PhD a politikai marketingben, színészek és intézmények a kortárs társadalmakban
IDŐTARTAM
3 Years
NYELVEK
Spanyol, Galíciai
PACE
Teljes idő
JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ
Kérelem benyújtásának határideje
LEGKORÁBBI KEZDÉSI DÁTUM
Oct 2025
TANDÍJ
EUR 200 / per year
TANULMÁNYI FORMÁTUM
Az egyetemen
Bevezetés
A Politikai Marketing Doktori Program, a színészek és intézmények a kortárs társadalmakban a politikatudomány, a közigazgatás és a szociológia kutatási területébe kerülnek, bemutatva a doktorandusznak a kritikai gondolkodás felépítéséből, valamint a vita, empirikus és elméleti kutatások forgatókönyvét. a kulcsfontosságú társadalmi és politikai problémák elmélyítése, a releváns kutatási kérdések megfogalmazása és a tudásbeli hiányosságok azonosítása a politikai és társadalomtudományok területén.
Bár a program lehetővé teszi a doktori dolgozatok befejezését a társadalom- és politikatudományok bármely területén, különös figyelmet fordítanak a szereplőkre, a politikai intézményekre, a közigazgatásra és a közpolitikák elemzésére, és hangsúlyt fektetnek a politikai és intézményi kommunikáció folyamataira. valamint a kortárs társadalmak és politikai rendszereik átalakulása.
Kutatási területek
- Politikai marketing, szereplők és politikai intézmények
- Közigazgatás, közigazgatás és közpolitikák
- szociológia
- gender és politika
- Nemzetközi együttműködés
Képtár
Ideális Diákok
Javasolt jövedelem profil:
- Politikatudomány, újságírás vagy információtudomány, közgazdaságtan, üzleti adminisztráció és menedzsment, reklám és közkapcsolatok, menedzsment és közigazgatás vagy jog szakon diplomázott hallgatók politikai marketing, közigazgatás, ifjúság és társadalom, valamint üzleti menedzsment civil szervezetek és nemzetközi szakokon szerzett mesterfokozattal. Együttműködés, politikatudomány vagy hasonló.
Abban az esetben, ha az előválogatottak száma nem haladja meg a doktori program által felkínált új felvételi helyek számát, a Tanulmányi Bizottság folytatja a felvételüket.
Abban az esetben, ha az előzetesen kiválasztott hallgatók száma meghaladja a doktori program által a nappali tagozatos hallgatók számára felkínált új felvételi helyek számát, a Tanulmányi Bizottság a következő kritériumok szerint, gyakorisági sorrendben folytatja felvételüket:
- Az USC Politikatudományi Karán oktatott mesterképzések bármelyikén végzettek: az USC marketing, tanácsadás és politikai kommunikáció mestere, az USC közmenedzsment mestere, ifjúság és társadalom mestere, valamint civil szervezetek menedzsment mestere és Nemzetközi Együttműködés (az akkreditációs folyamatban).
- Másokhoz képest politikatudományi, igazgatási és/vagy közigazgatási, szociológiai vagy kommunikációs mesterképzésben végzettek.
- Politológia és adminisztráció, közigazgatás, szociológia és kommunikáció szakon végzettek/diplomások másokhoz képest.
- A politikatudományhoz és az adminisztrációhoz kapcsolódó tudományokban és akadémiai tudományokban végzettek/diplomások másokra tekintettel.
A „Politikatudományhoz és Közigazgatáshoz vagy Menedzsmenthez kapcsolódó tudományok” név alatt megkülönböztetés nélkül integrálják mindazokat, akik jelen vannak a részt vevő egyetemek államtudományi és közigazgatási szakainak tanulmányi tervében.
Belépők
Tanterv
képzési tevékenységek
- Prezentáció, a doktori képzés céljai és felépítése. A doktori tézis E3081A01
- Doktori műhelyek E3081A02
- Kutatási szemináriumok E3081A03
- Speciális tudományos ülések és egyéb kiegészítő képzési tevékenységek E3081A04
Képzés-kiegészítők
- Elmélet és kutatási módszerek P3311101
- Kutatási technikák a politikai marketingben és a politikai tanácsadásban P3311102
- A politikai elemzés kvantitatív technikái P3441101
- Technológiák a kvalitatív elemzéshez P3441102
A program eredménye
A Politikai marketing, szereplők és intézmények a kortárs társadalmakban doktori program a politikatudományi, államigazgatási és szociológiai kutatások területébe illeszkedik, és a doktorandusz számára egy kutatási forgatókönyvet mutat be a kritikai gondolkodás felépítéséből, valamint vitából, empirikus és elméleti. a kulcsfontosságú társadalmi és politikai problémák elmélyülése, a releváns kutatási kérdések megfogalmazása és a tudáshiányok azonosítása a politika- és társadalomtudományok területén.
Bár a Program a társadalom- és politikatudomány bármely területén lehetővé teszi doktori tézisek elkészítését, kiemelt figyelmet fordítanak a szereplőkre, a politikai intézményekre, a közigazgatásra és a közpolitikák elemzésére, hangsúlyt fektetnek a politikai és intézményi kommunikáció folyamataira, valamint a kortárs társadalmak és politikai rendszereik átalakulásai.