PhD a globális vezetés és változás témakörben
Pepperdine University Graduate School of Education and Psychology
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Los Angeles, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Összekevert, Távoktatás
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 2 250 / per credit
Jelentkezési határidő
29 May 2024
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
- Feltételek : ősz
- Hossz : 4 év / 64 db
- Helyszín(ek) : West Los Angeles
- Formátum : Online-Hibrid
A Doctor of Philosophy in Global Leadership and Change képzési program felkészíti a hallgatókat arra, hogy a nonprofit, kormányzati, for-profit és akadémiai intézmények stratégiájában és politikájában a változás látnok vezetőivé és ügynökeivé váljanak.
A Pepperdine Egyetem szelektív Global Leadership and Change Ph.D. program a doktori képzés kutató-tudós modelljét alkalmazza, amelyben az akadémikusok és a kutatók egyesülnek. A három év szigorú kurzusa nemzeti és nemzetközi utakat foglal magában, amelyek globális perspektívát biztosítanak a vezetésről és a politikáról, valamint hozzáférést biztosítanak kiemelkedő globális szakértőkhöz, majd egy egy-két éves szakdolgozati folyamat következik, ahol minden hallgató új ismeretekkel járul hozzá a kiválasztott kutatási témájukban.
Program előnyei
Globális hozzáférési formátum
Ennek a rendkívül szelektív doktori programnak a hibrid formátuma, amely 60%-ban személyes és 40%-a online, ideális a dolgozó szakemberek számára.
Értékközpontú
A hallgatók fel vannak hatalmazva arra, hogy tartós hatást érjenek el a GSEP alapértékei révén: a tudományos kiválóság, a társadalmi cél és az értelmes szolgáltatás.
Program részletei
- A Global Access Hybrid formátumot kínáló Ph.D. A Global Leadership program ideális a dolgozó szakemberek számára, hogy kihasználják a személyes és online módok legjobb tulajdonságait. Az online rész rugalmasságot biztosít, míg az osztálytermi komponens továbbfejlesztett élményt, személyre szabott/gyakorlati megközelítést, kapcsolati interakciót a társakkal és jobb tanulási minőséget kínál.
- A robusztus online modulok vonzó szinkron és aszinkron tanulási tapasztalatokat kínálnak.
- A szemtől szembeni osztályok kényelmes helyen, a West Los Angeles-i egyetemi egyetemünkön, a Los Angeles-i nemzetközi repülőtér (LAX) közelében és a 405-ös autópálya mellett találhatók.
- A kohorszmodell a vezetői készségekre, a társak támogatására és a kollégákkal fenntartott élethosszig tartó kapcsolatokra épít.
- A kis osztálylétszám és az alacsony oktatói létszám: támogató tanulási környezetet, értelmes hallgató-oktatói interakciókat, valamint hosszú távú szakmai és személyes kapcsolatokat biztosítanak.
Belépők
Tanterv
Ez a doktori program 66 tananyagegységet és egy disszertációt tartalmaz. Megtapasztalhatja azt a tantervet, amely felkészíti a vezetőket átfogó és páratlan globális vezetéselméleti és gyakorlati kurzusokra, kutatásra, politikafejlesztésre, finanszírozásra, közgazdaságtanra, vállalkozásra és sok másra. A kutatási módszerek és alkalmazások mind a tanfolyamon, mind a záródolgozaton keresztül valósulnak meg. A politikafejlesztés nemzetközi perspektívájának elsajátítása érdekében a diákok egy nemzetközi helyszínt látogatnak meg, találkoznak helyi és nemzeti vezetőkkel, valamint megfigyelik és megvizsgálják az iparágakat és szervezeteket.
Ph.D. Törzsanyag
- PGLC 700 ---- Advanced Leadership Theory and Research ---- (3)
- PGLC 734 ---- Fejlett többváltozós elemzés ---- (3)
- PGLC 753 ---- Fejlett politikafejlesztés és kutatás ---- (3)
- PGLC 754 ---- Advanced Global Leadership Studies and Research ---- (3)
- PGLC 769 ---- Interkulturális kompetencia ---- (3)
- PGLC 787 ---- Minősítő vizsga ---- (3)
- PGLC 800 ---- Ösztöndíj és finanszírozás terjesztése ---- (3)
- PGLC 885 ---- Előrehaladások az ösztöndíjban és elméletben és gyakorlatban ---- (3,3)
Tanfolyamok
- PGLC 791 ---- Értekezés Kutatás (befejezésig) ---- (2)
- ED 792 ---- Értekezés befejezése* ---- (1)
A következő választható tárgyak megfelelnek a PGLC 885 követelményeinek. Megjegyzés: A hallgatók ugyanazt a tanulmányi területet legfeljebb egyszer végezhetik el kreditért.
Választható tárgyak
- PGLC 885 ---- Felsőoktatási és kutatási lehetőségek (HERO) ---- (3)
- PGLC 885 ---- Doktoranduszból doktori ösztöndíjassá: Kutatási menetrend kidolgozása ---- (3)
- PGLC 885 ---- Filozófia és kutatói világnézet ---- (3)
- PGLC 885 ---- Holokauszt és globális ideológiák ---- (3)
- PGLC 885 ---- Mennyiségi mérések és műszertervezés ---- (3)
- PGLC 885 ---- A vezetés pszichológiája ---- (3)
- PGLC 885 ---- Vezetés és spirituális fejlődés ---- (3)
- PGLC 885 ---- Globális (kulturális kompetenciák) ---- (3)
- PGLC 885 ---- Globális béke, diplomácia, emberi jogok ---- (3)
- PGLC 885 ---- Társadalmi tanuláselmélet és új média ---- (3)
A program eredménye
A GSEP elkötelezett a tanulóközpontú megközelítés mellett az általunk kínált programokban. Minden programnak vannak olyan céljai, amelyeket a programban végzett hallgatónak el kell érnie. A programban tanított ismereteket és készségeket néhány tanfolyamon bemutathatják. Más tanfolyamokon a hallgatókat arra kérik, hogy alkalmazzák tudásukat a készségek gyakorlásával és képességeik bemutatásával. A programon belül a szakmába belépő egyének számára fontos értékek és diszpozíciós tulajdonságok kerülnek hangsúlyozásra.
Diplomások a Ph.D. a Globális Vezetés és Változás Programban a következő eredményeket várják el:
- A hallgatók kiválaszthatják a kutatási témákat. Szigorú eredeti kutatások tervezése és lebonyolítása, amelyek új ismereteket hoznak létre, terjesztik munkájukat a tudományos közösségben szakértői értékelés céljából, és továbbfejlesztik a tudásbázist a területen.
- A hallgatók képesek lesznek elemezni és kidolgozni a kutatáson alapuló nemzeti és globális vezetői politikákat a globális érdekérvényesítés és a társadalmi változások támogatása érdekében.
- A diákok elemezhetik, szintetizálhatják, megtervezhetik, fejleszthetik, teljesíthetik és értékelhetik a tanulást a technológia-alapú virtuális és klasszikus tanulási modellek fejlett kutatása révén a globális szervezetekben.
- A hallgatók képesek lesznek megkülönböztetni a sajátos jellemzőket, hagyományokat és módszereket a kutatásban, a gyakorlatban, a szolgáltatásban és a globálisan kompetens vezetésben a terület kutatási irodalmában való elmélyült elköteleződés révén.
- A hallgatók képesek lesznek leírni, megérteni és helyesen alkalmazni a szervezeti elméletet a globális oktatási és szervezeti egységekre, felismerve a változás környezetét és a globális vezetés, a tanuláselmélet és a politika fontosságát.
Karrierlehetőségek
C-szintű ügyvezető (pl. vezérigazgató)
A C-szintű vezetők iparági szakemberek a szervezet legfelső hierarchiájában. Ezek a szerepkörök gyakran vezetői pozíciókat töltenek be, és olyan nagy döntésekért felelősek, amelyek hatással vannak a szervezet növekedésére, fejlődésére és stratégiájára.
Egyetemi Kar
Az egyetemi oktatói állások között szerepelnek 2 és 4 éves alapképzési főiskolák és egyetemek, valamint posztgraduális és doktori szintű programok. Az egyetemi oktatók felelősek azért, hogy tanszékeik hallgatói számára kurzusokat biztosítsanak, és gyakran végeznek kutatásokat a szakterületükön.
Egyetemi adminisztrátor (pl. akadémiai dékán, akadémiai igazgató)
Az egyetemi adminisztrátorok számos különböző pozíciót tölthetnek be egy akadémiai intézmény különböző részlegeiben, például felvételi, anyakönyvi hivatal, pénzügyi támogatás, marketing, diákélet stb. Ezek a szerepkörök gyakran felügyelik a hallgatói szolgáltatásokat, az oktatókat és az oktatókat, és fenntartják az akadémiai kiválóság magas színvonalát.
Nonprofit igazgató
A nonprofit igazgatók felelősek a nonprofit szervezet számos aspektusának felügyeletéért. Ez a szerepkör felelős a programok és irányelvek létrehozásáért, végrehajtásáért és értékeléséért, a finanszírozás és erőforrások kezeléséért, valamint a marketing és a közösségi kapcsolatokért. Ennek a pozíciónak is nagy része az adománygyűjtés, amely a szervezet pénzbeli támogatásának gerince.
Vezetői/Executive Coach
Az ügyvezető coachok távolról vagy egy szervezet részeként felmérik a csapat és az egyéni kihívásokat, cselekvési terveket készítenek, és erőforrásokat gyűjtenek össze, hogy segítsék az ügyfeleket magasabb szintű sikerekben, növekedésben és fejlődésben. E szerepkör részeként a felelősségek közé tartozik a támogatás, útmutatás, tanácsadás és a szakértelmen alapuló személyre szabott útmutatás. Az ügyvezető coachok gyakran dolgoznak együtt állami és magánszervezetek igazgatóival, menedzsereivel és más vezetőivel.
Tanulási és fejlesztési vezető
A tanulási és fejlesztési vezető felelős a szervezet csapatának felvételéért, képzéséért és szakmai fejlesztéséért. Ez a pozíció áthidalja a szakadékot a vállalat és az alkalmazottak között, hogy segítse a két szempont együttműködését egy erős, harmonikus csapat létrehozásában. Ez a szerep az alkalmazottakban rejlő egyéni potenciál azonosítását és fejlesztését is hangsúlyozza a teljes csapat egészének megerősítése érdekében. Ennek a szerepkörnek a nagyobb cégeknél a tanulási és fejlesztési osztálya, vagy kisebb szervezeteknél a HR csapat tagja lehet.
Szervezeti tanácsadó
A szervezeti tanácsadók feladata a munkahelyi környezet javítása pszichológiai kutatások alapján. Ezt a szerepet be lehet vinni egy szervezetbe, hogy segítsen házon belüli problémákban vagy munkahelyi vitákban. Ezenkívül a szervezeti tanácsadók gyakran szorosan együttműködnek a vezetőséggel, hogy kiszűrjék és kiképezzék az új jelentkezőket, valamint konfliktus esetén átképezzenek vezetőket vagy magas beosztásokat.
Kutatási vezető
A kutatásirányítási karrier magában foglalja a kutatás felügyeletét a kutatási projektek tervezésében és nyomon követésében. Ez a szerepkör felelős a javaslatok kidolgozásáért, a finanszírozás biztosításáért, a kutatói személyzet felvételéért és képzéséért, valamint a kutatási eredmények bemutatásáért. A kutatási menedzserek különféle környezetekben dolgoznak, többek között oktatási, kormányzati, non-profit és egészségügyi intézményekben.
HR igazgató
A humánerőforrás-igazgató általában vállalati környezetben dolgozik, és az a feladata, hogy felügyelje a vállalat emberi erőforrásainak minden vonatkozását. Ez a karrierút gyakran felelős az iparágon belüli kapcsolatokért, valamint a vállalati gyakorlatok, irányelvek és műveletek végrehajtásáért és felügyeletéért.
Katonai vezetés
A katonai vezetői karrier kiterjedt. Ez a szerepkör – az osztálytól és a szakterülettől függően – felelős a kritikus döntések meghozataláért és a vezetői pozíciók betöltéséért nagy nyomású, nagy stresszes környezetben. Ez a munkakör felelős a beosztásra jelentkező személyek kiválasztásáért és képzéséért, valamint a biztonságos, kedvező környezet fenntartásáért, függetlenül a külső nyomástól.
politikai igazgató
A politikai igazgatói karrier a szakpolitikai szektortól és osztálytól függően változik. Ez a pozíció gyakran felelős a szabályozások és törvények megalkotásában való befolyásolásért és részvételért, valamint a szervezeti napirendek stratégiáinak megvalósításáért. Ezen túlmenően a kötelezettségek közé tartozik az összes helyi, állami és szövetségi törvény és rendelet mélyreható megértése arra vonatkozóan, hogy ezek hogyan befolyásolhatják szervezetüket/alkotóikat. Ez a szerepkör a meglévő szakpolitikai környezet ismeretét és további kutatásokat is felhasznál a kulcsfontosságú döntésekre vonatkozó ajánlások megfogalmazásához. Ez a pozíció gyakran szorosan együttműködik a vezetőséggel, a kulcsfontosságú érdekelt felekkel és a közösségi tisztviselőkkel.
Képtár
Ösztöndíjak és finanszírozás
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
PhD in International Leadership
- Paris, Franciaország