The George Washington University, Graduate School of Education and Human Development
Bevezetés
A mi történelmünk
1904 óta a GW tanfolyamokat kínál az oktatás területén. Kezdetben kevesebb, mint egy tucat karral, az oktatási részleg 1909-ben lett a Tanári Főiskola, majd 1928-ban végül az Oktatási Iskola, amelynek oktatási, oktatási pszichológiai és háztartási tanszékei voltak. 1933-ban az Oktatási Iskola doktori programokat kezdett kínálni.
A II. Világháború után sok visszatérő GI és nyugdíjas katonatiszt, akik közül néhányan már matematikai és természettudományos képzést kapott, a GW-n jártak, hogy oktatási fokozatot szerezzenek, és második karriert nyújtsanak nekik. Ezen diplomások közül sokan gyorsan megnőtt igazgatói és szuperintendensévé a baby-boomok generációjában, ezáltal kész hálózatot biztosítva a GW tanár-gyakornokok következő generációinak elhelyezésére.
A 60-as évek végén az iskola állami támogatást keresett és kapott új speciális oktatási programjára, később képzési tanácsadók és tanárok útján a közösség felé fordult. 1977-ben a nevet ismét Oktatási és Humán Fejlesztési Iskolává változtatták.
1994-ben az iskola vált az Állami Oktatási és Emberi Fejlesztési Iskolává (GSEHD), amikor egy fokozottabb misszióra vált a diplomás oktatás területén. A GSEHD programjait öt részlegen belül szervezik: Tanácsadás és humán fejlesztés, tanterv és pedagógia, oktatási vezetés, emberi és szervezeti tanulás, valamint a speciális oktatás és fogyatékossággal foglalkozó tanulmányok. Ezek az osztályok mesterképzési, oktatási szakember, doktori és posztgraduális képesítési programokat foglalnak magukban.
Vezetésünk
Michael Feuer az oktatási és humán fejlesztési diplomát végző iskola dékánja, valamint a George Washington Egyetem oktatási politikájának professzora, valamint a Nemzeti Oktatási Akadémia közvetlen volt elnöke. 2014 őszén Obama elnök Dean Feuer-t nevezte ki az Országos Oktatási Tudományok Igazgatóságának igazgatósági tagjává.
Mielőtt csatlakozott a GW-hez, az elmúlt 17 évben Dean Feuer a Nemzeti Akadémiák Országos Kutatási Tanácsában töltött be posztot, utoljára a Viselkedési és Társadalomtudományok és Oktatás Osztályának ügyvezetõ igazgatójaként. Vezető elemzőként és projektigazgatóként dolgozott az Egyesült Államok Technológiai Értékelési Kongresszusi Irodájában.
Feuer az angol irodalomból BA-ját (cum laude) a New York-i Queens College-től, a Wharton Iskola közigazgatás-diplomáját és Ph.D. a közrend elemzésében a Pennsylvaniai Egyetemen. Tanulmányait a jeruzsálemi héber egyetemen végezte, majd a Sorbonne 1981–1986-ban a Drexel Egyetemen működő üzleti iskola karán volt, oktatási és kutatási kurzusokat tanított Pennben és Georgetownban.
Feuer rendszeresen konzultál az Egyesült Államok, Izrael, Európa és a Közel-Kelet oktatási intézményeivel és kormányával. Kiadott oktatási, közgazdasági és szakpolitikai folyóiratokban, és felülvizsgálatokat, esszéket és verseket tett újságokban és folyóiratokban Washingtonban, Philadelphiában, Los Angelesben és New Yorkban. Az oktatási podcast EdFix házigazdája. Feuer az Amerikai Tudományos Fejlesztési Szövetség és az Amerikai Oktatási Kutatószövetség tagja.
"Az oktatás a legfontosabb befektetési társadalom. Az oktatók, a hallgatók és az alkalmazottak figyelemre méltó képességeinek és színvonalának köszönhetően készek vagyunk új kihívásokra reagálni, az innováció és az együttműködés elveit használva, mint a változás hajtóerejét."
GW értékek
Mi teszi a GW-t egyedülálló munkahelynek? Értékeink és az általuk létrehozott kultúra. Ezeket az értékeket megosztják a hallgatók, az oktatók és az alkalmazottak. Vezető erőként szolgálnak, kialakítva a mindennapi életünket az egyetemen és hozzájárulva annak biztosításához, hogy az egyetemi közösségünk számára a legjobb döntéseket hozzuk.
becsületesség
Őszinte és méltányosak vagyunk szavakban és tetteinkben.
Együttműködés
Többet érünk el azzal, hogy mások bevonása a közös folyamatokba és a döntéshozatalba.
Tisztelet
Nagyra értékeljük az embereket, mint egyéneket, és méltányossággal, együttérzéssel és gondossággal kezeljük őket.
Kiválóság
A megkülönböztetést tudás és innováció révén érjük el.
Nyitottság
Hozzáférhetőek vagyunk, érzékenyek és szabadon megoszthatjuk az információkat.
Sokféleség
Nagyra értékeljük és bevonjuk a különböző kultúrákból, háttérből és perspektívákból álló embereket közös céljaink elérésére.
Bátorság
Ösztönözzük a kockázatvállalást, a kudarcból való tanulást és a kitartást a kiválóságra törekvésünk során.
Általános információ
- A campusok DC, Virginia és Maryland, valamint ázsiai helyszínekre terjednek ki.
- 15 programot kínálunk teljesen online módon.
- A 11 helyi iskolai körzettel való partnerség értékes tantermi tapasztalatokat kínál a hallgatók számára.
- Tanárkészítő programjaink NCATE által elismertek és államilag jóváhagyottak.
- Az ország fővárosában való elhelyezkedése lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy valós tapasztalatokat szerezzenek a kormányon, az alapítványokon, múzeumokon, állami iskolákban, felsőoktatási intézményekben, szakmai egyesületekben és nemzetközi nem kormányzati szervezetekben.
Helyszínek
- Washington
G Street Northwest,2136, 20052, Washington