Oktatási doktori fokozat - oktatási vezetés
Gurabo, Puerto Rico
IDŐTARTAM
3 Years
NYELVEK
Spanyol
PACE
Teljes idő, Részidő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Aug 2024
TANDÍJ
Tandíj igénylése
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
Az oktatás doktori programja, amelynek szakterülete az oktatási vezetés, célja egy olyan szakember felkészítése, akinek elméleti és gyakorlati ismeretei vannak, amelyek lehetővé teszik a szervezeti folyamatok és vezetési elméletek alkalmazását, amelyek elősegítik a kreatív vezetési stratégiák, mentális szokások és értékek kialakítását. és nagyon hatékony az oktatási társaságban.
tanterv
Közösségi kontextus tanfolyamok (9 kredit)
- EDUC 714 Az oktatás történelmi és filozófiai perspektívái
- EDUC 715 Az oktatási szervezetek társadalmi, kulturális és politikai dimenziói
- EDUC 716 kortárs problémák és trendek az oktatásban
- EDUC 717 jogi szempontok az oktatásban
- EDUC 718 etika és oktatás
Speciális tanfolyamok (27 kredit)
Szervezeti folyamatok összetevő tanfolyamok (9 kredit)
- EDUC 801 Projektmenedzsment az oktatásban
- EDUC 802 pénzügyi kérdések az oktatási forgatókönyvekben
- EDUC 803 Oktatási programok értékelése: Elmélet és alkalmazás
Vezetői komponens tanfolyamok (12 kredit)
- EDUC 804 vezetés: modellek és stratégiák
- EDUC 805 oktatási vezetés
- EDUC 806 vezetés és szervezeti változás
- EDUC 807 vezetés, közösségi kapcsolatok és együttműködési szövetségek
Választható kurzusok
- EDUC _____
- EDUC _____
Kutatási tanfolyamok
- EDUC 901 kutatási módszerek
- EDUC 902 statisztika
- EDUC 903 kvalitatív kutatás vagy EDUC 904 kvantitatív kutatás
- EDUC 905 disszertáció I.
- EDUC 906 disszertáció II
Választható kurzusok
- EDUC 720: A gyermekkori fejlődés kortárs elméletei
- EDUC 721: Tanítás a 21. századi óvodai / általános iskolában: trendek és innovációk
- EDUC 722: Minőségi kutatás a gyermekkori nevelésben
- EDUC 808: Technológia alkalmazásai és használata az oktatásban
- EDUC 810: Médiatechnika az oktatásban
- EDUC 811: A távoktatás elmélete és gyakorlata
- EDUC 816: Tanulási környezet létrehozása a változatos népesség számára
- EDUC 817: Viselkedéskezelés az osztályteremben
- EDUC 818: A magas kockázatú hallgatók korai azonosítása
- EDUC 819: Nyelvfejlesztési kérdések Puerto Rico állami és magániskoláiban
- EDUC 820: Az olvasás tanításának problémái angol nyelvű tanulási környezetben Második nyelv és kétnyelvűség
- EDUC 821: Problémák az angol nyelv mint második nyelv írásírásának tanításában
- EDUC 824: Szeminárium: Különleges témák a könyvtári és információs szolgáltatásokban
- EDUC 825: Antropológiai és kulturális fogalmak a Puerto Rico tantervében
- EDUC 826: Oktatási kutatás a népművészet és a képzőművészet tanításáról
- EDUC 827: Kulturális művészi kifejezések a latin-amerikai és karibi oktatásban
- EDUC 723: Szervezet és kormány a felsőoktatásban
- EDUC 724: Hallgatói szolgáltatások felsőoktatási intézményekben
- EDUC 800: Vezetés és Felsőoktatási Igazgatóság
- EDUC 828: Szeminárium és gyakorlat az egyetemi tantervben és oktatásban
egymás utáni
Első év - első félév
Első ciklus
- EDUC 716 kortárs problémák és trendek az oktatásban
Második ciklus
- EDUC 714 Az oktatás történelmi és filozófiai perspektívái
- EDUC 804 vezetés: modellek és stratégiák
Első év - második félév
Első ciklus
- Társadalmi háttér tanfolyam
- EDUC 805 oktatási vezetés
Második ciklus
- EDUC 801 Projektmenedzsment az oktatásban
- EDUC 802 pénzügyi kérdések az oktatási forgatókönyvekben
Második év - első félév
Első ciklus
- EDUC 803 Oktatási programok értékelése: Elmélet és alkalmazás
- EDUC 901 kutatási módszerek
Második ciklus
- EDUC 806 vezetés és szervezeti változás
- Választható kurzus
Második év - második félév
Első ciklus
- EDUC 807 vezetés, közösségi kapcsolatok és együttműködési szövetségek
- Választható kurzus
Második ciklus
- EDUC 902 Statisztika 3
- EDUC 903 kvalitatív kutatás vagy EDUC 904 kvantitatív kutatás
Harmadik év - első félév
- EDUC 905 disszertáció I.
Harmadik év - második félév
- EDUC 906 disszertáció II