Kutatási fokozatok (MPhil / PhD) a globális tanulmányokban
SOAS University of London
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 4 670 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* teljes munkaidős díjak tanévenként: Egyesült Királyság / EU £ 4396; Tengerentúli £ 17,967. Részidős díjak tanévenként: Egyesült Királyság / EU £ 2 198; Tengerentúli 8 984 £
Bevezetés
Jelenléti mód: Teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben
A CISD üdvözli a leendő MPhil / PhD hallgatók kérelmeit, amelyek multidiszciplináris kutatást kívánnak végezni a globális tanulmányok olyan területein, amelyek kapcsolódnak a Központ tagjainak kutatási érdekeihez és a Központ kutatási programjaihoz.
E kutatási program különös figyelmet fordít kettőre: tematikusan a program a kortárs globalizációs folyamatok, valamint a politikai, gazdasági, társadalmi és kulturális kapcsolatok és struktúrák elemzésére irányul, amelyek meghatározzák és formálják ezeket a folyamatokat. Ahelyett, hogy például az államközi vagy nemzetek közötti kapcsolatok és megállapodások tanulmányozására kerül sor, amely a Nemzetközi Tanulmányok tradicionális területe, ennek a programnak a középpontjában a kortárs globalizáció természetének és fejlődésének, valamint a globális közös kérdések, mind elméleti, mind politikai szempontból. Módszertani szempontból a program elősegíti a kortárs globalizációs folyamatok multidiszciplináris elemzését. A kutatási témák és projektek elemezik az emberek, intézmények, szervezetek és államok szerepét és az egymás közötti cseréjét a globalizáció dinamikájának kialakításában az alábbi tudományos tudományágak (legalább) kettőének prizmáján keresztül: Nemzetközi tanulmányok és politika, Jog, Közgazdaságtan, Menedzsment Tanulmányok, fejlesztési tanulmányok, történelem, média és kommunikáció.
A hallgatói támogatás a CISD tevékenységeinek központi eleme. A kutatási fokozatban részt vevő hallgatókat teljes körűen támogatják alap- és középvezetõik, valamint a Központ kutatási oktatója, jelenleg a központ igazgatója, Dr Dan Plesch. A hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt és jelentsenek a Központ kutatási szemináriumain.
Szerkezet
Módszertan és kutatási módszerek képzési programja
Általában véve egy egyeztetett kutatói képzési programot általában a tanulmány első évében (teljes munkaidőben) vagy az első két évben (részmunkaidőben) kell elvégezni. Az összes hallgató köteles elvégezni és sikeresen befejezni kutatási képzését az MPhil-ről PhD-re történő hivatalos áttérés előtt, amelyet az első év májusáig / júniusáig (teljes munkaidőben) vagy a második év május-júniusáig (részmunkaidőben) kell elvégezni. .
A nyilvántartásba vétel után a központ kutatói oktató, a vezető (és adott esetben a kiegészítő) felügyelővel konzultálva, minden kutató hallgató számára elkészíti a kutatási módszer képzési ütemtervét. Ez felhasználja a meglévő kutatási módszerekkel kapcsolatos képzéseket, elsősorban a Jogi Karon
Minden CISD MPhil / PhD hallgató felkérést kap, hogy vegyen részt egy speciális modulon, amely a CISD globális tanulmányok kutatási módszereivel foglalkozik. Ez az egyéves tanfolyam célja a társadalomtudományi módszertani képzés kiegészítése és támogatása a SOAS ban a globális tanulmányok területén a kutatás által feltett kihívások három alapvető szempontjának kezelése révén: (1) A globális tanulmányok, mint kialakulóban lévő tudományág: módszertani és episztemológiai keretek a a hatalom és a tudás feltörekvő globális struktúráinak elemzése - korlátai és lehetőségei, az együttműködés új formáinak szerepe és a részvételen alapuló nyilvános döntéshozatal kihívásai transznacionális és / vagy globális összefüggésben; (2) A multidiszciplináris kutatás kihívása: Mennyire „általános” a „társadalomtudományok” módszertani alapjai, a társadalomtudományok magyarázatának és ok-okozati összefüggéseknek a különféle (fegyelmi) perspektíváinak összehasonlító vita, a társadalomtudományok kialakításának alapvető következményei multidiszciplináris kutatási projektek; (3) Globális tanulmányok mint alkalmazott társadalomtudomány: esettanulmányok és aggregált adatelemzés a globalizációs folyamatok és a globális aggodalmak elemzésében, a kvalitatív és kvantitatív adatelemzés eszközei, mérési és fogalmi kérdések transznacionális és határokon átnyúló empirikus elemzéshez. A CISD második (egyéves) kutatási modulja a társadalomtudományok filozófiájának és módszerének általánosabb képzésére összpontosít. Ezt a globális tanulmányok területén a kutatási projektek körülbelül 2-3 példáján szervezik meg, hogy szemléltessék mind az általános, mind pedig a speciális módszertani kihívásokat, amelyek a transznacionális és a nemzetközi folyamatok és struktúrák határfelületén lévő multidiszciplináris kutatások során merülnek fel, a fogalmi szempontból valamint az empirikus elemzés. A CISD kutatási módszerének képzésének ezt a részét adott esetben helyettesítheti és / vagy kiegészítheti más osztályokon folytatott speciális képzésekkel (a fentiekkel összhangban) és / vagy az általános szociáltudományi módszerek oktatásának végül kialakuló, osztályon átnyúló „magja”. az iskolában.
A 2. félév végén a Global Studies program első évi MPhil / PhD hallgatóit felkérik arra, hogy bemutatják kutatási projektjeiket egy informális szemináriumon a Központ munkatársai és a hallgatók számára. A cél az, hogy az elsőéves hallgatók a továbbfejlesztési munkájuk benyújtása előtt megvitassák az elméleti és empirikus kérdéseket a kutatási projekt és a terv kidolgozása során a társak között.
A Központ kutatási szemináriumsorozata, amelyen a Központ munkatársai és a haladó kutatók hallgatói bemutatják a folyamatban lévő kutatást, megbeszélésük céljából, a hallgatók számára lehetőséget kínálnak módszertani kérdések és aggodalmak tanulmányozására és megvitatására.
Frissítési eljárás
A 3. évfolyam első hetében, az 1. évben a hallgatók benyújtanak egy központi fejezetet
Ezt a továbbfejlesztési javaslatot a hallgatói kutatóbizottság értékeli egy 20-30 perces szóbeli előadás alapján, amelyet egy megbeszélés követ, amely a Központ más alkalmazottainak és hallgatói számára is nyitva áll. A kibővített pályázat sikeres teljesítése után a hallgatókat hivatalosan doktori fokozatra állítják és második évre folynak. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy hiányosságok vannak a frissítési javaslatban, akkor a hallgatókat felkérik arra, hogy megelégedéssel módosítsák azt, mielőtt a PhD státusra való megerősítést megerősítik.) A hallgatók általában nem engedik meg, hogy a második évre folytassák a frissítési folyamatot. teljesítve lett. Nem várható el, hogy a hallgatók egynél több szóbeli előadást tartanak, ha ez a konkrét képzési program követelménye is.
A részidős hallgatók az első évben részt vesznek az MPhil képzési szemináriumon, és megírják a Core fejezetet
Első év
A program első éve kutatási képzési szemináriumokat és fejlett kurzusokat tartalmaz. Ugyanakkor a diákok az irányító felügyelettel konzultálva dolgoznak egy részletes kutatási javaslat kidolgozásával, elvégzik a kutatás első szakaszait, és megírják a szakdolgozat főbb érveit. A képzés központi eleme a kutatási módszerek képzési programja. Úgy tervezték, hogy biztosítsa a hallgatók által megkövetelt analitikai eszközöket, amelyekkel a legfrissebb fejlemények fejlett megismerése a kutatási projektben központi szerepet betöltő tudományágakban, valamint a felmerülő globális struktúrákkal, folyamatokkal és kérdésekkel kapcsolatos kutatásban való részvételükhöz kapcsolódó konkrét kihívásokkal és lehetőségekkel. magas szintű kutatások elvégzéséhez. A hallgatók a PhD program is részt vesznek az egyes kurzusok MA / MSc programok megerősítése kompetencia egy adott témában. A harmadik akadémiai ciklus végén a diákok várhatóan befejezték frissítési fejezetüket.
A második év
A második évben a nappali tagozatos hallgatók részletes kutatásokat végeznek, amelyek általában az adatok gyűjtését és feldolgozását foglalják magukban. Ebből a célból szükség esetén végezhetnek kutatást tengerentúlon. Az év folyamán a hallgatók fejezettervezeteket írnak, és megbeszélik azokat a vezető felettesükkel, és adott esetben megvitatják a kutatásuk egyes aspektusait a kiegészítő felettesükkel.
Harmadik év
A PhD-nál nappali tagozatos hallgatók befejezik a kutatásukat, és elkészítik az értekezésük végleges tervezetét vagy végleges tervezetét.
Év négy
Az ebben a szakaszban végzett munkák általában a disszertáció fejezeteinek átdolgozását foglalják magukban a kiadványok szabványainak elérése érdekében. A vizsgát általában ebben az évben kell elvégezni. A vizsga az értekezés és a szóbeli vizsga (viva voce) értékelése alapján történik, amely a disszertáció és a kutatás alapján történik.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.
Kutatási felvételi lehetőségek és alkalmazások
Üdvözöljük olyan képzett hallgatók pályázatait, akik megfelelő mesterfokozattal (vagy tengerentúli egyenértékű) relevánsak egy adott témában a SOAS kutatási fokozatára. A pályázatokat online kell benyújtani.
Fontos jelentkezni jóval a tanév kezdete előtt, amelybe jelentkezni kíván, hogy időt biztosítson jelentkezésének feldolgozására. Ösztöndíjra jelentkezéskor korábbi határidők vonatkozhatnak.
A SOAS PhD program versenyképes, és a pályázóknak rendelkezniük kell a magas szintű tudományos eredményekkel és egy életképes javaslattal, amely hozzájárul a Tanszék kutatási érdekeihez. Felhívjuk figyelmét: elriasztjuk a tisztán spekulatív alkalmazásokat. Az interdiszciplináris kutatásokra pályázatokat várunk, de egy tanszékre csak egy pályázat nyújtható be.
Feltétel nélküli angol nyelvű belépési követelmények
Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot kell igénybe venniük az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz, be kell mutatniuk az UKVI által jóváhagyott tesztközpont UKVI IELTS akadémiai igazolását.
Nemzetközi pályázók, akik Tier-4 vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz
Teszt | Feltétel nélküli belépés | Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással |
IELTS (tudományos) | 7,0 általános vagy magasabb, 7,0 al-pontszámmal. | 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal |
EGT és EU pályázók
Teszt | Feltétel nélküli belépés | Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással |
IELTS (tudományos) | 7,0 általános vagy magasabb, mindegyik alpontban 7,0. | 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal. |
TOEFL IBT | 105 vagy annál nagyobb, minimum 25 al-pontszámmal. | Összességében 105, legalább 22 al-pontszámmal. VAGY Összesen 100, legalább 25 írásbeli és 22 további részpontszámmal. |
Angol Pearson teszt (tudományos) | 75 teljes vagy annál nagyobb, legalább 70 az al-pontszámban. | Összesen 70 vagy annál magasabb, minimum 65 pontszámmal. |
Képtár
Belépők
Tanterv
Szerkezet
Módszertani és kutatási módszerek képzési program
Általánosságban elmondható, hogy egy elfogadott kutatóképzési programot általában a tanulmány első évében (ha teljes munkaidős), vagy az első két évben (ha részmunkaidős) kell teljesíteni. Minden hallgatónak el kell végeznie és sikeresen befejeznie kell a kutatási képzést, mielőtt az MPhil-ről PhD-re való formális felminősítést kapna, amelyet az első év májusában/júniusában (teljes munkaidőben) vagy a második év májusában/júniusában (részmunkaidős) kell megtenni. .
A regisztrációt követően a Központ kutatási oktatója a vezető (és adott esetben a segéd) témavezetővel egyeztetve minden kutató hallgató számára kutatási módszerrel kapcsolatos képzési ütemtervet biztosít. Ez a már meglévő kutatási módszerek képzési kurzusait hasznosítja, elsősorban a Jog- és Társadalomtudományi Karon (kivéve a Politika és Nemzetközi Tanulmányok Tanszéket és a Fejlesztéstudományi Tanszéket), eseti alapon (belátása szerint). az illetékes osztályok), és ahol a speciális diszciplináris kutatási módszerekkel kapcsolatos képzés szempontjai (pl. jogi módszerek, speciális (pl. gazdasági) adatbázisok, történeti forrásanyagok, terepmunka meghatározott régiókban/fejlődő országokban) különösen fontosak egy kutatási téma szempontjából. .
Minden CISD MPhil/PhD hallgatót felkérnek, hogy vegyen részt a CISD Global Studies kutatási módszereiről szóló speciális modulban. Ez az egyéves kurzus célja, hogy kiegészítse és támogassa a társadalomtudományi módszerekkel kapcsolatos képzést ( SOAS azáltal, hogy a globális tanulmányok területén végzett kutatás által támasztott kihívások három alapvető aspektusával foglalkozik: (1) A globális tanulmányok, mint feljövőben lévő tudományág: Módszertani és ismeretelméleti keretek a kialakulóban lévő globális hatalmi és tudásstruktúrák elemzéséhez - ezek korlátai és lehetőségei, az együttműködés új formáinak szerepe és a részvételen alapuló nyilvános döntéshozatal kihívásai transznacionális és/vagy globális kontextusban; (2) A multidiszciplináris kutatás kihívása: Mennyire „általánosak” a „társadalomtudományok” módszertani alapjai?, a magyarázat és az ok-okozati összefüggés különböző (diszciplináris) perspektíváinak összehasonlító tárgyalása a társadalomtudományokban, alapvető következmények a társadalomtudományok tervezésében multidiszciplináris kutatási projektek; (3) A Global Studies mint alkalmazott társadalomtudomány: esettanulmányok kontra aggregált adatelemzés a globalizációs folyamatok és globális aggodalmak elemzésében, a kvalitatív és kvantitatív adatelemzés eszközei, mérési és fogalmi kérdések a transznacionális és határokon átnyúló empirikus elemzéshez. A CISD második (egyéves) kutatási modulja a társadalomtudományok filozófiájának és módszerének általánosabb képzésére fog összpontosítani. Ez a globális tanulmányok területén végzett kutatási projektek 2-3 példája köré szerveződik, hogy szemléltesse mind az általános, mind pedig a specifikus módszertani kihívásokat, amelyek a transznacionális és nemzetközi folyamatok és struktúrák határfelületén elhelyezkedő multidiszciplináris kutatások során felmerülnek, fogalmi szempontból. valamint az empirikus elemzés. A CISD-n folyó kutatási módszertan képzés ezen része helyettesíthető és/vagy kiegészíthető más tanszékeken folyó szakképzéssel (a fentebb leírtak szerint), és/vagy az általános társadalomtudományi módszerek oktatásának esetlegesen kialakuló, osztályokon átnyúló „magjával”. az iskolában.
A 2. félév végén a Global Studies program első éves MPhil/PhD hallgatóit felkérik, hogy mutassák be kutatási projekteiket egy informális szemináriumon a Központ munkatársainak és hallgatóinak. A cél az, hogy az első éves hallgatók a frissítő dolgozat benyújtása előtt megvitassák az elméleti és empirikus kérdéseket kutatási projektjük és tervezésük kidolgozása során a társaik körében.
A Központ kutatói szemináriumsorozata, amelyen a Központ munkatársai és a haladó kutatóhallgatók bemutatják a folyamatban lévő kutatásokat megvitatásra, lehetőséget biztosít a hallgatóknak a módszertani kérdések és aggályok tanulmányozására és megvitatására.
Frissítési eljárás
A 3. félév első hetében, az 1. évfolyamon a hallgatók benyújtanak egy alapvető fejezetet és kutatási javaslatot (körülbelül 10 000 szóból), amely jellemzően a következő elemeket tartalmazza: 1) A kutatás indoklása és a javasolt kutatás kontextusa; 2) Főbb kutatási kérdések; 3) Irodalmi áttekintés; 4) Elméleti és módszertani keret és megfontolások; 5) Javasolt kutatási módszerek; 6) Etikai kérdések (adott esetben); 7) A PhD értekezés szerkezetének felvázolása; 8) A kutatás és írás ütemezése; 9) Bibliográfia. Ezen szakaszok egy vagy több módosítása, beleértve adott esetben a kiegészítéseket vagy törléseket, a hallgatók és a vezető témavezetők közötti előzetes megállapodás alapján lehetséges.
Ezt a fejlesztési javaslatot a hallgatói kutatóbizottság értékeli egy 20-30 perces szóbeli előadás alapján, amelyet egy megbeszélés követ, amely nyitva áll a Központ többi munkatársa és hallgatói számára is. A kiterjesztett javaslat sikeres teljesítése után a hallgatókat hivatalosan doktori fokozatra felminősítik, és továbblépnek a második évre. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy hiányosságok vannak a felminősítési javaslatban, a hallgatókat meg kell kérni, hogy azt kielégítően vizsgálják felül, mielőtt a PhD státuszra való felminősítés megerősítést nyerhetne.) A hallgatók általában nem léphetnek tovább a második évre a felminősítési folyamatig. teljesítve lett. Nem várható el, hogy a hallgatók egynél több szóbeli előadást tartsanak, ha ez az adott képzési program követelménye is.
A részmunkaidőben tanuló hallgatók az MPhil képzési szemináriumon vesznek részt az első évben, és a második évben megírják a Core Chapter & Research Proposal-t (lásd fent). A terepi vagy kutatási és anyaggyűjtési és írási idő hossza ennek megfelelően módosul.
Első év
A program első éve kutatási képzési szemináriumokat és haladó tanfolyamokat foglal magában. Ezzel egyidejűleg a hallgatók vezető témavezetőjükkel a témavezetővel konzultálva részletes kutatási javaslatot dolgoznak ki, vállalják a kutatás első szakaszait, és írnak néhány vázlatos részt, amelyek felvázolják a dolgozat fő érveit. A képzés középpontjában a kutatási módszerek képzési program áll. Úgy tervezték, hogy biztosítsa azokat az elemző eszközöket, amelyekre a hallgatók szüksége van ahhoz, hogy mélyrehatóan megértsék a kutatási projektjükben központi szerepet játszó vezető tudományágak legújabb fejleményeit, valamint azokat a konkrét kihívásokat és lehetőségeket, amelyeket a kialakulóban lévő globális struktúrák, folyamatok és problémák kutatásában való részvételük jelent. magas szintű kutatások elvégzésére. A PhD program hallgatói az MA/MSc programok egyéni kurzusain is részt vehetnek, hogy erősítsék egy adott tárgy kompetenciáját. A harmadik félév végére a hallgatók várhatóan befejezik a frissítési fejezetet.
Második év
A második évfolyamon a nappali tagozatos hallgatók részletes kutatásokat végeznek, amelyek általában adatgyűjtést és -feldolgozást foglalnak magukban. Szükség esetén bizonyos kutatásokat külföldön is végezhetnek erre a célra. Az év során a hallgatók megírják szakdolgozatuk fejezettervezeteit, és megvitatják azokat vezető témavezetőjükkel, és adott esetben a kutatásuk konkrét szempontjait is megvitatják adjunktus témavezetőjükkel.
Harmadik év
A PhD nappali tagozatos hallgatói befejezik kutatásaikat, és megírják a disszertációjuk végleges vagy csaknem végleges tervezetét.
Negyedik év
Bármilyen munka ebben a szakaszban általában magában foglalja a szakdolgozat fejezeteinek újrafogalmazását a publikációk színvonalának elérése érdekében. A vizsgát általában még ebben az évben le kell zárni. A vizsga a szakdolgozat értékelésével, valamint a szakdolgozatról és az azt megalapozó kutatásról szóbeli vizsgával (viva voce) történik.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon található információk tükrözik a tervezett programstruktúrát az adott tanulmányi szekcióhoz viszonyítva.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.