Doktori méltányosság és innováció az oktatásban
Santiago de Compostela, Spanyolország
IDŐTARTAM
3 Years
NYELVEK
Spanyol, Galíciai
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Oct 2024
TANDÍJ
EUR 200 / per year
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A doktori program fő célja a társadalmi-oktatási programokkal, az oktatási méltányosság eléréséhez szükséges cselekvésekkel, erőforrásokkal és politikákkal kapcsolatos kutatás és innováció.
Kutatási területek
- Társadalmi-oktatási befogadási és kirekesztési folyamatok
- Innováció az oktatás méltányosságáért
Képtár
Ideális Diákok
a) Azok a hallgatók, akik az alábbi mesterképzéseket szerezték meg és teljesítették az öt résztvevő egyetem Neveléstudományi Karán és Pedagógusképző Karán. Ezek közül néhány mesterképzést oktatáskutatási módszertani kiegészítő képzéssel kell befejezni.
- Innováció, útmutatás és oktatási értékelés mesterképzése az A Coruña Egyetemen (Képzési kiegészítések: Nem)
- Mesterképzés ESO-tanítás, érettségi, szakképzési és nyelvoktatási szakon az A Coruña Egyetemen (Képzési kiegészítések: Igen)
- Kutatási és innovációs mesterképzés oktatási környezetben a Cantabria Egyetemen (Képzési kiegészítések: Nem)
- Középfokú tanárképzési mesterképzés a Cantabria Egyetemen (Képzési kiegészítések: Igen)
- Társadalmi-oktatási beavatkozás és kutatás mesterképzés az Oviedo Egyetemen (Képzési kiegészítések: Nem)
- Mesterképzés kötelező középfokú oktatás, érettségi, szakképzési tanárok számára az Oviedo Egyetemen (Képzési kiegészítések: Igen)
- Mesterképzés kötelező középfokú oktatás, érettségi, szakképzési tanárok számára a Vigo Egyetemen (Képzési kiegészítések: Igen)
- Oktatás, nemek és egyenlőség témakörben szerzett mesterképzés a Santiago de Compostelai Egyetemen (Képzési kiegészítők: Nem)
- Képzési folyamatok mesterképzése a Santiago de Compostelai Egyetemen (Képzési kiegészítések: Nem)
- Oktatási, kulturális sokszínűség és közösségfejlesztés kutatási mesterképzés a Santiago de Compostelai Egyetemen (Képzési kiegészítők: Nem)
- Természettudományi oktatási tevékenységek menedzselése mesterképzés a Santiago de Compostelai Egyetemen (Képzési kiegészítések: Nem)
- Mesterképzés kötelező középfokú oktatás, érettségi, szakképzés és nyelvoktatás területén a Santiago de Compostelai Egyetemen (Képzési kiegészítések: Igen)
- Tanulási nehézségek és kognitív folyamatok mesterképzés a Vigo Egyetemen (Képzéskiegészítők: Nem)
- Pszichoszocio-oktatási kutatás serdülőkkel foglalkozó mesterképzése a Vigo Egyetemen (Képzéskiegészítők: Nem)
- Mesterképzés speciális oktatási támogatási igényekről a Vigo Egyetemen (Képzési kiegészítések: Igen)
- Multidiszciplináris beavatkozás az oktatási kontextusok sokszínűségében mesterképzés a Vigo Egyetemen (Képzéskiegészítők: Igen)
- Mesterképzés kötelező középfokú oktatás, érettségi, szakképzési és nyelvoktatási tanárok számára a Vigo Egyetemen (Képzési kiegészítések: Igen)
b) Hivatalos mesterfokozattal rendelkező pályázók, előnyben részesítve a neveléstudományokhoz kapcsolódó egyéb mesterképzéseket (az 1. pontban említetteken kívül) az egyéb tudományterületeken szerzett mesterképzésekkel szemben.
c) Azok a pályázók, akik bizonyítani tudják, hogy sikeresek 60 posztgraduális ECTS-t a spanyol egyetemek hivatalos tanulmányi tervéből (előnyben részesítve azokat a jelentkezőket, akik az oktatástudományok területéről szereztek alapképzést, szemben azokkal, akik más területekről szereztek diplomát). oktatás). tudás).
d) Azok a pályázók, akik igazolják a 185/85 RD által szabályozott neveléstudományi doktori program kutatási jártasságát, valamint azok, akik igazolják, hogy rendelkeznek a 778/98 RD által szabályozott felsőfokú végzettséggel.
e) Azon pályázók, akik a származási országban a kutatási szakaszban (jóváhagyott vagy nem jóváhagyott) doktori tanulmányok megkezdésére jogosító, hivatalos neveléstudományi mesterképzésnek megfelelő külföldi diplomával rendelkeznek.
f) Az oktatástudományok területéhez kapcsolódó, a jövőben kialakítandó egyéb mesterképzésekre jelentkezők.
A b, c, d, e és f eseteket a Doktori Akadémiai Bizottság külön-külön elemzi.
Belépők
Tanterv
képzési tevékenységek
- Részvétel a neveléstudományok területéhez kapcsolódó konferenciákon, tudományos konferenciákon E3071A01
- Tájékozódási nap új doktoranduszoknak E3071A02
- Találkozások az E3071A03 program kutatóival
- Fiatal kutatók egyetemközi tudományos találkozója a méltányosság és innováció az oktatásban E3071A04
- Monografikus szemináriumok a méltányosságról a társadalmi-oktatási rendszerek és intézkedések fejlesztésében E3071A05
- Kutatási marad E3071A06
Képzés-kiegészítők
- Kvalitatív módszertanok a szociopedagógiai kutatásban P3091102
- Kutatás programok és intézmények értékelésében P3261101
A program eredménye
Ennek a doktori programnak a fő célja az oktatási egyenlőség eléréséhez szükséges programok, intézkedések, források és társadalmi-oktatási politikák kutatása és innovációja. Ezt a célt a következő konkrétabb célok határozzák meg:
- Az innováció és az esélyegyenlőség iránt elkötelezett kutatásra szakosodott szakemberek képzése az oktatásban. A jelenlegi kozmopolita, nyitott és multikulturális társadalmaknak megfelelő oktatási programok és források tervezése, generálása, megvalósítása és értékelése terén kutatni képes szakemberek a méltányosság szemszögéből.
- Olyan kompetenciák és készségek elsajátítása, amelyek lehetővé teszik a képzésben részt vevő kutatók számára, hogy tudásátadják, méltányosan kezelve a kutatási, innovációs és változási folyamatokkal kapcsolatos kihívásokat.
- Hozzájárulás és előmozdítása a képzésben részt vevő kutatók mobilitásához és nemzetközivé válásához, olyan képzési folyamat garantálása érdekében, amely egyértelmű elkötelezettséget jelent az oktatáskutatás minősége, méltányossága és innovációja iránt."