
PhD in
Ph.D. in Engineering - Mérnöki oktatás és transzformatív gyakorlat hangsúlyozása
University of Georgia - College of Engineering

Kulcs információ
Campus helye
Athens, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
Kérjen információt
Pace
Kérjen információt
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2023
* A 2019. ősz és a tavaszi 2020 tandíj lesz: Állami diákok: 370 $ / óra 1-11 óra; 4 439 $ 12 vagy több hitelóra esetén Az államon kívüli diákok: 1050 USD / óra 1-11 óra; 12 593 $ 12 vagy több hitelóra A díjak a 2019 őszén / 2020 tavaszán $ 1, 145
Ösztöndíjak
Bevezetés
Áttekintés
Egy globálisan összekapcsolt és gyorsan változó világban a mérnököknek át kell dolgozniuk a nemzeti, tartományi és fegyelmi határokon, hogy hatékonyan kezeljék a komplex társadalmi-technikai kihívásokat. Ahhoz, hogy teljes mértékben vállaljuk a mérnöki szakma bővülő felelősségét, meg kell változtatnunk azokat a módszereket, amelyekkel a mérnöki hallgatók az alapfokú végzettséggel rendelkeznek, és a jövőbeni mérnököket is felkészítik a posztgraduális szintre a készségekkel és irányzatokkal, hogy határnyomó és változó vezetővé váljanak. A mérnöki oktatás és a transzformatív gyakorlat kiemelt területe egy új, interdiszciplináris Ph.D. program.

Ez a hangsúly a Ph.D. a mérnöki diplomások széles körű gyakorlatokra és tudományos alkalmazásokra készül az emberi és műszaki rendszerek kereszteződésénél. A társadalmi kutatási módszerek innovatív ötvözete, az emberi fejlődés ismerete és a mélyreható technikai kompetencia kontextusába ágyazott pozitív változások eszközei révén a diplomásoknak lehetőségük van arra, hogy transzformatív vezetést biztosítsanak számos oktatási, technikai és szervezeti környezetben. A diploma megszerzése után a diákok képesek lesznek egyedi készségeiket alkalmazni a sokféle kontextusra, ideértve a formális és informális oktatási környezetet, a mérnöki gyakorlatot, a tanulási szervezeteket, a szociális vállalkozást, az ügyfelek felfedezését, a vezetést és a politikát.
A mérnöki oktatás és a transzformatív gyakorlat a mérnöki oktatás kutatásának fegyelmi erősségein alapul, egy széles szabadiskolai egyetemen egy széles körű diplomás kurzus-kínálat interdiszciplináris kiterjedése, valamint a Műszaki Főiskola innovatív oktatási és kutatási missziójának beágyazásának technikai háttere. Ez az egyedülálló beállítás lehetővé teszi a diákok számára a tartalmak széles skáláját, a szakismeretek sokféleségét és a különböző alkalmazási beállításokat, amelyek az egyes tanulmányi és kutatási pályák kialakításának alapját képezik.
A hangsúlyt két széles Pathways képezi, amelyek a tanulási és kutatási terv rugalmas és kontextus-megfelelő fejlesztését foglalják magukban.
- A mérnöki oktatás azokra a bonyolult folyamatokra összpontosít, amelyek alátámasztják a mérnökök tanulását és szakmai szocializációját a szürke spektrumon keresztül. Az érdeklődési körök közé tartoznak, de nem kizárólag, az egyetemi, k-szürke és informális beállítások tanítási és tanulási kérdései; technikai kompetenciák és széleskörű szakmai jellemzők, mint például a kreativitás, az empátia és az etikai érvelés fejlesztése; a technológia innovatív használata az oktatásban; és az alulreprezentáció és a mérnöki integráció kérdése.
- A transzformatív gyakorlat a mérnöki ismeretek és a kortárs mérnöki gyakorlat beállításainak megvizsgálására és megértésére összpontosít. A vizsgálati területek közé tartoznak, de nem kizárólag, a szervezeti gyakorlatok, a fegyelmi területek és a legmodernebb technológiai fejlesztések metszéspontján végzett mérnöki munka; szakmai fejlődés az interdiszciplináris és az inter-szakmai terekben; és az együttműködés, az innováció és a tartományok közötti integráció, amely a 21. század kontextusában jellemzi a mérnöki munkát, nagy kihívások.
Felvétel a hangsúlyra
Azokat a diákokat, akik BS diplomát vagy MS-t tartanak az ABET akkreditált programból vagy BS-ről vagy MS-ről egy kapcsolódó területen egy akkreditált intézménytől, felkérik a felvételi kérelemre.
Belépés a posztgraduális tanulmányokba
A mesterképzésre vagy doktori programra való felvétel iránti kérelmet a hallgatók, akik egy ABET akkreditált programból vagy BS-ből vagy MS-ből akkreditált intézményből szerzett BS-fokozatot vagy MS-t. Azok a hallgatók, akik nem rendelkeznek ABET akkreditált BS mérnöki diplomával, de rendelkeznek diplomával a matematikában vagy a fizikai / biológiai tudományban, vagy más tudományágakban, felkérhetik, hogy tegyenek további kiválasztott tanfolyamokat, hogy megfelelően felkészítsék őket az adott mérnöki tanulmányaikra.
Az alábbiakban felsoroljuk az alapkövetelményeket a Műszaki Főiskolai Főiskolai Főiskolai Főiskolákba való belépéshez. Az egyes fokozati programok és a kiemelt területek további követelményeket adhatnak meg:
- Egy BS és MS (Ph.D. pályázók számára), amelynek minimális GPA értéke 3,00 (4,00-ből) egy ABET akkreditált programból vagy programból egy kapcsolódó területen. A közelmúltban elfogadott hallgatók átlagos egyetemi diplomata és diplomázott GPA 3,4, illetve 3,6.
- Az online UGA Graduate School pályázat benyújtása és benyújtása:
- Hivatalos alapképzés és diplomások.
- Célkitűzés.
- Három ajánlólevél.
- CV vagy folytatás.
- Általános Graduate Record Examination (GRE) pontszámok. Átlagos mennyiségi GRE pontszámok a nemrég elfogadott diákok körében a 80-as százaléka közelében. Az UGA fokozattal rendelkező pályázók eltekinthetnek e követelménytől, ha megfelelnek a GPA és az egyetemi kutatási követelményeknek.
- A TOEFL-et olyan külföldi diákok számára kell megkövetelni, akiknek anyanyelve nem angol.
- A fegyelem-specifikus tagállamok és Ph.D. A Főiskola iskoláin keresztül kínált programok és kiemelt területek.

követelmények
A Ph.D. pályázók a mérnöki oktatásban és a transzformatív gyakorlatban kiemelt hangsúlyt kapnak azok a készségek, ismeretek és irányzatok, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy kreatív és eredeti hozzájárulást nyújtsanak a fegyelemhez nemzeti vagy nemzetközi szinten. A hangsúlyt hangsúlyozó terület filozófiája a lehetséges Pathways sokféleségén alapul, amelyek a diákok ügynökségére és kezdeményezésére támaszkodnak a releváns kurzusok és interdiszciplináris szakismeretek felkutatására, hogy támogassák a kiválasztott kutatási pályát.
A kiemelt területre vonatkozó követelmények legalább 73 kreditórát tartalmaznak a hallgatói tanulmányi programban a BS fokozaton túl, az alábbiak szerint:
- Fókuszterületek (6 területenként) * 18
- Választott kurzus munka * 18
- Végzős szeminárium 1
- Doktori kutatás (9000 vagy 9010) 33
- Doktori értekezés (9300) 3
* A kiválasztott kurzusokon legalább 16 óra 8000 vagy 9000 szintű tanfolyamot és további 4 órás kurzusokat kell tartani, amelyek csak a végzős hallgatók számára nyitva állnak.
Az akkreditált egyetem diplomamunkája legfeljebb 30 kreditóra fogadható el, ebben az esetben legalább 42 kreditórát engedélyezett tanfolyammunkáról, kutatásról és disszertációról van szó az MS fokozaton túl:
- Fókuszterületek (3 területenként) * 9
- Választott kurzus munka * 6
- Végzős szeminárium 1
- Doktori kutatás (9000 vagy 9010) 23
- Doktori értekezés (9300) 3
* A kiválasztott kurzusokon legalább 15 óra 8000 vagy 9000 szintre van szükség.
tanfolyam
Az ajánlott tanfolyamot három fókuszterületre osztjuk. Egyéni tanulmányi programokat dolgoznak ki a diák és a fő professzor között (lásd a kurzusok listáját az egyes fókuszterületek kurzusainak példáival).
Mérnöki oktatás alapja
A fő mérnöki képzési kurzusok megértik a globálisan kapcsolódó tudományterület táját. Az egyéni kurzusok a tanulás elméleteire és az emberi fejlődésre összpontosítanak a mérnöki munkában; kortárs kérdések a mérnöki képzésben; valamint a mérnöki oktatás és a gyakorlati kontextus kutatási és értékelési módszerei.
Szociális és oktatási vizsgálati módszerek
A kutatási módszerek tanfolyamai a Grúzia Egyetemén, beleértve az Oktatási Főiskolát is, széles körű kurzusokat kínálnak. A hallgató kutatási projektjével összhangban ezek a kurzusok minőségi, kvantitatív vagy vegyes módszerekből állhatnak.
Alkalmazás és kontextus
A pályázat kiválasztása az Alkalmazás és a Kontextus területén a szakiskolai kínálat teljes terjedelmére támaszkodik olyan technikai és nem technikai területeken, amelyek konkrét tartalmat, elméletet vagy módszereket biztosítanak a diákok által választott kutatási pálya támogatására és megalapozására.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
PhD a környezettechnika területén
- Mansfield, Amerikai Egyesült Államok
PhD vegyészmérnökből
- Kaunas, Litvánia
PhD az orvosbiológiai mérnökökből
- Mansfield, Amerikai Egyesült Államok