0 Kommunikáció degrees found
- Újságírás és tömegkommunikáció
- Kommunikáció
0 Kommunikáció degrees found
Sajnáljuk, egyetlen program sem felel meg az Ön által alkalmazott szűrőknek.
Szűrők törlésePhD Programok ban ben Újságírás és tömegkommunikáció Kommunikáció Vállalati kommunikáció
A PhD, vagy a filozófia doktora, az olyan mértékű, hogy elnyerte elvégzése után a program, amely gyakran kiterjedt kutatás. Elérhető a különböző területeken, az ilyen mértékű jellemzően körülbelül négy év alatt lehet elvégezni.
Mi a PhD Corporate Communication? Ez a program segít a diákoknak fejleszteni a mélyreható ismerete és kutatási készségek kommunikáció vállalati szinten. Néhány szak lehet a kommunikációs gyakorlat és a kutatási, szervezeti viselkedés, a kommunikáció etikai, kommunikációs jog, és az adatok elemzése. Diákok is választhat, hogy összpontosítson különösen olyan területeken, mint a média kezelése és programozása, a szociális média, a kampányok és az érintettek közötti kommunikációban. A diákok javítsák a kutatási módszertan készségek, amelyek segítik a szakmai szerepek kiszámíthatatlan kommunikációs helyzetekben.
Diákok, akik folytatni ezt a fokozatot előnye, hogy az dolgozzon magasan specializált kommunikációs készség, hogy előnyös lehet a különféle személyes és szakmai körülményeket. Előfordulhat az is, felkészítse őket a magas szintű pályára, hogy hívja a fejlett tudás és az oktatás.
Költség gyakran nagy tényező, amikor kiválasztják, hogy melyik iskolába, hogy részt vegyen. Mivel tandíj és díjak széles határok között változhat a földrajzi elhelyezkedés és az iskolai hírnevét a diákok alaposan tanulmányozzák az iskolák, és hívja őket, hogy megtudja, konkrét pénzügyi követelményeknek. Pénzügyi támogatás is elérhető a kölcsönök formájában, ösztöndíjak, illetve támogatások.
Diplomások egy PhD Corporate Communications általában úgy készítjük, hogy a munka a különböző karrier. Sok karrier lehet köré nyilvánosságra az üzleti terveket, termékeket vagy marketing kampányokat. Pályakezdő dönthet úgy az PR szakemberek, fogyasztói marketing menedzserek, vezetők politikai kampány, vagy a fogyasztói betekintést vezetők.Néhány más munkaköri, hogy a diplomások jogosult lehet olyan műszaki írók, szerzők, szerkesztők, és az üzleti tanárok.
Ha kommunikációs karrier a cél, elkezdjük kutatni doktori iskolák most. Az adatbázis, keresse meg az alábbi program, és közvetlenül kapcsolatba a felvételi irodában, az iskola választott kitöltésével a vezető formában.