a társadalmi cél és az értelmes szolgáltatás.
- Merítési tapasztalatok és kohorszmodell – Lehetőséget biztosítanak a társakkal és a programvezetőkkel való értelmes közösségépítéshez.
- Nincs szükség GRE vagy szabványosított tesztekre – méltányos felvételi eljárást kínálunk, amely a teszteredmények helyett az Ön képességét és elkötelezettségét veszi figyelembe a sikerre.
- Kényelmes formátum – Az órákat személyes intenzív és online foglalkozásokon keresztül fejezzük be.
- Országosan elismert oktatók – A karok példaértékű tanulmányi eredményekkel, szakmai szakértelemmel, oktatási tapasztalattal és tudományos képesítéssel rendelkező tudósok.
- Legjobb programként elismert – A Nemzeti Oktatási Statisztikai Központ szerint folyamatosan a legjobb választás az oktatási vezetés, adminisztráció és politika doktorátusai számára az Egyesült Államokban.
- Átfogó tanterv – Magában foglalja az összes doktori képzés, programspecifikus osztályok és választható lehetőségek között megosztott alapkurzusokat a tanulási élmény testreszabása érdekében.
Program részletei
- Ez a doktori fokozat ideális nappali tagozatos hallgatók vagy dolgozó szakemberek számára, hogy kihasználhassák a személyes és online módozatok legjobb tulajdonságait. A kurzusok 60%-a személyesen, 40%-a pedig online. Az online rész rugalmasságot biztosít, míg az osztálytermi komponens továbbfejlesztett élményt, személyre szabott/gyakorlati megközelítést, kapcsolati interakciót a társakkal és jobb tanulási minőséget kínál.
- A robusztus online modulok vonzó szinkron és aszinkron tanulási tapasztalatokat kínálnak.
- A szemtől szembeni osztályok kényelmes helyen, a West Los Angeles-i egyetemi egyetemen, a Los Angeles-i nemzetközi repülőtér (LAX) közelében, a 405-ös autópálya mellett találhatók.
- A kohorsz-modellt úgy alakították ki, hogy a vezetői készségekre, a társak támogatására és a kollégákkal fenntartott élethosszig tartó kapcsolatokra építsen.
- A kis osztálylétszám és az alacsony oktatói létszám: támogató tanulási környezetet, értelmes hallgató-oktatói interakciókat, valamint hosszú távú szakmai és személyes kapcsolatokat biztosítanak.
Nemzetközi hallgatói lehetőségek
- Ez a program olyan nemzetközi hallgatók számára engedélyezett, akik F-1 vagy bármilyen más típusú vízumot olvasnak.
- Egy dedikált felvételi szolgálati tiszt egyszerűvé és kényelmesebbé teszi a felvételi folyamatot, tapasztalattal a nemzetközi és a belföldi hallgatók támogatásában.
- Belföldi és nemzetközi hallgatók integrációja az egyetemeken. A nemzetközi hallgatók számára dedikált támogatást az Office of International Student Services (OISS) nyújt.
- Részvételi lehetőség egyetemi társadalmi, sport-, kulturális és spirituális rendezvényeken
- A kohorsz modellt úgy alakították ki, hogy a vezetői készségekre, a társak támogatására és a kollégákkal fenntartott élethosszig tartó kapcsolatokra építsen.
- Robusztus öregdiák hálózat.
- Partnerkapcsolatok szakmai hálózatokkal és konferenciákkal.
Belépők
Tanterv
Ez a doktori program a disszertáció elkészültéig félévenként 51 egység plusz 2 egységet tartalmaz. Megtapasztalhatja azt a tantervet, amely az oktatási és tanulástechnológiai szakemberek felkészítésére összpontosít, jól lekerekített és páratlan vezetéselméleti és gyakorlati kurzusokkal, élvonalbeli technológiával, tanulási elmélettel és tervezéssel, és még sok mással.
További hangsúlyt kap a gyakorlati oktatás a hazai és nemzetközi utazási tapasztalatokon keresztül. A kutatás tervezési és elemzési módszerei és alkalmazásai mind a tanfolyamon, mind a záródolgozaton keresztül valósulnak meg.
Pathway Lehetőségek
Lehetőségek állnak rendelkezésre a mesterképzés nélküli hallgatók számára. A Pathway Ph.D.*-ra jelentkezni vágyó EdD-hallgatók számára.
*A részletekért és a jogosultságért forduljon a felvételi felelőséhez.
Ez a program magába foglalja az összes doktori kínálat között megosztott alapkurzusokat, valamint a programspecifikus kurzusokat. Ezenkívül a hallgatók testreszabhatják tanulási tapasztalataikat az érdeklődési körükön belül választható lehetőségek és szakdolgozati témák révén.
Törzsanyag
- EDD 700 Vezetési elmélet és gyakorlat (3)
- EDD 724 Etikai vezetés, méltányosság, kulturális jártasság és társadalmi igazságosság (3)
- EDD 734 Következtetési statisztika (3)
- EDD 753A Érdekképviselet, társadalmi változás és közpolitikai fejlesztés (3)
- EDD 753B nemzeti szakpolitikai tapasztalat (1)
- EDD 754A Globális gazdaság és közpolitika (3)
- EDD 754B globális politikai tapasztalat (2)
- EDD 755 Virtuális tanulás és együttműködés (3)
- EDD 759 Jog és vitarendezés (3)
- EDD 763 A tanulás tervezése, megismerése és értékelése (3)
- EDD 765 Szervezeti változás, innováció és kreativitás (3)
- EDD 766 Kvantitatív kutatási módszerek és leíró statisztikák (3)
- EDD 767 kvalitatív kutatás tervezése és elemzése (3)
Programspecifikus kurzusok
- EDLP 700 – Oktatási finanszírozás és politika (3)
- EDLP 701 – Vezetés- és cselekvéskutatás a K-12 előtti oktatásban (3)
- EDD 785 Haladás az elméletben és a gyakorlatban (3,3)
Átfogó vizsga és szakdolgozat
- EDD 787 átfogó vizsgaszeminárium (3)
- EDEL 791 Disszertációkutatás (befejezésig) (2)
- ED 792 értekezés befejezése* (1)
A következő választható tárgyak megfelelnek az EDD 785 követelményeinek. Megjegyzés: A hallgatók ugyanazt a tanulmányi területet legfeljebb egyszer végezhetik el kreditért.
Választható tárgyak
- EDD 785 – Vállalkozás: az ötleteléstől a gyümölcsig (3)
- EDD 785 – Nem humán alanyi kutatás (3)
- EDD 785 – Rugalmas vezetés (3)
- EDD 785 – Vezetés és spirituális fejlődés (3)
- EDD 785 vegyes és több módszeres kutatási módszertan (3)
- EDD 785 Kvantitatív néprajz (3)
- EDD 785 A változás előmozdítása a történetben (3)
- EDD 785 Filozófia és kutatói identitás (3)
- EDD 785 A szociális vállalkozás fegyelmezett megközelítése (3)
- EDD 785 Vezetés és szociálpszichológia (3)
- EDD 785 Sokszínűség, egyenlőség és befogadás (3)
- EDD 785 Emergent Education Design for Global Universitys (3)
- EDD 785 Bomlasztó tanulási és vezetési technológia a szórakozásért és a profitért! (3)
- EDD 785 A vezetés pszichológiája (3)
- EDD 785 – Az akkreditáció világa (3)
- EDD 785 Advanced Literature Information Searching for Publication and Research (3)
Képtár
A program eredménye
A GSEP elkötelezett a tanulóközpontú megközelítés mellett az általunk kínált programokban. Minden programnak vannak olyan céljai, amelyeket a programban végzett hallgatónak el kell érnie. A programban tanított ismereteket és készségeket néhány tanfolyamon bemutathatják. Más tanfolyamokon a hallgatókat arra kérik, hogy alkalmazzák tudásukat a készségek gyakorlásával és képességeik bemutatásával. A programon belül a szakmába belépő egyének számára fontos értékek és diszpozíciós tulajdonságok kerülnek hangsúlyozásra.
Az Oktatási Vezetőképzés K-12-ig képzésben végzett EdD-vel rendelkezőktől a következő célkitűzéseket kell elérniük:
- Tervezzen és végezzen kutatást, gyűjtsön és elemezzen adatokat, és számoljon be a kutatási eredményekről
- A szükségletek felmérése, a tanulási tapasztalatok fejlesztése, szállítása és értékelése, valamint a megfelelő technológia eszközeinek alkalmazása
- Integrálja és szintetizálja a személyes, szervezeti és társadalmi értékeket, hogy előmozdítsa a vezetést és változtassa meg a kezdeményezéseket az egész szervezetben
- Integrálja, szintetizálja és alkalmazza a nemzeti és globális politika kutatását és fejlesztését támogató elméleteket és gyakorlatokat
- Alkalmazza a részvételen alapuló cselekvési kutatást (PAR) a fejlett elméletek és gyakorlatok szintetizálására és integrálására a vezető közép-12-es tanulási környezetekben
Karrierlehetőségek
Ez a Pepperdine EdD komoly lehetőséget kínál a foglalkoztatás növekedésére és a kereseti lehetőségre. Diplomásként készen áll arra, hogy növelje kereseti lehetőségeit, és segítsen tartós változást elérni számos üzleti és szervezeti szerepkörben mind az állami, mind a magánszektorban.
Fő
Az igazgató feladata, hogy lehetőségeihez mérten közvetlenül felügyelje és irányítsa az akadémiai intézményt. Az ebbe a szerepkörbe tartozó feladatok közé tartozik a költségvetés tervezése, a kerületi szabályzatok betartása, az oktatási programok felügyelete és még sok más.
K-12 Adminisztrátor
A K-12 adminisztrátorok lehetnek igazgatók, igazgatóhelyettesek, asszisztensek, beiratkozási tisztek stb. Ezek a szerepkörök felelősek az akadémiai intézmény napi működéséért és sikeréért, és olyan feladatokat látnak el, mint a szervezeti költségvetés, a tanterv stb.
PreK-12 nevelési tanácsadó
A nevelési tanácsadó olyan munkakör, amely a felsőoktatási intézmény tananyagának fenntartását és napi működését igényli a hallgatói sikeresség biztosítása érdekében. Ez a szerepkör olyan feladatokat foglalhat magában, amelyek a fő hangsúlyt a tanulók szükségleteinek meghatározására és az iskola ezen igényekhez való igazítására helyezik. Ez magában foglalja a tanári/professzori értékelések lebonyolítását, az iskolai értekezletek és közgyűlések megtartását stb.
PreK-12 oktatási koordinátor
Az oktatási koordinátorok, amelyeket néha tanterv-specialistáknak is neveznek, felelősek az iskolai tanterv értékeléséért, a tanítási technikák és a konkrét tanárok sikerének értékeléséért, az órák figyelemmel kíséréséért, valamint annak biztosításáért, hogy az iskola betartsa az iskola által meghatározott tantervet. tábla és állam.
Egyetemi/Főiskolai Kar
Az egyetemi oktatói állások között szerepelnek 2 és 4 éves alapképzési főiskolák és egyetemek, valamint posztgraduális és doktori szintű programok. Az egyetemi oktatók felelősek azért, hogy tanszékeik hallgatói számára kurzusokat biztosítsanak, és gyakran kutatásokat is végeznek a szakterületükön.
Program tandíj
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanulói beszámolók
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.