Neveléstudományi PhD
Southern Methodist University - Moody School of Graduate and Advanced Studies
Kulcs információ
Campus helye
Dallas, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 - 5 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Aug 2024
* a Ph.D. A programok teljes finanszírozásúak, beleértve a tandíjat és az egészségbiztosítást
Bevezetés
Vegyük ezt fontolóra – társadalmunk oktatókra támaszkodik, hogy segítsenek tanulni és fejlődni, és ezáltal jobbra változtassák a világot. De kikre támaszkodnak pedagógusaink ? Logikus gondolat a felettük álló felügyelők, mentorok vagy oktatótársaik, akik nap mint nap velük dolgoznak a területen.
Bár minden helyes válasz, végső soron az oktatók és a témavezetők egyaránt nagymértékben támaszkodnak a legújabb tudományos kutatásokra az oktatás területén, hogy tájékoztassák módszereiket és gyakorlatukat. Szilárd, adatokkal bizonyított kutatások vezérlik az oktatáspolitikát, és hatással vannak arra, hogy az oktatók hogyan működnek együtt a diákokkal, szülőkkel és oktatótársaikkal, ezért elengedhetetlen, hogy folyamatosan új kutatásokat végezzenek.
Ennek az igénynek a kielégítésére az SMU doktori fokozattal rendelkezik. in Education program, amelynek célja elsősorban az oktatás területén végzett tudományos kutatás ösztönzése és előállítása, valamint az akadémikusok művelése ezen a területen. Ennek az erőforrásnak az a célja, hogy bemutassa a kutatás értékét, feltárja a területen folyó jelenlegi kutatásokat, és példázza, hogyan kínál az SMU magas színvonalú kutatási lehetőségeket doktorjelöltjei számára.
Miért szerezzen doktori fokozatot? az iskoláztatásban?
Albert Einstein talán nem a mai kihívásokról beszélt, de szavai mégis igazak. Az oktatáson belüli súlyos problémák napjainkban, mint például oktatási modellek létrehozása és megvalósítása tanulási és egyéb fogyatékossággal élő gyermekek számára, pontos módszerek kidolgozása a hallgatói sikeresség mérésére, valamint a felsőoktatásért való fizetés hatásának tanulmányozása – mindezeket a problémákat bizonyítékokon alapuló módszerekkel kell kezelni. kutatás.
Ahhoz, hogy ezek a változások a tanítási módszertanban, politikában és oktatási gyakorlatban bekövetkezzenek, először megfelelő és alapos kutatást kell végezni, hogy tájékoztassák az oktatókat és a rendszergazdákat a leghatékonyabb alkalmazásokról. Ezt a kutatást ezután a kutatás gyakorlatba való átültetésének kell követnie.
A cél a Ph.D. in Education program célja, hogy tudósokat neveljen – azokat, akik szenvedélyesen foglalkoznak kutatásokkal és publikációkkal. Az oktatás ideális esetben „bizonyítékokon alapuló” gyakorlat, amelynek középpontjában a tudományos kutatás áll. A nagy kaliberű, élvonalbeli és minőségi kutatás elengedhetetlen az oktatási gyakorlat javításához mai világunkban.