Oktatási doktori fokozat - Tanterv, oktatási és tanulási környezet
Universidad Ana G. Méndez – Recinto de Gurabo
Kulcs információ
Campus helye
Gurabo, Puerto Rico
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Aug 2024
Bevezetés
Az oktatás doktori programjának a tantervre, oktatási és tanulási környezetre specializálódott célja az elméleti és gyakorlati ismeretekkel rendelkező szakemberek felkészítése, amelyek lehetővé teszik a tanterv alapelveinek és alapjainak alkalmazását az oktatási programok tervezésében, végrehajtásában és értékelésében. Ebben a doktori programban a tanulási környezetek megközelítést biztosítanak azoknak a tantervi szempontoknak, amelyek befolyásolják a tanterv képzését a kiválasztott tanulási környezetben.
tanterv
Közösségi kontextus tanfolyamok (9 kredit)
- EDUC 714 Az oktatás történelmi és filozófiai perspektívái
- EDUC 715 Az oktatási szervezetek társadalmi, kulturális és politikai dimenziói
- EDUC 716 kortárs problémák és trendek az oktatásban
- EDUC 717 jogi szempontok az oktatásban
- EDUC 718 etika és oktatás
Speciális tanfolyamok (27 kredit)
Komponens tanítási kurzusok (9 kredit)
- EDUC 812 Oktatás, tanulás és megismerés
- EDUC 813 A tanítás és a tanulás modelljei és stílusai
- EDUC 809 oktatási rendszerek tervezése
Tantervi alkotóelem tanfolyamok (9 kredit)
- EDUC 814 tantervi elméletek és tervek
- EDUC 815 tantervi tervezés és fejlesztés
- EDUC 803 Oktatási programok értékelése: Elmélet és alkalmazás
A tanulási környezetek alkotóelemeinek tanfolyamai (9 kredit)
Tanulási környezet: speciális oktatás
- EDUC 816 Tanulási környezet létrehozása a sokszínű népesség számára
- EDUC 817 viselkedéskezelés az osztályteremben
- EDUC 818 A magas kockázatú hallgatók korai azonosítása
Tanulási környezet: Második nyelv elsajátítása
- EDUC 819 nyelvfejlesztési kérdések Puerto Rico állami és magániskoláiban
- EDUC 820 Az olvasás tanításának problémái angol nyelvű tanulási környezetben Második nyelv és kétnyelvűség
- EDUC 821 Az angol, mint második nyelv írásbeli tanításának problémái
Tanulási környezet: Technológia az oktatásban
- EDUC 808 alkalmazások és a technológia használata az oktatásban
- EDUC 810 Media Technology az oktatásban
- EDUC 811 A távoktatás elmélete és gyakorlata
Tanulási környezet: könyvtár és információs rendszerek
- EDUC 822 elektronikus adatbázisok és információs szolgáltatások
- EDUC 823 A bibliográfiai források fejlett szervezete
- EDUC 824 szeminárium: Különleges témák a könyvtári és információs szolgáltatásokban
Tanulási környezet: művészet, kultúra és oktatás
- EDUC 825 antropológiai és kulturális koncepciók a Puerto Rico tantervében
- EDUC 826 oktatási kutatás a népművészet és a képzőművészet tanításáról
- EDUC 827 kulturális művészi kifejezések a latin-amerikai és karibi oktatásban
Tanulási környezet: gyermek, család és társadalom
- EDUC 720 A gyermekkori fejlődés kortárs elméletei
- EDUC 721 oktatás a 21. századi óvodai / általános iskolában: trendek és innovációk
- EDUC 722 kvalitatív kutatás a gyermekkori nevelésben
Tanulási környezet: felsőoktatás
- EDUC 723 szervezet és kormány a felsőoktatásban
- EDUC 724 hallgatói szolgáltatások felsőoktatási intézményekben
- EDUC 800 vezetés és felsőoktatási adminisztráció
Opcionális tanfolyam a tanulási környezetben
- EDUC 828 szeminárium és gyakorlat a tantervben és az egyetemi oktatásban A hallgató helyettesítheti az egyik olyan tanulási környezet kurzust, amelyet a féléves EDUC 828 tanfolyamra választott.
Kutatási kurzusok (15 kredit)
- EDUC 901 kutatási módszerek
- EDUC 902 statisztika
- EDUC 903 kvalitatív kutatás vagy EDUC 904 kvantitatív kutatás
- EDUC 905 disszertáció I.
- EDUC 906 disszertáció II
egymás utáni
Első év - első félév
Első ciklus
- EDUC 716 kortárs problémák és trendek az oktatásban
Második ciklus
- EDUC 714 Az oktatás történelmi és filozófiai perspektívái
- EDUC 812 Oktatás, tanulás és megismerés
Első év - második félév
Első ciklus
- Társadalmi háttér tanfolyam
- EDUC 814 tantervi elméletek és tervek
Második ciklus
- EDUC 813 A tanítás és a tanulás modelljei és stílusai
- EDUC 815 tantervi tervezés és fejlesztés
Második év - első félév
Első ciklus
- EDUC 809 oktatási rendszerek tervezése
- EDUC 901 kutatási módszerek
Második ciklus
- EDUC 803 Oktatási programok értékelése: Elmélet és alkalmazás
- Tanulási környezet tanfolyam
Második év - második félév
Első ciklus
- Tanulási környezet tanfolyam
- Tanulási környezet tanfolyam
Második ciklus
- EDUC 902 statisztika
- EDUC 903 kvalitatív kutatás vagy EDUC 904 kvantitatív kutatás
Harmadik év - első félév
- EDUC 905 disszertáció I.
Harmadik év - második félév
- EDUC 906 disszertáció II