Keystone logo
University of Camerino the international School of Advanced Studies

University of Camerino the international School of Advanced Studies

University of Camerino the international School of Advanced Studies

Bevezetés

Az International School of Advanced Studies

Az UNICAM létrehozta a Nemzetközi Iskolai Fejlesztett Tanulmányokat azzal a céllal, hogy fokozza a doktori képzés nemzetközivé válását.

  • Az International School of Advanced Studies tervezi, szervezi, koordinálja a kurzusokat a Ph.D. cím megszerzéséhez.
  • A doktori kurzus hároméves, és egy záró értekezést kell írni angolul, amelyet a megfelelő tudományos területek professzoraiból álló záróvizsga -bizottság előtt kell megvédeni. Ide tartoznak az akadémikusok és más szakértők (pl. Kutatóközpontok vagy vállalatok), akik többsége nem a Camerino Egyetemről származik, és legalább egy nem olasz.
  • A záró értekezés elkészítése mellett a doktorjelölteknek részt kell venniük a SAS által szervezett képzésben, mindezt angol nyelven, hogy átvihető készségeket szerezzenek (például kommunikációs készségek, kutatói karrierfejlesztés, kutatásmenedzsment és projektfinanszírozás, módszertani készségek) és doktori képzés az iparral és más releváns foglalkoztatási ágazatokkal együttműködve.
  • Erősen ajánlott néhány kutatást végezni a fogadó egyetemen kívüli állami vagy magán laboratóriumokban.
  • A végső képesítés megszerzéséhez legalább hat hónapos tapasztalattal kell rendelkeznie a Camerino Egyetemtől eltérő, esetleg nem olasz kutató- vagy felsőoktatási intézményben.
  • Az innovatív doktori képzés hét alapelve támogatja kutatási programjainkat.

Az innovatív doktori képzés hét alapelve

1. Kutatási kiválóság

A kiváló kutatásra való törekvés alapvető fontosságú minden doktori képzésben, és ebből ered minden más elem. Szükségesek a szakértői értékelési eljárások és a kritikus tömeget képviselő kutatási környezetek által meghatározott tudományos normák. Az új akadémiai generációt kreatív, kritikus és önálló szellemi kockázatvállalóvá kell képezni, feszegetve a felderítő kutatás határait.

2. Vonzó intézményi környezet

A doktorjelölteknek megfelelő munkafeltételeket kell találniuk ahhoz, hogy független kutatókká váljanak, akik korai szakaszban felelősséget vállalnak projektjük terjedelméért, irányáért és előrehaladásáért. Ezeknek tartalmazniuk kell a karrierfejlesztési lehetőségeket, összhangban a Kutatók Európai Chartájával és a Kutatók toborzásának magatartási kódexével.

3. Interdiszciplináris kutatási lehetőségek

A doktori képzést egy nyílt kutatási környezetbe és kultúrába kell ágyazni annak biztosítása érdekében, hogy a tudományágak közötti keresztezés minden megfelelő lehetősége elősegítse a szükséges széles és interdiszciplináris megközelítést.

4. Kitettség az iparnak és más releváns foglalkoztatási ágazatoknak

Az „ipar” kifejezést a legszélesebb értelemben használják, ideértve a jövőbeli munkahelyek és a nyilvános szerepvállalás minden területét, az ipartól a vállalkozásokig, a kormányzatig, a nem kormányzati szervezetekig, a jótékonysági szervezetekig és a kulturális intézményekig (pl. Musea). Ez magában foglalhatja a kutatói képzés során történő elhelyezéseket; megosztott finanszírozás; az érintett iparág nem akadémikusainak bevonása az oktatás és felügyelet tájékoztatásába/lebonyolításába; az érintett iparág pénzügyi hozzájárulásának előmozdítása a doktori programokhoz; olyan öregdiák -hálózatok támogatása, amelyek támogathatják a jelöltet (például mentori programok) és a program, valamint az emberek/technológia/tudástranszfer tevékenységek széles köre.

5. Nemzetközi hálózatépítés

A doktori képzésnek lehetőséget kell biztosítania a nemzetközi hálózatépítésre, azaz együttműködésen alapuló kutatás, társ-tutelle, kettős és közös diplomák révén. A mobilitást ösztönözni kell, legyen szó konferenciákról, rövid kutató látogatásokról, kirendelésekről vagy hosszabb külföldi tartózkodásokról.

6. Átruházható készségek képzése

„Az átadható készségek az egyik kontextusban (például kutatásban) elsajátított készségek, amelyeket egy másikban használnak fel (például a jövőbeni foglalkoztatás, legyen szó kutatásról, üzleti tevékenységről stb.). Lehetővé teszik a tantárgyi és kutatási készségek hatékony alkalmazását és fejlesztését. Az átadható készségeket képzéssel vagy munkatapasztalattal lehet elsajátítani. ” Alapvető fontosságú annak biztosítása, hogy elegendő kutató rendelkezzen a tudásalapú gazdaság által megkövetelt készségekkel. Ilyen például a kommunikáció, a csapatmunka, a vállalkozói szellem, a projektmenedzsment, a szellemi tulajdonjogok, az etika, a szabványosítás stb.

A vállalkozásokat is jobban be kell vonni a tantervek kidolgozásába és a doktori képzésbe, hogy a készségek jobban megfeleljenek az ipar igényeinek, építve az Egyetemi Üzleti Fórum munkájára és az EUA DOC-CAREERS projekt eredményeire. Jó példák vannak az egyetemek interdiszciplináris megközelítéseire, amelyek a kutatástól a pénzügyi és üzleti készségekig, a kreativitástól és a tervezéstől az interkulturális készségekig terjedő készségeket egyesítik.

7. Minőségbiztosítás

Az elszámoltathatósági eljárásokat a doktori képzés kutatási bázisán kell megállapítani, és ezért ezeket az első és a második ciklusban a minőségbiztosítástól elkülönítve kell kidolgozni.

A minőségbiztosítás célja a doktori képzésben a kutatási környezet minőségének javítása, valamint az átlátható és elszámoltatható eljárások előmozdítása az olyan témákban, mint a felvétel, a felügyelet, a doktori fokozat odaítélése és a karrierfejlesztés. Fontos hangsúlyozni, hogy itt nem a Ph.D. minőségbiztosításáról van szó. maga a folyamat vagy életciklus, a toborzástól az érettségiig.

Akkreditációk

Helyszínek

  • International School of Advanced Studies Polo di Alta Formazione Via Madonna delle Carceri 9, 62032, Camerino

Kérdések