Kutatási fokozatok (MPhil / PhD) a történelemben
SOAS University of London
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 4 670 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* teljes munkaidős díjak tanévenként: Egyesült Királyság / EU £ 4396; Tengerentúli £ 17,967. Részidős díjak tanévenként: Egyesült Királyság / EU £ 2 198; Tengerentúli 8 984 £
Bevezetés
Jelenléti mód: Teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben
A SOAS History Department a világ egyik legnagyobb központja, amely felügyeli az afrikai és ázsiai történelem kutatási fokozatát. Vonzza a hallgatókat és a tudományos látogatókat a világ minden tájáról. Az Osztálynak az 1996-os, 2001-es és 2008-as hivatalos nemzeti kutatási értékelésekben elért legmagasabb pontszámai figyelembe vették a kutatási képzés kiválóságát, valamint a személyzet közzétett eredményeit. A tanszék lehetőséget nyújt a jól képzett jelentkezők számára, hogy csatlakozzanak a hallgatók és a személyzet nagy csoportjaihoz, akik a történelem szakterületén vagy annak környékén dolgoznak. Az egyéni felügyelet, tanított kurzusok és szemináriumok egyedülálló kombinációja biztosítja, hogy a hallgatók túlnyomó többsége négy éven belül teljesítse diplomáját.
SOAS hallgatói korlátlanul és általában ingyenesen vehetik igénybe számos olyan szemináriumot, konferenciát és workshopot, amelyeket SOAS tartanak vagy könnyen elérhetők. A legfontosabb, hogy hetente regionális történeti szemináriumon vesznek részt - Afrikán, Dél-Ázsián, a Közel- és Közép-Keleten, Kelet-Ázsián vagy Délkelet-Ázsián -, és gyakran speciális workshopokon vesznek részt kutatásaikkal kapcsolatos témákban. Szoros kapcsolatot tart fenn a közeli Történelmi Kutató Intézettel és a Nemzetközösségi Tanulmányok Intézetével, amelyek saját kutatási szemináriumokat tartanak. Ezek számos lehetőséget kínálnak a kutató hallgatóknak a SOAS látogató tudósokkal való találkozásra, valamint a Londoni Egyetemen vagy Nagy-Britanniában másutt működő tudósokkal való találkozásra. A SOAS vagy másutt tanított kurzusok részét képező osztályokon való részvétel megállapodás szerint is lehetséges.
A könyvtári gazdaságok Londonban kiválóan működnek a Tanszéken tanult tantárgyak közül. SOAS történelem hallgatói ingyen hozzáférhetnek a közeli British Library-hez (beleértve az Indiai Irodát és a Keleti Gyűjteményeket), a Colindale-i British Library Newspaper könyvtárhoz, a Nemzeti Levéltárhoz és számos más gyűjteményhez, köztük a legtöbb egyéb könyvtárhoz London egyetemek és egyetemek.
Szerkezet
- Felügyelet
Minden hallgatónak három személyes kutatóbizottsága van. Az együtt felügyelt hallgatóknak négy személyes bizottsága van. - Regisztrációs eljárások elsőéves hallgatók számára
A regisztráció ideje alatt a felettese és a kutatási oktató hirdethető időpontokban elérhetők lesznek, hogy találkozzanak irodáikban. Minden olyan kurzust meg kell vitatnia, amelyet érdemes ellenőriznie, vagy amelyet meg kell tennie és át kell tennie (azaz az iskola elfogadó levelében megadott kurzusokat és / vagy a nyelvtanfolyamokat) a felettesével. - Jelenlét Londonban
A hallgatók várhatóan a SOAS fognak tartózkodni tanulmányaik során, kivéve a terepmunka időszakát. - Napló és e-mail
Minden hallgatónak van egy személyes elektronikus naplója, amelyhez a BLE segítségével férhet hozzá. A naplót minden alkalommal ki kell tölteni, amikor a tanulmányi program során megbeszélést folytat a felettesével, és az oktatás során elfogadott összes célt és határidőt naplózni kell. A napló egy olyan online eszköz, amelyet arra terveztek, hogy támogassa Önt az akadémiai és a szakmai fejlődésben, és segítse a széles és kiegyensúlyozott készségprofil kialakítását. Ezenkívül lehetővé teszi a felettesének, hogy kövesse az Ön előrehaladását, és ennek megfelelően tanácsot adjon Önnek. Az akadémiai és oktatói személyzet, valamint más hallgatók a SOAS e-mail alapján kapcsolatba lépnek Önnel a végzettséggel kapcsolatos fontos információkkal egész tanulmányaik során. Ha másik e-mail fiókot használ, győződjön meg arról, hogy a SOAS fiókjából származó összes levelet továbbítja. - Négyéves szabály
Az iskola megköveteli minden hallgatótól, hogy négy éven belül teljesítse doktori fokozatát. Alapvető fontosságú, hogy a hallgatók a lehető leghamarabb értesítsék a felettesüket, a kutatási oktatót és a nyilvántartót, ha kivételes személyes körülmények miatt jelentősebb időszakra meg kell szakítani tanulmányaikat. Ezek a problémák pénzügyi, személyes vagy szülői és / vagy gondozói szerepükkel összefüggésben lehetnek. Adja meg a dokumentációt orvosi igazolások, magyarázó levelek stb. Formájában. Vegye figyelembe azt is, hogy a terepmunkának a szokásos 12 hónapos időszakon túli meghosszabbítása az írásvételi időszak lerövidülését eredményezi, mivel a négyéves szabály továbbra is érvényben marad. - Tanfolyamok
Minden első évfolyam hallgatójának részt kell vennie a heti módszertani szemináriumon, amely a fórum jelenlegi történelmi kutatásainak megbeszélésére, a saját kutatásának bemutatására és társainak kutatására. Az első évfolyamú hallgatóknak legalább egy regionális kutatási szemináriumon (afrikai történelem szeminárium, Közel - Kelet - Afrika) részt kell venniük
Más kutatási igényeket is igényel, például a nyelveken, néhány elsőéves hallgató számára, amint azt a kutatási programban elfogadott levél tartalmazza. A hallgatókat arra is ösztönzik, hogy tanulmányokat folytassanak a Történeti osztályon vagy az iskolán belül más tanszékeken és karokon, a felügyelővel egyetértésben. A hallgatóknak meg kell kérniük az adott kurzusokat, hogy ellenőrizzék a tanfolyamot. A könyvvizsgálat előadásokra is vonatkozik, de nem oktatói órákra, így a nyelvórák általában kizártak. A Londoni Egyetem egyéb kollégiumaival (pl. UCL az európai nyelvekre) további kurzusokat rendeznek, ahol csak lehetséges, de nem garantálható. Az ilyen kötelező előadások ideje nem ütközik a tanszéken belüli szemináriumkötelezettségeivel. Ha az osztályon kívüli egyéb előadások időbeli résideje megegyezik a regionális kutatási szeminárium vagy a módszertani szemináriuméval, akkor ezeknek a kötelező tanfolyamoknak elsőbbséget kell élvezniük.
A második év hallgatóinak várhatóan tartózkodási idejük alatt részt vesznek a regionális kutatási szemináriumon.
Harmadik évfolyamuk hallgatói részt vesznek a kéthetente írt szemináriumon, amelyen fejezettervezeteket fognak megvitatni társaikkal. A harmadikéves hallgatóknak szintén részt kell venniük a regionális kutatási szemináriumon, és várhatóan egy előadást tartanak a szemináriumhoz, miután visszatértek a terepmunkából. A negyedik éves hallgatók várhatóan tartózkodási idejük alatt részt vesznek a regionális kutatási szemináriumon. Minden tartózkodó hallgató részt vesz a Tanszék kutatási szemináriumán, amely időszakonként egyszer vagy kétszer kerül megrendezésre, és amelyben az alkalmazottak megvitatják jelenlegi kutatási projektjeiket. - Frissítés ('mini-viva')
Az összes hallgató az első évben MPhil hallgatókként van regisztrálva. A korszerűsítési ülés általában legfeljebb egy óráig tart, és azt a kutatási bizottság fogja lefolytatni, de más személyzet tagjai is bevonhatók, általában ugyanabból a szekcióból. Azokban az esetekben, amikor a hallgatónak vagy a témavezetõnek aggályai vannak a fejlõdési értekezlettel kapcsolatban, felkérhetik a kutatási oktatót vagy egy másik kinevezett alkalmazottat, hogy jelenjen meg „külsõként” a folyamat során. A csoport a portfólió alapján megvitatja a hallgatóval a dolgozat előrehaladását és jövőbeli irányát. A portfólió és a megbeszélés alapján a hallgatók Kutató Bizottsága úgy dönt, hogy a regisztrációt PhD-re továbbítják, a regisztráció MPhil marad, vagy a regisztráció megszűnik. A hallgatóval jól együttműködő hallgató észreveszi, hogy nem kell aggódnia az utóbbi két kategória miatt. A bizottság dönthet úgy is, hogy további követelményeket határoz meg a nyár folyamán, például az írásbeli munka egy vagy több részének felülvizsgálatát, mielőtt a szeptemberi végleges döntést meghozza. Egyik diák sem kap engedélyt a terepi munkára való távozáshoz, amíg nem döntöttek a továbbfejlesztésről. A frissítés után a PhD státusza az MPhil regisztrációjának eredeti dátumára hárul. - Helyszíni munka / kutatási szabadság
Miután PhD-státuszt kaptak, a legtöbb hallgató egy vagy több időszakra távozik „terepmunkára”, amely az első év harmadik ciklusának végén vagy azt követően kezdődik. Ajánlott, hogy a hallgatók teljes regisztrációval térjenek vissza a SOAS -ba legkésőbb a második évfolyam harmadik ciklusának kezdetén. Szükség lehet ennek a mintának a variációira, de ezt előzetesen jóvá kell hagyni a témavezetőnek és a kutatási oktatónak. Önnek és a felettesének ki kell töltenie a terepi pályázati űrlapot, és be kell nyújtania azt a nyilvántartásba. Ezen az űrlapon várhatóan felvázolja a következő 12 hónapra vonatkozó kutatási terveit, ideértve a tengerentúli egyetemi kapcsolatokat és a helyszíni felügyeletre vonatkozó intézkedések leírását. A 12 hónapnál hosszabb terepmunkát a felettesének támogatnia kell, és a kutatási asszisztensnek jóvá kell hagynia. Tudnia kell, hogy egy ilyen meghosszabbítás lerövidíti az felvételi időszakot.
A terepmunka során várhatóan tartja a kapcsolatot a felettesével. Egyes hallgatók inkább rendszeres havi jelentést küldenek tevékenységükről; míg mások az első hat hónap után hosszabb félidős jelentést nyújtanak be. Önnek és a felettesének az indulás előtt megállapodnia kell a tervezett jelentési módszerről. Az év végén a felettesének ki kell töltenie az Ön számára egy éves értékelési űrlapot, és tudnia kell, hogy mit csinál. A meghosszabbított tartózkodás iránti, a helyszínen benyújtott kérelmeket a felettesének támogatnia kell, és a kutatási asszisztensnek jóvá kell hagynia, ezért elengedhetetlen a felettesével való rendszeres kapcsolattartás.
Nem minden hallgató rendelkezik a helyszíni finanszírozással, és ezekben az esetekben ez a kérdés komoly aggodalmat és erőfeszítést igényel az első évben. Tehát a módszerekkel és a képzéssel történő munkavégzés során a hallgatónak elvárnia kell a terepmunka finanszírozásának minden releváns forrásának azonosítását és alkalmazását, mivel a terepmunkára és a pályázatokra vonatkozó szabályokat megfelelő időben be kell fejezni. A felettes útmutatást nyújthat, de a referenciák írása mellett a felelıstıl sem várják el, hogy megtalálja az Ön számára a jövedelemforrásokat. A finanszírozás megkeresése, a pályázatok írása és a szükséges kiegészítő anyagok összegyűjtése mind részét képezi a kutatási képzésnek és az átadható készségeknek, amelyek a diploma megszerzése után szolgálják majd Önt. - Az írási (folytatási) státusz meghosszabbítása (negyedik év)
Azok a hallgatók, akik három éven belül nem jelentkeznek be, legfeljebb három időtartamra jelentkezhetnek az Írásbeli (folytatás) státusz meghosszabbításáért (a részletekért lásd a posztgraduális kutatási kézikönyvet). A státusba való áttéréshez a hallgatóknak benyújtaniuk kell egy portfóliót, amely a dolgozat kétharmadát tartalmazza vázlat formájában, az összes fennmaradó fejezet részletes vázlatát (áttekintést ad a tartalomról, kérdésekről, forrásokról, struktúráról), egy jellemzést a teljes értekezés tézisei és a benyújtásig ütemezett ütemterv. A hallgatók ezt a portfóliót a felvételi harmadik év augusztusának vége előtt nyújtják be a felügyelő bizottság minden tagjának. - Oktatás mint GTA
A hallgatóknak lehetősége van posztgraduális oktatási asszisztens posztra jelentkezni, egy vagy több oktatóprogram vezetésével az osztályon (vagy adott esetben más osztályokon) kínált kurzusokon. A hallgatók általában a harmadik és / vagy a negyedik évfolyamukban tanítanak. Azok, akik nem távoznak a terepmunkára, fontolóra vehetik a második évet is. A tanítási tapasztalat elengedhetetlen a doktori fokozatot követő karrierjéhez, és segít a szélesebb tematikus témák elsajátításában. A felettesének támogatnia kell jelentkezését, és boldogan megteszi, ha a dolgozat jól halad. Minden hallgató részt vehet az Akadémiai Tanítási Fejlesztési Programban, amely akkreditált bizonyítványhoz vezet. A GTA pozíciókat általában nyár elején hirdetik ki. - Az értekezés benyújtása
A harmadik év elejétől kezdődő hallgatók számára a legfontosabb feladat egy reális stratégia kidolgozása a kutatási anyagok összegyűjtésére és szervezésére, valamint az értekezés megírására. Várhatóan a harmadik év végére elkészíti a dolgozat tervezetét. A negyedik év végéig be kell nyújtania a dolgozatot a viva voce céljából. - Részidős hallgatók
A részmunkaidős hallgatókra vonatkozó szabályok megegyeznek a fentebb leírtakkal, a következő kivételekkel: A részidős hallgatóknak várhatóan látják el felügyelőit havonta az első és a második évben, és szükség szerint a következő időszakban. Részt vesznek a módszertani szemináriumon, és jelentkezésüket a jelentkezés első évében mutatják be. Bemutatják a regionális szemináriumot, és a jelentkezésük második évében tartják megújító ülésüket. Az első év egyéb elemeiről (a regionális szemináriumokon való részvételről és egyéb kurzusok ellenőrzéséről / bevonásáról) a felügyelővel kell megállapodni. A terepmunka elvégzése után részt vesznek a harmadikéves írásbeli tanfolyamon. - A hallgatói képviselet
Minden év elején megszervezik a hallgatók képviselőinek megválasztását: egyet az első évtől és egy a harmadikéves kohorsztól. A képviselők részt vesznek az osztályok ülésein, és fontos szerepet játszanak azoknak a kérdéseknek a meghatározásában, amelyeket az osztálynak fel kell vetnie. Mi, a kar tagjai, nagyra értékeljük a hallgatói képviselők hozzájárulását az osztály ülésein. A tanszék hallgatói képviselői is részt vehetnek a kari és iskolai szintű bizottságokban. A kar irodai munkatársai segítséget nyújtanak a hallgatók képviselőinek a kutatási program e-mail listáinak összeállításában, valamint a találkozók és rendezvények megszervezésében (azaz helyfoglalások készítésében). Ezek között lehetnek informális találkozók az alkalmazottakkal vagy más hallgatókkal, éves fórumok, workshopok vagy társadalmi események, a hallgatók szerint. - könyvtárak
Ismerkedjen meg a korai időponttól a SOAS fő könyvtár főbb szakaszaival. Minden SOAS kutató hallgató hozzáférhet a SOAS Egyetem főiskolai könyvtárához, különösen az UCL és az LSE könyvtárához, a Brit Könyvtárhoz és a London University University könyvtárához (Senate House). ” A Történelmi Kutató Intézet könyvtára elengedhetetlen a tanszék hallgatói számára, és a felettese tanácsot adhat további speciális könyvtárakhoz, amelyek relevánsak a projekt szempontjából. - London története
Mint minden más tudományágban, London óriási választékot kínál a történelemmel kapcsolatos eseményekről. Jó kiindulási pont a történelemkutató intézet (IHR) székhelyű történelemlabda kutató hallgatói számára. Az IHR számos szeminárium sorozatot tart, amelyek sok hallgató számára érdeklődhetnek. A Királyi Történelmi Társaság rendszeres előadásokat és egyéb rendezvényeket is szervez. A felettese tanácsot adhat olyan intézményeknél és eseményeknél, amelyek különös jelentőséggel bírnak a tematikus és regionális fókusz szempontjából. A hallgatókat arra is ösztönzik, hogy aktívan vegyenek részt a SOAS Kutatási Hallgatók Szövetségében, amely például kiadja saját kutatási folyóiratát, a Polyvocia-t. Vegye fel a kapcsolatot a SOAS megfelelő regionális központjaival, hogy információkat kapjanak tevékenységükről. - Élet a PhD után
SOAS karrier szolgáltatással rendelkezik, amely minden hallgató számára ingyenesen elérhető, miközben az iskolában tanulnak, és sokféle módon segít Önnek. A felügyelők különösen azoknak a hallgatóknak nyújthatnak tanácsot és javaslatokat, akik posztdokumentumok és más finanszírozási források iránti kérelmet kívánnak folytatni. Az Ön felelõssége azonban, hogy megtalálja a doktorátus utáni finanszírozás egyéb lehetséges forrásait, és hogy megfelelõ pályázati ütemtervet dolgozzon ki a felettesével. A pályázatokra általában a felügyelő és a személyzet többi tagja szolgál, akiket a hallgató jól ismer, de általánosabb referenciákat a kutatási oktató vagy az osztályvezető nyújthat.
Ez az osztályos kutatási kézikönyv meghatározza az MPhil vagy PhD történelemírásának fõ lépéseit, a tanszék kutatói hallgatókra vonatkozó programját, a várt felügyeletet és a kutató hallgatók elvárásait. Mi, oktatók, nagyra értékeljük a kutató hallgatók aktív részvételét az osztály tudományos életében, és a kutató hallgatókat kutatási kultúrájának alapvető részének tekintjük. Az alábbiak célja annak biztosítása, hogy a kitiltott időszakban elvégezzék kutatásaikat, és hogy a lehető legtöbbet hozhassák ki osztályunkban töltött éveiből.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.
Kutatási felvételi lehetőségek és alkalmazások
Üdvözöljük olyan képzett hallgatók pályázatait, akik megfelelő mesterfokozattal (vagy tengerentúli egyenértékű) relevánsak egy adott témában a SOAS kutatási fokozatára. A pályázatokat online kell benyújtani.
Fontos jelentkezni jóval a tanév kezdete előtt, amelybe jelentkezni kíván, hogy időt biztosítson jelentkezésének feldolgozására. Ösztöndíjra jelentkezéskor korábbi határidők vonatkozhatnak.
A SOAS PhD program versenyképes, és a pályázóknak rendelkezniük kell a magas szintű tudományos eredményekkel és egy életképes javaslattal, amely hozzájárul a Tanszék kutatási érdekeihez. Felhívjuk figyelmét: elriasztjuk a tisztán spekulatív alkalmazásokat. Az interdiszciplináris kutatásokra pályázatokat várunk, de egy tanszékre csak egy pályázat nyújtható be.
Minimum belépési követelmények
BA és / vagy MA fokozat a történelemben, érdeme vagy azzal egyenértékű a mesterfokozatban, valamint a MA diplomamunka legalább 65%. A jelentkezőknek egyértelmű és koherens 2000 szavas kutatási javaslatot kell benyújtaniuk.
A lehetséges kutatási témákkal kapcsolatos kérdéseket elsősorban annak a munkatársnak kell irányítani, akinek érdekei leginkább megfelelnek a leendő hallgató érdekeinek.
A felvételi ajánlatokat a jelentkező tudományos nyilvántartása, referenciák és a javasolt téma alapján teszik meg. Azoknak, akik a SOAS on keresztül vagy annak útján kívánnak ösztöndíjat kapni, azt tanácsolják, hogy a lehető legkorábban tegyék meg jelentkezésüket (például a belépés év januárja előtt), mivel a legtöbb esetben csak azok, akik már foglalkoznak egy adott helyre. megítélni lehet a díjat.
Bár néhány oklevél főként az angol és más európai nyelvű anyagokra támaszkodik, a SOAS egyik legfontosabb előnye a történelemben a kutatási végzettség megszerzése, hogy az iskola sok afrikai és ázsiai nyelven SOAS az oktatást. Az ilyen oktatást igénylő hallgatókat fel kell tüntetni a kérelem benyújtásakor, és a lehető leghamarabb meg kell vitatniuk a megállapodásokat a leendő felügyelőkkel az ajánlat beérkezése után.
Feltétel nélküli angol nyelvű belépési követelmények
Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot kell igénybe venniük az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz, be kell mutatniuk az UKVI által jóváhagyott tesztközpont UKVI IELTS akadémiai igazolását.
Nemzetközi pályázók, akik Tier-4 vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz
Teszt | Feltétel nélküli belépés | Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással |
IELTS (tudományos) | 7,0 általános vagy magasabb, 7,0 al-pontszámmal. | 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal |
EGT és EU pályázók
Teszt | Feltétel nélküli belépés | Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással |
IELTS (tudományos) | 7,0 általános vagy magasabb, mindegyik alpontban 7,0. | 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal. |
TOEFL IBT | 105 vagy annál nagyobb, minimum 25 al-pontszámmal. | Összességében 105, legalább 22 al-pontszámmal. VAGY Összesen 100, legalább 25 írásbeli és 22 további részpontszámmal. |
Angol Pearson teszt (tudományos) | 75 teljes vagy annál nagyobb, legalább 70 az al-pontszámban. | Összesen 70 vagy annál magasabb, minimum 65 pontszámmal. |
Képtár
Belépők
Tanterv
Szerkezet
Felügyelet
Minden hallgatónak van egy háromfős kutatóbizottsága. A közösen felügyelt hallgatóknak négyfős bizottságuk van.
Regisztrálási eljárások elsőéves hallgatók számára
A regisztrációs időszak alatt az Ön témavezetője és a kutatási oktató a meghirdetett időpontokban találkozhatnak Önnel az irodájukban. Minden olyan kurzust, amelyet esetleg ellenőrizni szeretne, vagy amelyeket kötelező elvégeznie és le kell tennie (azaz az iskola elfogadólevelében meghatározott kurzusokat és/vagy nyelvtanfolyamokat), meg kell beszélnie felettesével.
Jelenlét Londonban
A hallgatók várhatóan a következő helyen tartózkodnak: SOAS , kivéve a terepmunka időszakait.
napló és e-mail
Minden hallgatónak van egy személyes elektronikus naplója, amelyet a BLE-n keresztül érhet el. A naplót minden alkalommal ki kell tölteni, amikor a témavezetővel találkozik a tanulmányi program során, és az oktatóprogram során megállapított összes célt és határidőt naplózni kell. A napló egy online eszköz, amelynek célja, hogy támogassa Önt tanulmányi és szakmai fejlődésében, és segítsen széles és kiegyensúlyozott készségprofil kialakításában. Lehetővé teszi azt is, hogy a felettesei nyomon kövessék az Ön fejlődését, és ennek megfelelően tanácsot adhassanak Önnek. Az oktatói és oktatói személyzet, valamint más hallgatók a SOAS e-mail-címét használva felveszik Önnel a kapcsolatot a diplomával kapcsolatos fontos információkkal a tanulmányai során. Ha másik e-mail fiókot használ, győződjön meg arról, hogy a( SOAS fiókjából származó összes levél továbbítva van.
Négy éves szabály
Az iskola megköveteli minden hallgatótól, hogy négy éven belül fejezze be a PhD-t. Kulcsfontosságú, hogy a hallgatók a lehető leghamarabb értesítsék témavezetőjüket, a kutató oktatót és az anyakönyvi hivatalt, ha rendkívüli személyes körülmények miatt a tanulmányaikat jelentős időre meg kell szakítani. Ezek a problémák lehetnek anyagiak, személyesek vagy az Ön szülői és/vagy gondozói szerepével kapcsolatosak. Kérjük, adott esetben nyújtson be dokumentációt orvosi igazolások, magyarázó levelek stb. formájában. Ügyeljen arra is, hogy a terepmunka bármely, a szokásos 12 hónapos időszakon túli meghosszabbítása az írási időszak lerövidülését eredményezi, mivel a négyéves szabály érvényben marad.
Tanfolyamok
Minden elsőéves hallgató köteles részt venni a heti rendszerességű módszertani szemináriumon, amely a fő fórum az aktuális történelmi kutatások megvitatására, saját kutatásai bemutatására és társai kutatásaiba való bekapcsolódásra. Az első éves hallgatóknak legalább egy regionális kutatószemináriumon (Afrika-történeti szeminárium, Közel- és Közel-Kelet történeti szeminárium, Dél-Ázsia történeti szeminárium, Délkelet- és Kelet-Ázsia történeti szeminárium) részt kell venniük a témavezető által meghatározottak szerint. A harmadik félév során a hallgatók általában egy teljes dolgozatot mutatnak be regionális szemináriumukon.
Egyes elsőéves hallgatóknak más képzési igényekre is szükségük van, például nyelveken, amint az a kutatási program elfogadó levelében szerepel. A hallgatókat arra is ösztönözzük, hogy auditálják a kurzusokat a történelem tanszéken vagy az Iskolán belüli más tanszékeken és karokon, a felügyelővel egyeztetve. A hallgatóknak engedélyt kell kérniük az adott kurzus összehívójától, mielőtt ellenőrizhetik a kurzust. Az auditálás az előadások esetében lehetséges, de az oktatóórák esetében nem, így a nyelvtanfolyamok általában kizártak. Ahol lehetséges, de nem garantálható, hogy további kurzusokat szerveznek a Londoni Egyetem más főiskoláival (például az európai nyelvek UCL-jével). Az ilyen kötelező előadások időpontjai nem ütközhetnek a tanszéken belüli szemináriumi kötelezettségekkel. Ha a tanszéken kívül auditálni kívánt egyéb előadások időpontjai egybeesnek a regionális kutatási szeminárium vagy a módszertani szeminárium idejével, akkor ezeknek a kötelező kurzusoknak kell elsőbbséget élvezniük.
A másodéves hallgatók tartózkodási idejük alatt részt vesznek a regionális kutatási szemináriumon.
A harmadik évüket járó diákok részt vesznek a kéthetente megrendezett írási szemináriumon, amelyen a fejezettervezeteket vitatják meg diáktársaikkal. A harmadik éves hallgatóknak szintén részt kell venniük a regionális kutatási szemináriumon, és a terepmunkából való visszatérésük után egy előadást kell tartaniuk ezen a szemináriumon. A negyedik éves hallgatók részvétele a regionális kutatási szemináriumon tartózkodási ideje alatt. Minden hallgató részt vesz a Tanszék Kutatási Szemináriumán, amelyre ciklusonként egyszer vagy kétszer kerül sor, és ahol a személyzet tagjai megvitatják jelenlegi kutatási projektjeit.
Frissítés ("mini-viva")
Minden hallgatót az első évben MPhil hallgatóként regisztrálnak. A továbbképzési értekezlet általában legfeljebb egy óráig tart, és a kutatóbizottság vezeti le, de részt vehetnek a személyzet más tagjai is, általában ugyanabból a szekcióból. Azokban az esetekben, amikor akár a hallgatónak, akár a témavezetőnek aggályai vannak a bővítési értekezleten, felkérhetik a kutató oktatót vagy más kijelölt munkatársat, hogy „külsőként” legyen jelen a folyamat során. A csoport a portfólió alapján megbeszéli a hallgatóval a szakdolgozat előrehaladását és jövőbeli irányát. A portfólió és a megbeszélés alapján a hallgatói Kutatóbizottság úgy dönt, hogy a regisztráció átkerül PhD-re, a regisztráció MPhil marad, vagy a regisztráció megszűnik. Az a hallgató, aki jól dolgozik a témavezetőjével, azt fogja tapasztalni, hogy nem kell aggódnia az utolsó két kategória miatt. A bizottság dönthet úgy is, hogy a nyár folyamán további követelményeket határoz meg, például az írásbeli munka egy vagy több darabjának felülvizsgálatát, mielőtt szeptemberben meghozza a végső döntést. Egyetlen diák sem hagyhat el terepmunkára, amíg nem születik döntés a továbbképzésről. A frissítést követően a PhD státusz az MPhil regisztrációjának eredeti dátumához igazodik.
Terepmunka/kutatási szabadság
Miután felminősítették PhD státuszát, a legtöbb hallgató „terepmunkára” távozik egy vagy több időszakra, amelyek az első év harmadik félévének végén vagy azt követően kezdődnek. Javasoljuk, hogy a hallgatók a teljes regisztráció után térjenek vissza a SOAS címre, legkésőbb második évük harmadik félévének kezdetéig. Szükség lehet ennek a mintának a módosítására, de azt előzetesen jóvá kell hagynia a témavezetővel és a kutató oktatóval. Önnek és felettesének ki kell töltenie a terepmunka jelentkezési űrlapot, és be kell nyújtania a Nyilvántartóhoz. Ezen az űrlapon fel kell vázolnia a következő 12 hónapra vonatkozó kutatási terveit, beleértve a tengerentúli egyetemi kapcsolatokat és a terepen töltött felügyeletre vonatkozó rendelkezések leírását. A 12 hónapnál hosszabb terepmunkát a témavezetőnek kell támogatnia, és a kutatási dékánhelyettesnek jóvá kell hagynia. Tudnia kell, hogy egy ilyen meghosszabbítás lerövidíti az írási időt.
Elvárható, hogy a terepmunka során tartsa a kapcsolatot felettesével. Egyes tanulók szívesebben küldenek rendszeres havi jelentést tevékenységeikről; míg mások az első hat hónap után nyújtanak be egy hosszabb félidős terepmunka jelentést. Önnek és felettesének az indulás előtt meg kell állapodnia a bejelentés tervezett módjáról. Az év végén a felettesének éves értékelőlapot kell kitöltenie Ön helyett, és tudnia kell, hogy Ön mit csinált. A terepen benyújtott, hosszabb tartózkodásra vonatkozó kérelmeket a témavezetőjének támogatnia kell, és a kutatási dékánhelyettesnek jóvá kell hagynia, ezért elengedhetetlen a rendszeres kapcsolattartás a témavezetővel.
Nem minden diáknak van helyén a terepmunka finanszírozása, és ezekben az esetekben ez a kérdés jelentős gondot és erőfeszítést igényel az első évben. Tehát a módszereken és a képzésen való munka során a hallgatónak meg kell határoznia és alkalmaznia kell a terepmunka finanszírozási forrásait, és alkalmaznia kell azokat, mivel a terepmunka és a támogatási kérelmek feltételeit időben el kell végezni. A felettese tud útmutatást adni, de a referenciák írásán kívül a felettestől nem várható el, hogy keresse meg az Ön számára bevételi forrásokat. A finanszírozás felkutatása, a pályázatok írása és a szükséges támogató anyagok összegyűjtése mind része a kutatóképzésnek és átadható készségeinek, amelyek a diploma megszerzése után szolgálják majd Önt.
Az írásbeli (folytatási) státusz meghosszabbítása (negyedik év)
Minden olyan hallgató, aki három éven belül nem nyújt be pályázatot, legfeljebb három időszakra iratkozhat be az írásbeli (folytatási) státusz meghosszabbítására (a részletekért lásd a Posztgraduális kutatási kézikönyvet). Ahhoz, hogy ebbe a státuszba kerülhessen, a hallgatóknak be kell nyújtaniuk egy portfóliót, amely a szakdolgozat kétharmadát tartalmazza vázlatos formában, a többi fejezethez részletes vázlatot (áttekintést adva a tartalomról, kérdésekről, forrásokról, szerkezetről), jellemzést. a teljes szakdolgozat és a beadásig tartó ütemterv. A hallgatók ezt a portfóliót beiratkozásuk harmadik évének augusztus vége előtt benyújtják felügyelő bizottságuk minden tagjának.
Tanítás GTA-ként
A hallgatóknak lehetőségük van Graduate Teaching Assistant pozícióra jelentkezni, egy vagy több oktatóprogramot vezetve a tanszéken (vagy adott esetben más tanszékeken) kínált kurzusokhoz. A hallgatók általában a harmadik és/vagy negyedik évben tanítanak. Azok, akik nem mennek el terepmunkára, szintén fontolgathatják a tanítást a második évben. Az oktatói tapasztalat kulcsfontosságú a PhD megszerzése utáni karrierje szempontjából, és segít elsajátítani a témák szélesebb körét. A témavezetőnek támogatnia kell a jelentkezését, és boldogan megteszi, ha a dolgozat jól halad. Minden hallgató részt vehet az Akadémiai Pedagógiai Fejlesztési Programban, amely akkreditált bizonyítvány megszerzéséhez vezet. A GTA pozíciókat általában nyár elején hirdetik meg.
A szakdolgozat leadása
Valamennyi hallgató fő feladata a harmadik év kezdete előtt egy reális stratégia kidolgozása a kutatási anyagok összegyűjtésére, rendszerezésére és a szakdolgozat megírására. Várhatóan a harmadik év végére elkészül a szakdolgozat tervezete. A dolgozatot a viva voce-ra a negyedik év végéig kell benyújtania.
Részmunkaidős hallgatók
A részmunkaidős hallgatókra vonatkozó szabályok megegyeznek a fentiekkel, az alábbi kivételekkel: A részidős hallgatók az első és a második évben havonta, a következő időszakban pedig szükség szerint látják el témavezetőiket. Beiratkozásuk első évében részt vesznek a Módszertani Szemináriumon és a módszertani előadást tartják. Előadást tartanak a regionális szemináriumon, és a beiratkozásuk második évében tartják a továbbképző találkozót. Az első év többi elemét (regionális szemináriumon való részvétel és auditálás/egyéb tanfolyamok felvétele) a témavezetővel egyeztetjük. A terepmunka elvégzése után részt vesznek a harmadik éves írás-tanfolyamon.
Diákképviselet
Minden év elején intézkednek a hallgatói képviselők megválasztásáról: egy az első éves és egy a harmadik éves korosztályból. A képviselők részt vesznek a tanszéki értekezleteken, és fontos szerepet játszanak a szakosztály által kezelendő kérdések azonosításában. Mi, oktatók nagyra értékeljük a hallgatói képviselők közreműködését a tanszéki értekezleteken. A tanszék hallgatói képviselői kari és iskolai szintű bizottságokban is részt vehetnek. A kar irodai munkatársai segítséget nyújtanak a hallgatók képviselőinek a kutatási programhoz szükséges e-mail listák felállításában, valamint a találkozók és rendezvények megszervezésében (azaz szobafoglalásban). Ezek magukban foglalhatnak informális találkozókat a személyzettel vagy más diákokkal, évfórumokat, workshopokat vagy társadalmi eseményeket, ahogy a tanulók jónak látják.
Könyvtárak
Korai időponttól kezdve ismerkedjen meg a(z SOAS fő könyvtárának fő részeivel. Minden SOAS kutató hallgató hozzáférhet a Londoni Egyetem főiskolai könyvtáraihoz, különösen az UCL és az LSE könyvtáraihoz, a British Libraryhez és a Londoni Egyetem könyvtárához (Senate House).' A Történetkutató Intézet könyvtára nélkülözhetetlen a tanszék hallgatói számára, témavezetője pedig tanácsot tud adni a projektje szempontjából releváns további szakkönyvtárakról.
Történelem Londonban
Mint minden más tudományág, London is a történelemmel kapcsolatos események hatalmas skáláját kínálja. Jó kiindulópont a Történetkutató Intézet (IHR) Történeti Laboratóriumának kutatóhallgatóinak. Az IHR számos szemináriumsorozatot szervez, amelyek sok diák számára érdekesek lesznek. A Royal Historical Society rendszeres előadásokat és egyéb rendezvényeket is szervez. A témavezetője tanácsot tud adni Önnek olyan intézményekben és eseményekben, amelyek kifejezetten érdekesek az Ön tematikus és regionális fókuszában. A hallgatókat arra is ösztönözzük, hogy aktívan vegyenek részt a SOAS Kutatóhallgatók Egyesületében, amely például saját kutatási folyóiratot, a Polyvociát ad ki. Vegye fel a kapcsolatot az érintett regionális központokkal a(z) SOAS címen, hogy tájékoztatást kapjon tevékenységükről.
Élet a PhD megszerzése után
A SOAS karrier-szolgáltatással rendelkezik, amely minden diák számára ingyenesen elérhető, amíg az iskolában tanul, és amely számos módon segít Önnek. A témavezetők különösen az akadémiai karriert folytatni kívánó hallgatókat tudnak tanácsokkal és javaslatokkal ellátni a posztdoktori és egyéb finanszírozási források megszerzéséhez. Az Ön felelőssége azonban más lehetséges posztdoktori finanszírozási források felkutatása és a megfelelő jelentkezési ütemterv kidolgozása témavezetőjével. A pályázatokhoz való hivatkozásokat általában a témavezető és a hallgató által jól ismert munkatársak biztosítják, de általánosabb referenciákat a kutató oktató vagy a tanszékvezető is megadhat.
Ez a tanszéki kutatási kézikönyv bemutatja a történelemből az MPhil vagy PhD megírásának főbb szakaszait, a tanszék kutatóhallgatói programját, az elvárható felügyeletet és a kutató hallgatókkal szembeni elvárásokat. Mi, oktatók nagyra értékeljük a kutató hallgatók aktív részvételét a tanszék tudományos életében, és a kutató hallgatókat a kutatási kultúra elengedhetetlen részének tekintjük. Az alábbiak azt hivatottak biztosítani, hogy kutatásait a tiltott időszakban fejezze be, és hogy a legtöbbet hozza ki az osztályunkon eltöltött évekből.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon található információk tükrözik a tervezett programstruktúrát az adott tanulmányi szekcióhoz viszonyítva.
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.