Kutatási fokozatok (MPhil/PhD) antropológiából és szociológiából
SOAS University of London
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 4 670 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* teljes munkaidős díjak tanévenként: UK/EU 4670 GBP; Tengerentúl 20 800 font. Részmunkaidős díjak tanévenként: UK/EU 2335 GBP; Tengerentúl 10 400 font
Bevezetés
Részvételi mód: teljes vagy részmunkaidős
Doktori fokozatot szerzett hallgatóink többsége tudományos karrierbe kezdett, az Egyesült Királyságban és külföldön is egyetemeken vett fel előadásokat, vagy posztdoktori ösztöndíjakkal és egyéb kutatáson alapuló állásokkal folytatja érdeklődését.
Ugyanakkor a(z) SOAS antropológia PhD végzettségű hallgatói a társadalom- és piackutatás, a hazai és tengerentúli fejlesztési szervezetek, a nemzetközi és nemzeti kormányzat és politika, örökségvédelmi és múzeumi szolgáltatások, újságírás és tanácsadás területén számos foglalkozást folytattak. sokféle szolgáltatás.
A szociálantropológiát a munkaadók széles körben kiváló képzésnek tekintik, amely a diplomával rendelkezőket egy sor keresett készséggel ruházza fel. Az MPhil/PhD lehetőséget kínál a diplomásoknak, hogy fokozzák kvalitatív kutatási készségeiket és előmozdítsák szakértelmüket a választott tanulmányi területen. Így felszerelve értékesek nemcsak bizonyos döntések meghozatalához szükséges empirikus adatok előállításához, hanem a szükséges kritikus eszközök biztosításához is, amelyek lehetővé teszik a szervezetek számára az innovációt és a gyorsan változó világ kihívásainak kezelését.
A(z) SOAS szociálantropológia PhD fokozatát az ESRC +3 és 1+3 kurzusként is elismeri.
Képtár
Belépők
Tanterv
Kutatás Pathways
Számos lehetséges kutatási lehetőség Pathways áll a tanszék kutató hallgatói rendelkezésére. Ezek:
- A +3 Pathway
- Az 1+3 Pathway
- A 2+3 Pathway
- A +4 Pathway
A +3 Pathway a standard MPhil/PhD Pathway , amely olyan jelöltek számára alkalmas, akik már rendelkeznek antropológiai mesterfokozattal. A jelentkezőket kezdetben MPhil hallgatóként tartják nyilván. A nappali tagozatos hallgatók számára a regisztráció első éve kutatási módszerek képzését és projektfejlesztést foglal magában, amely a PhD regisztrációra való frissítéssel zárul. Sikeres korszerűsítéstől függően a második év általában terepmunkával telik. A harmadik év az írással telik.
Az 1+3 Pathway egy évet foglal magában az ESRC által elismert MRes Social Anthropology programunkban, amelyet három év az MPhil/PhD program követ. Ez a Pathway antropológiai alapdiplomával rendelkező jelöltek számára alkalmas, de nem rendelkezik mesterképzéssel a tudományterületen. Az MRes Társadalmi Antropológia disszertációja képezi az alapját az MPhilről PhD státuszba való feljutáshoz szükséges kutatási jelentésnek és terepmunka-javaslatnak. Következésképpen a frissítési folyamat általában a Pathway +3 részének első évének elején történik, és a hallgató várhatóan körülbelül egy félév után elmegy terepmunkára.
A 2+3 Pathway azoknak szól, akik antropológiai alapdiplomával rendelkeznek, de további intenzív képzésre van szükségük egy kijelölt afrikai vagy ázsiai nyelven ahhoz, hogy terepmunkát végezhessenek. Ez magában foglalja a kétéves MRes Szociális Antropológia és Intenzív Nyelv képzést, amelyet három év az MPhil/PhD program követ. Akárcsak az 1+3 Pathway esetében, a jelöltek az MPhil/PhD-regisztráció első évében korábban tudnak felminősíteni és megkezdeni a terepmunkát, mint a normál +3 Pathway tanulók.
A +4 Pathway antropológia mesterfokozatú hallgatói számára készült, akiknek további intenzív nyelvi képzésre van szükségük a terepmunka elvégzéséhez. A Pathway kétéves terepmunka képzési időszakot tartalmaz, beleértve az intenzív nyelvi képzést, és adott esetben lehetőséget a terepmunka előtti rövid ismerkedési látogatásokra a várható terepmunka helyszíneken és/vagy in situ nyelvi képzésre. A pályázóknak a regisztráció második évének kezdetén fel kell lépniük PhD státuszra.
A fenti leírások teljes munkaidős regisztráción alapulnak. Mindegyik Pathways részmunkaidőben is elérhető (pl. a +3 Pathway részmunkaidőben hat éven keresztül is igénybe vehető). A(z) Pathways tanulói jogosultak lehetnek arra, hogy további évre jelentkezzenek a „folytatás” státuszának csökkentett díja mellett.
A fent leírtak szerint az elvárás, hogy a fenti kutatói fokozat megszerzésére jelentkezők ( Pathways ) már rendelkezzenek antropológiai képzéssel egyetemi vagy posztgraduális szinten (attól függően, hogy Pathway ). Elismerjük azonban, hogy egyes jelöltek antropológiai képzettséggel rendelkezhetnek hivatalos antropológiai végzettség nélkül. A leendő hallgatóknak fel kell venniük a kapcsolatot a doktori tanulmányok igazgatójával, hogy megbeszéljék sajátos körülményeiket. Ahol a jelöltek nem rendelkeznek kellő antropológiai alapokkal, először azt tanácsolhatjuk nekik, hogy vegyenek részt valamelyik oktatott MA programunkban (nem pedig az antropológiai kutatási módszerek MA képzésében), hogy megfeleljenek a +3 vagy +4 MPhil/PhD fokozatnak Pathways .
Szerkezet
Az első évben minden MPhil hallgatót kineveznek egy háromfős kutatóbizottságba, amely egy fő témavezetőből, egy második felügyelőből és a kutatási oktatóból áll. Az MPhil hallgatói részt vesznek a heti Kutatási Képzési Szemináriumon és a Kutatási Módszerek tanfolyamon, és részt vesznek a megfelelő nyelvi képzésben. Az MPhil hallgatóinak további regionális, tematikus vagy elméleti kurzusok felvételére is kötelezhető a választott szakterületükhöz kapcsolódóan. Egy 20 000 szavas kutatási jelentés és terepmunka-javaslat sikeres befejezése után az MPhil hallgatói PhD státuszra lépnek fel, és megkezdik a terepmunkát. A terepmunka egy 100 000 szavas disszertáció alapját képezi, amelynek eredeti gondolkodást kell tanúsítania, és jelentős mértékben hozzá kell járulnia a tudományághoz. A terepmunka utáni időszakban a PhD hallgatók heti rendszerességgel vesznek részt a terepmunka utáni szemináriumon, ahol lehetőségük van bemutatni folyamatban lévő munkáikat. Az MPhil és a PhD hallgatókat arra ösztönzik, hogy vegyenek részt az iskolában zajló különféle szemináriumokon és workshopokon.
Kötelező tanfolyamok
A PhD fokozatot felvállaló hallgatóknak az első évben néhány követelménynek kell megfelelniük. El kell végezniük a Kutatási módszerek az antropológiában (15Cr) 15PANH091 tanfolyamot, és minden héten részt kell venniük a Kutatási Képzési Szemináriumon. Várják, hogy részt vegyenek a Tanszéki Szemináriumsorozat rendezvényein (hetente meghirdetve). Kutatási jelentést és terepmunka-javaslatot kell írniuk. Etikai űrlapot kell benyújtaniuk. Rendszeres időközönként találkoznak felügyelőikkel. Általában ez kéthetente történik a nappali tagozatos hallgatók esetében, azonban célszerű lehet gyakrabban vagy ritkábban találkozni a különböző szakaszokban. Egyes témavezetők felkérhetik a doktoranduszokat további modulok felvételére a doktori képzés első évében.
- Kutatási módszerek az antropológiában (15 kredit)
Az MPhil/PhD első évében beiratkozott valamennyi hallgatónak teljesítenie kell a kurzust, azaz teljesítenie kell a kurzus értékelését ehhez a kurzushoz és a kvantitatív módszerekről szóló társkurzushoz.
Statisztikai kutatási módszerek – Társadalomtudományok
Az MPhil hallgatóit határozottan arra bátorítjuk, hogy töltsenek ki egy nem hitelre szánt online modult, az Epigeum által működtetett Statisztikai kutatási módszerek – Társadalomtudományok címet.
Kutatóképző szeminárium
Ennek a szemináriumnak az a célja, hogy segítse a hallgatókat felkészülni a továbbképzésre azáltal, hogy végiggondolja, miről is szóljon egy antropológiai kutatási projekt. A szemináriumnak az is átfogó célja, hogy támogassa a hallgatókat a frissítési dokumentumok, a terepmunka tervének és az etikai felülvizsgálatnak az elkészítésében. A hallgatók előadásaiból, workshop jellegű gyakorlatokból, valamint a munkatársak, valamint a visszatérő PhD hallgatók meghívott előadásaiból áll. Az 1. félévben a hallgatók bemutatják kutatási témájukat és felvázolják PhD-kutatásuk céljait kollégáikkal való együttműködésen keresztül. Ezekben a prezentációkban a diákoknak az olvasott vagy megtekintett anyagokkal kell foglalkozniuk azzal a céllal, hogy megvitassák az érintett írási és prezentációs technikákat. A megfontolandó kérdések a következők: mitől jó a néprajz? Mi a hatékony módja a viták megszervezésének és közvetítésének? Melyek a néprajz határai, és hogyan változtak, változnak? A 2. félév hallgatói előadásai az etikai kérdésekre, valamint a terepmunka gyakorlati szempontjaira és választásaira összpontosítanak.
A kutatóképzési szemináriumok azon túl, hogy támogatják a hallgatók írásbeli munkáját és a témavezetőkkel folytatott egyéni foglalkozásaik során feltárt ötleteiket, az átadható készségek megismertetését és csiszolását is célozzák. Ezek közé tartozik a rövid és tartósabb szemináriumi előadások összeállításának és közlésének képessége, a néprajzi írás és egymás munkájának produktív értékelésének készsége; valamint az a képesség, hogy egy csoport tagjaként hozzájáruljon a megbeszélésekhez és az ismeretszerzéshez. A szeminárium létfontosságú fórumot biztosít a hallgatóknak az egymással versengő elméleti álláspontok és megközelítések felismerésére, megvitatására és értékelésére, valamint az etnográfiai (re)prezentáció és kommunikáció különböző formáinak, technikáinak és stílusainak mérlegelésére. Minden ilyen szempont a frissítési jelentés szellemi és szervezeti fejlesztéséhez való hozzájárulást célozza.
Egyéb kötelező tanfolyamok
Előfordulhat, hogy egyes elsőéves kutatóhallgatóknak regisztrálniuk kell bizonyos kurzusokra, és el kell végezniük a tanár által meghatározott tanfolyamot. Ezt a kutatási programot elfogadó levelükben jelezték. Ha ebbe a kategóriába esik, témavezetője emlékeztetni fogja elkötelezettségére, és nyomon követi a tanfolyamon való előrehaladását, akárcsak a Doktori Tanulmányi Igazgató és a Doktori Iskola vezetője.
Képzési szükségletek elemzése
Október végéig minden hallgató elvégzi az éves képzési igények elemzését a PhD Manageren keresztül. A TNA egy beszélgetés egy doktori kutató és a vezető témavezetője között minden tanév elején, melynek során mindkét fél meghatározza a továbbfejlesztésre szoruló készségterületeket, és kiemelt cselekvési terveket készít az adott évtől.
PhD menedzser
A doktoranduszok a PhD Manager segítségével sokféle dolgot rögzítenek és kérnek, a témavezetőknek pedig segítséget kell tudniuk nyújtani, ha bármilyen problémája van; ha azonban nem tudnak segíteni, akkor a Doktori Iskola is tudjon segíteni.
Kutatási jelentés és terepmunka javaslat
Az első évben, a diploma részeként, 20 000 szavas kutatási jelentést és terepmunka-javaslatot fog írni az Ön által választott és a témavezetővel egyeztetett témában. Ez az első év 3. félévének elején esedékes, és minden késedelmes benyújtást a felettesének kell alátámasztania, és a kutató oktatónak jóvá kell hagynia. Minden hallgatónak be kell nyújtania ezt a jelentést, és élőben meg kell vizsgálnia a 3. félév végére. A késedelmes benyújtások késedelmet igényelhetnek a vizsgákon, és késleltethetik az MPhil fokozatról PhD státuszra való felminősítést. Egyetlen tanuló sem hagyhat el terepmunkára mindaddig, amíg meg nem vizsgálták és döntés nem születik a továbbképzésről.
Értekezés
A második évben általában tizenkét hónapos terepmunkát kell végeznie a terepmunka javaslata alapján. A hosszabb ideig tartó terepmunka iránti kérelmet a Doktori Iskola vezetőjének jóvá kell hagynia, és az Ön témavezetőjének támogatnia kell. A pályáról hazatérve várhatóan el kell kezdenie a 100 000 szavas PhD disszertációját. Ennek a disszertációnak meg kell felelnie a Londoni Egyetem antropológiai diplomákra vonatkozó szabályzatának.
Részidős hallgatók
Ha Ön részmunkaidős, akkor, mint minden elsőéves kutatóhallgató, a tanév elején találkoznia kell a témavezetővel, hogy megállapodjon a képzési igényeiről, és meghatározza a szupervíziós kapcsolattartás megfelelő módját. Általában azt tanácsoljuk, hogy az első évben vegyen részt a Néprajzi kutatási módszerek tanfolyamon, a második évben pedig a Kutatási Képzési Szemináriumokon. A futamidő alatt a szupervízió személyes találkozók és e-mailes kapcsolatfelvétel formájában valósul meg; szemtől szembeni felügyelet általában a karácsonyi, húsvéti vagy nyári szünetben történik.
A tanszéki szemináriumok többségét és sok tantárgyi szemináriumot egész héten és esténként tartanak. A könyvtár és a számítástechnikai eszközök a normál nyitvatartási időben látogathatók. A formális oktatás és az egyre nagyobb mennyiségű tantárgyi kutatási anyag a Könyvtár internetes kapcsolatán keresztül elérhető elektronikus forrásokon keresztül érhető el (köztük egyre több szakkereső is tantárgyanként/térségenként).
Szemináriumok
A szemináriumok sokfélesége, amelyeken részt szeretne venni a(z) SOAS és London-szerte, óriási, ezért válogatnia kell. Az Antropológiai Tanszéki Szeminárium szerda délután ülésezik, és a munkatársak és a posztgraduális hallgatók közös szellemi életének kulcsfontosságú eleme. Minden első éves hallgatót várnak. A meghívott előadók folyamatban lévő munkákat mutatnak be, amelyek nagy része az antropológiai kutatás élvonalába tartozik. A terepmunkáról visszatérő hallgatók rendszeresen tartanak PhD utólagos szemináriumot is. Míg ez a szeminárium elsősorban a terepmunka után hallgatókat célozza meg (és minden lakóhelyen lévő, terepmunka után hallgatónak rendszeresen részt kell vennie), az MPhil hallgatóit erősen bátorítjuk, hogy vegyenek részt a vitában.
SOAS számos nyilvános előadásnak, konferenciának és szemináriumnak ad otthont, amelyeket jól láthatóan hirdetnek a SOAS események oldalán. A SOAS munkatársai általában egy tudományos osztályhoz és egy regionális központhoz tartoznak (néhány speciális célú központhoz is tartozik). Ha van regionális érdeklődése, akkor már az év elején keresse meg a megfelelő regionális központot, ahol egy információs táblát talál a közelgő találkozókról. Egyes regionális központok hírlevelet is kiadnak.
SOAS területén kívül érdemes felfedezni a Londoni Egyetem létesítményeit. Az LSE, a University College és a Goldsmiths College jelentős antropológiai osztályokkal rendelkezik, és heti szemináriumokat is tart. Néhányuknak lehetnek olyan speciális érdeklődési körei, amelyek miatt érdemes felkeresni a Londoni Egyetem főiskoláit, amelyek felsőoktatási tanulmányokkal foglalkoznak orvosi, jogi, oktatási stb. témakörben. A lehetőségek túl szélesek és változatosak ahhoz, hogy itt felsoroljuk; Ha különleges érdeklődési köre van, kérdezze meg a személyzet egyik tagját, aki osztja a lelkesedését.
Megfontolhatja a Royal Anthropological Institute (RAI) junior ösztöndíjának elnyerését is, amely magában foglalja a Journal of the Royal Anthropological Institute és az Anthropology Today folyóirat-előfizetését is. A tagsághoz hozzátartozik a British Museumban található RAI könyvtár is, amely szemináriumoknak és filmvetítéseknek is otthont ad.
Második és harmadik év (és azon túl)
A doktori képzés második éve terepmunkát, a harmadik év pedig írást foglal magában (100 000 szó). A harmadik évben várhatóan havonta egyszer találkozik a felettesével. A terepmunka utáni hallgatóként a tanulmányok harmadik évében két szemináriumi előadást is kell tartania a terepmunka utáni szemináriumon. Ez egy lehetőség arra, hogy a tanszék más tagjaitól, valamint doktorandusz társaitól visszajelzést kapjon a munkájáról. A harmadik év célja, hogy segítse a munka befejezését vagy a dolgozat első vázlatának nagy részét. Sok diák ezután a negyedik tanulmányi évet vagy a folytatást keresi. Minden státuszváltozást a témavezetőnek kell támogatnia, és jóvá kell hagynia a Doktori Tanulmányi Igazgatónak és a Doktori Iskolának. Az írási időszak alatt a felettese arra biztathat, hogy vegyen részt konferenciákon és tartson előadásokat a(z) SOAS domainen kívül. A disszertáció írásának utolsó évében érdemes elgondolkodni a posztdoktori munkán, valamint ösztöndíjra, álláshirdetésre is jelentkezni. Általában a témavezetője irányítja Önt a pályázatok elkészítésében, de az Ön felelőssége a lehetőségek azonosítása és a jelentkezési határidők betartása.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon található információk tükrözik a tervezett programstruktúrát az adott tanulmányi szekcióhoz viszonyítva.
Karrierlehetőségek
Kutatási Pathways
Számos lehetséges kutatási Pathways áll rendelkezésre a tanszék kutatói hallgatói számára. Ezek:
- A 3 Pathway
- Az 1 3 Pathway
- A 2 3 Pathway
- A 4 Pathway
A +3 Pathway a szabványos MPhil/PhD Pathway amely alkalmas azon jelöltek számára, akik már rendelkeznek antropológiai mesterképzési fokozattal. A jelentkezőket kezdetben MPhil hallgatóként tartják nyilván. A nappali tagozatos hallgatók számára a regisztráció első éve kutatási módszerek képzését és projektfejlesztést foglal magában, amely a PhD regisztrációra való frissítéssel zárul. Sikeres korszerűsítéstől függően a második év általában terepmunkával telik. A harmadik év írással telik.
Az 1+3 Pathway egy évet foglal magában az ESRC által elismert MA Antropológiai Kutatási Módszerek programunkban, amelyet három év az MPhil/PhD program követ. Ez az Pathway olyan jelöltek számára alkalmas, akik antropológiai alapképzéssel rendelkeznek, de nem rendelkeznek mesterképzéssel a tudományágban. Az MA Antropológiai Kutatási Módszerek című disszertációja képezi az alapját az MPhilről PhD státuszba lépéshez szükséges kutatási jelentésnek és terepmunka-javaslatnak. Következésképpen a frissítési folyamat általában akkor már az első évben a 3 részét Pathway és a hallgató számíthat, hogy elhagyja a terepmunka után körülbelül egy kifejezést.
A 2+3 Pathway azoknak szól, akik egyetemi antropológiai végzettséggel rendelkeznek, de további intenzív képzésre van szükségük egy kijelölt afrikai vagy ázsiai nyelven ahhoz, hogy terepmunkát végezzenek. Ez magában foglalja a kétéves MA antropológiai kutatási módszereket és az intenzív nyelvet, amelyet három év az MPhil/PhD program követ. Az 1+3 Pathway hasonlóan a jelöltek az MPhil/PhD-regisztráció első évében hamarabb tudnak felminősíteni és megkezdeni a terepmunkát, mint a szabványos +3-as Pathway tanulók.
A +4 Pathway azoknak a hallgatóknak szól, akik már rendelkeznek antropológiai mesterfokozattal, akiknek további intenzív nyelvi képzésre van szükségük a terepmunka elvégzéséhez. A Pathway egy kétéves terepmunka képzési időszakból áll, beleértve az intenzív nyelvi képzést, és adott esetben lehetőséget a terepmunka előtti rövid ismerkedési látogatásokra a várható terepmunka helyszíneken és/vagy in situ nyelvi képzésre. A pályázóknak a regisztráció második évének kezdetén fel kell lépniük PhD státuszra.
A fenti leírások teljes munkaidős regisztráción alapulnak. Ezen Pathways mindegyike részmunkaidőben is elérhető (pl. a +3 Pathway részmunkaidőben hat éven keresztül is igénybe vehető). A hallgatók ezen Pathways mindegyikén jogosultak lehetnek arra, hogy további évre jelentkezzenek a „folytatás” státuszának csökkentett díja mellett.
Mint fentebb említettük, a várakozás, hogy jelöltek a fenti kutatási mértékben Pathways lesz már a képzés antropológia graduális vagy posztgraduális szinten (attól függően, Pathway ). Felismerjük azonban, hogy egyes jelöltek antropológiai képzettséggel rendelkeznek hivatalos antropológiai fokozat nélkül. A leendő hallgatóknak kapcsolatba kell lépniük a kutatói oktatóval, hogy megvitassák sajátos körülményeiket. Ha a jelöltek nem rendelkeznek elegendő antropológiai megalapozással, akkor azt tanácsolhatjuk, hogy előbb vegyenek be egy oktatott MA programunkat (ahelyett, hogy az antropológiai kutatási módszerekkel foglalkoznak), hogy megszerezzék a 3 vagy 4 MPhil / PhD Pathways .
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.