Keystone logo
Queen's University Belfast -PhD oktatás
Queen's University Belfast

-PhD oktatás

Belfast, Egyesült Királyság

3 Years

Angol

Teljes idő, Részidő

Request application deadline

Request earliest startdate

GBP 18 900 *

Az egyetemen

* Nemzetközi díj

Bevezetés

Ön egy dinamikus doktori kutatási környezet része lesz, és több mint 25 különböző ország diákjaival fog tanulni; felügyeljük a kulcsfontosságú oktatási területeken kutató hallgatókat, beleértve a megosztott társadalmakban folyó oktatást is; hatékony oktatás; a gyermekek jogai az oktatásban; oktatási értékelés és befogadás.

A több mint 200 nappali és részmunkaidős kutatóhallgatóból álló élénk közösség részeként lehetősége nyílik kutatási potenciáljának fejlesztésére egy olyan élénk kutatói közösségben, amely előtérbe helyezi az ötletek és az innováció kölcsönös megtermékenyítését a tudás fejlesztésében. .

A Társadalomtudományi, Oktatási és Szociális Munka Iskola munkatársai világszínvonalú kutatásokat tesznek közzé, amelyek helyi és globális hatással bírnak. Finanszírozóink és partnereink közé tartoznak a kutatási tanácsok, kormányhivatalok, az EU, az Európa Tanács és a nagy alapítványok. Az iskolai kutatások számos területen, többek között a gyermekek jólétével, a társadalmi kohézióval és a mentális egészséggel kapcsolatos gondolkodásban és szakpolitikák kidolgozásában szolgálnak információval. Az iskola legfontosabb interdiszciplináris kutatási témái a következők:

Egészség, jólét és befogadás

A témában végzett kutatás a gyermekek, fiatalok és felnőttek egészségére és jólétére összpontosít az iskolákban, a közösségben és az olyan intézményekben, mint a börtönök. Kutatásunk olyan sokrétű kérdésekkel foglalkozik, mint a kábítószer-használat, a társadalmi-gazdasági egyenlőtlenség, a fogyatékosság és befogadás, a társadalmi érzelmek és az identitás kialakulása, valamint az egészség és a jólét eredményeinek javítását célzó beavatkozási programok értékelése, valamint a az egyenlőtlenség és az igazságtalanság által marginalizált embereket.

Gyermekek, fiatalok és családok: irányelvek és gyakorlat

A témával kapcsolatos kutatások a gyermekek és serdülők fiatal felnőttkorba való fejlődését vizsgálják teljes társadalmi és strukturális összefüggéseikben. Az ezen a területen végzett munkánk különös hangsúlyt fektet a szociálpolitikák és a szociális munkával kapcsolatos beavatkozások fejlesztésére a családok és a fiatalok életébe. Ez a multidiszciplináris kutatás számos elméleti és módszertani hagyományra támaszkodik, átfogó társadalmi igazságossági szellemiséggel.

Bűnözés és büntető igazságszolgáltatás

Az e témával kapcsolatos kutatások a sértő magatartások előzményeit kutatják az egész élet során, hangsúlyt fektetve a traumás életesemények és a strukturális egyenlőtlenségek hatására. A kutatás arra is törekszik, hogy jobban megértse a büntető igazságszolgáltatás és más rendszerek viselkedését a jogsértés ellenőrzésében vagy súlyosbításában játszott szerepük szempontjából. Az ezt a munkát jellemző átfogó társadalmi igazságossági perspektíva ezeket a kérdéseket abban a tágabb társadalompolitikai kontextusban helyezi el, amelyben felmerülnek.

Béke a társadalmakban

Az e témával kapcsolatos kutatások célja az etnovallási, nemzeti és társadalmi megosztottság forrásainak, megnyilvánulásainak és hatásainak megértése a megosztott és átalakuló társadalmakban, valamint a béketeremtésre irányuló erőfeszítések természete és hatékonysága. Különös érdeklődési körünk a konfliktuselméletek alátámasztása, a vallás szerepe a megosztott társadalmakban, a megosztott társadalomban való felnőtté válás hatása, az oktatás és az iskolák szerepe a pozitívabb csoportközi kapcsolatok előmozdításában a mélyen megosztott társadalmakban, a közös oktatás és a problémák. identitás, kultúra és befogadás.

Oktatás: A megértés fejlesztése, az eredmények javítása

A témával kapcsolatos kutatások az iskolai oktatásra, a tovább- és felsőoktatásra, valamint az oktatási lehetőségek és eredmények javítására összpontosítanak. Kutatásunk felöleli a tantervvel, pedagógiával, értékeléssel, befogadással és

identitás, és magában foglalja például az írás-olvasási és számolási programok hatékonyságát; korrepetálás és kooperatív tanulás; tanárképzés; az identitás és a szerzőség természete a felsőoktatásban; angol nyelv oktatása más nyelvet beszélőknek és alkalmazott nyelvészet; digitális írástudás tanulmányozása; a gyermekek jogai; és alkalmazott viselkedéselemzés. A többi ághoz hasonlóan a kutatást is változatos és innovatív kutatási módszerek és módszerek alapozzák meg, mint például véletlenszerű kontrollvizsgálatok, beavatkozások és programértékelések, részvételi akciókutatás, írási gyakorlatok és tudástermelés, valamint szisztematikus áttekintések.

Legfontosabb tényeket

A kutató hallgatókat arra ösztönzik, hogy teljes és aktív szerepet játsszanak az iskolán belüli kutatási tevékenységek széles körében, és számos forrás áll rendelkezésre, beleértve:

  • Hozzáférés a Queen's University posztgraduális kutatói fejlesztési programjához.
  • Irodai elhelyezés számítástechnikai eszközökhöz való hozzáféréssel és konferenciákon való részvétel támogatásával nappali tagozatos PhD hallgatók számára.

Tanterv

A program eredménye

Program tandíj

Karrierlehetőségek

Akkreditációk

Belépők

Az Iskoláról

Kérdések