Kutatási fokozatok (MPhil / PhD) az afrikai tanulmányokban
SOAS University of London
Kulcs információ
Campus helye
London, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
GBP 4 670 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Teljes munkaidős díjak tanévenként: Egyesült Királyság / EU £ 4 396; Tengerentúli £ 17,967. Részidős díjak tanévenként: Egyesült Királyság / EU £ 2 198; Tengerentúli 8 984 £.
Bevezetés
Jelenléti mód: Teljes munkaidőben vagy részmunkaidőben
Az afrikai tanulmányok széles körű területén MPhil és PhD fokozathoz vezető kutatások felügyelete biztosított. Kutatási témák, például egy nyelv (leíró, összehasonlító, filológiai vagy szöveges szempontból), vagy irodalom (akár szerzői alapú, tematikus vagy összehasonlító), akár bármely előadóművészet, amely a mi saját alapvető szakértelmüket teljes egészében a Tanszék felügyeli. Nagyon nagy a lehetősége annak, hogy a témák körét kibővítsék más osztályok és központok kollégáival folytatott közös felügyelet révén.
Szerkezet
Minden hallgató a program 1. évfolyamán MPhil hallgatóként regisztrál. Az MPhil-ről a PhD-re történő frissítés a teljes munkaidős hallgatók első egyetemi munkamenetének végén (vagy a részmunkaidős hallgatók második egyetemi tanfolyamának végén) történik.
Minden új MPhil / PhD hallgató rendelkezésére áll egy háromtagú felügyeleti bizottság, amely egy fő vagy elsődleges felügyelőt, valamint egy második és egy harmadik felügyelőt is magában foglal. A felügyeleti bizottságban az időbeli elkötelezettség megosztása 60:25:15. Az első évben a diákok várhatóan legalább egy órán keresztül találkoznak a főfelügyelőkkel kéthetente.
A hallgató elsődleges felügyelője mindig a Tanszék tagjává válik, amelyben a hallgató szerepel. A kiegészítő tanácsadói minőségben eljáró második és harmadik felettes ugyanabból a tanszékből vagy más osztályokból / központokból állhat a Nyelv és Kulturális Karon, vagy az Iskola többi tanszékének osztályain / központjában.
A kutatás természetétől függően néha ajánlott közös felügyeletet két elsődleges felügyelő irányítása alatt. Ilyen esetekben a hallgatónak csak egy további felügyelője van a bizottságban.
A tanuló előrehaladását a Tanszékkutató Távoktató felügyeli.
Az első évben a hallgatók felkészülnek a kutatásokra egy kutatási képzési szeminárium sorozat (RTS) követésével, amelyet a karok szintjén hívtak össze a kutatási társalapú dékán, és amelyet a tanulás és oktatás innovációs központjában (CILT) kínált általános képzés támogat. .
Az irodalom és a kulturális tanulmányok területén dolgozó hallgatókat is felkérik, hogy vegyenek részt a Kulturális, Irodalmi és Posztkoloniális Tanulmányok Központjában (CCLPS) kínált kiegészítő képzésben.
A hallgatókat arra is ösztönözheti a felügyelők, hogy vegyenek részt a tanulmányaikhoz és képzési igényeikhez kapcsolódó további tanított képzésekhez. Ezek magukban foglalhatnak szakosodott fegyelmi, nyelvi vagy regionális kultúra tanfolyamokat vagy kutatási képzést a karán kívüli egyéb tanszékeken.
Az 1. évben teljes munkaidőben részt vevő hallgatóknak (a 2. év részidős hallgatóknak) be kell nyújtaniuk egy (körülbelül 10 000 szóból álló) fejezetet és a kapcsolódó anyagokat a frissítés bemutatására. Az alapfejezet formátumáról / tartalmáról a témavezető és a hallgató állapodik meg, de ez általában a következő elemeket tartalmazza:
- A kutatás indoklása és a javasolt kutatás összefüggései
- Fő kutatási kérdések
- Irodalmi áttekintés (ez lehet önmagában egy szakasz, vagy a releváns anyag a fejezetbe illeszthető)
- Bibliográfia
A frissítési bemutató (legfeljebb 20-25 perc) a fő fejezetre épül, áttekintést nyújt, és esetleg kiemeli a fejezet egy részét. A bemutató anyagot mellékleteként kell benyújtani az alapfejezethez: ide tartoznak az esetleges kiviteli anyagok / erőpontok is, és a következők részleteivel is foglalkozhatnak:
- Javasolt kutatási módszerek
- Etikai kérdések (adott esetben)
- Doktori értekezés felépítése
- Kutatási és írásbeli ütemterv
Egy vagy több ilyen rész módosítása, beleértve adott esetben a kiegészítéseket vagy törléseket, a hallgatók és a vezető felügyeletek közötti előzetes megállapodás alapján lehetséges.
Az MPhil-ről a PhD státuszra történő frissítési folyamat a hallgatói kutatóbizottság alaptörténeti értékelésén és 20-30 perces szóbeli prezentáción alapul, amelyet vita folyt. A szóbeli előadást a minisztériumi munkatársak és a kutató hallgatók kapják. A prezentáció után csak a felügyeleti bizottsággal rendelkező mini viva kerül megrendezésre. A kiterjesztett javaslat sikeres befejezésekor a hallgatókat hivatalosan frissítik a PhD-re, és a második évig folytatják. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy a frissítési javaslatban vannak hiányosságok, akkor a hallgatókat fel kell kérni arra, hogy elégedettségükre módosítsák, mielőtt megerősítik a PhD státuszának frissítését.) A diákoknak általában nem engedélyezett a második évig a frissítési folyamatig teljesítve lett.
A második évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) általában kutatással töltik. Ez történhet a könyvtárakban végzett terepmunka és kutatás, valamint az anyaggyűjtés bármilyen kombinációjával, a hallgató és a témavezető (k) között megállapodva.
A harmadik évet (vagy részmunkaidős egyenértéket) a doktori értekezés téziseinek írására fordítják. Ez idő alatt a hallgatók általában előadást tartanak az Osztályi Kutatási Oktató által szervezett kutatási szemináriumon, amelybe kiválasztott számú, a témában speciális szakértelemmel rendelkező alkalmazott és más kutatási hallgató tartozik. A harmadik év folyamán (vagy részmunkaidőben) a hallgatók fejezettervezetet nyújtanak be felettesükhöz véleményezésre, mielőtt a dolgozat végleges tervezetét elkészítik. A teljes vázlat elkészítése után a munkát a felügyelő bizottság minden tagja értékeli, és a hallgató benyújthatja a szakdolgozatot, vagy továbbmehet a folytatódási státusba, hogy további 12 hónapot kapjon a dolgozat kitöltéséhez és a vizsgálathoz való benyújtáshoz. A dolgozatnak a nyilvántartásba vételtől (vagy részmunkaidős egyenértékétől) számított 48 hónapon belül be kell fejeződnie.
Az értekezést - amely nem haladja meg a 100 000 szó hosszúságát - két vezető hatóság vizsgálja meg a területet, akik közül az egyik a londoni egyetemen belül van, és közülük egy az egyetemen kívül.
A Ph.D fokozatokat a SOAS 2013-tól regisztrálja, és a SOAS szabályainak hatálya alá tartoznak.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon szereplő információk a tervezett programstruktúrát tükrözik az adott tudományos munkamenet ellen.
Kutatási felvételi lehetőségek és alkalmazások
Üdvözöljük olyan képzett hallgatók pályázatait, akik megfelelő mesterfokozattal (vagy tengerentúli egyenértékű) relevánsak egy adott témában a SOAS kutatási fokozatára. A pályázatokat online kell benyújtani.
Fontos jelentkezni jóval a tanév kezdete előtt, amelybe jelentkezni kíván, hogy időt biztosítson jelentkezésének feldolgozására. Ösztöndíjra jelentkezéskor korábbi határidők vonatkozhatnak.
A SOAS PhD program versenyképes, és a pályázóknak rendelkezniük kell a magas szintű tudományos eredményekkel és egy életképes javaslattal, amely hozzájárul a Tanszék kutatási érdekeihez. Felhívjuk figyelmét: elriasztjuk a tisztán spekulatív alkalmazásokat. Az interdiszciplináris kutatásokra pályázatokat várunk, de egy tanszékre csak egy pályázat nyújtható be.
Feltétel nélküli angol nyelvű belépési követelmények
Azoknak a kérelmezőknek, akiknek 4. szintű vízumot kell igénybe venniük az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz, be kell mutatniuk az UKVI által jóváhagyott tesztközpont UKVI IELTS akadémiai igazolását.
Nemzetközi pályázók, akik Tier-4 vízumot igényelnek az Egyesült Királyságban történő tanuláshoz
Teszt | Feltétel nélküli belépés | Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással |
IELTS (tudományos) | 7,0 általános vagy magasabb, 7,0 al-pontszámmal. | 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal |
EGT és EU pályázók
Teszt | Feltétel nélküli belépés | Feltétel nélküli belépés ülésen kívüli támogatással |
IELTS (tudományos) | 7,0 általános vagy magasabb, mindegyik alpontban 7,0. | 7,0 általános vagy magasabb, legalább 6,5-es pontszámokkal. |
TOEFL IBT | 105 vagy annál nagyobb, minimum 25 al-pontszámmal. | Összességében 105, legalább 22 al-pontszámmal. VAGY Összesen 100, legalább 25 írásbeli és 22 további részpontszámmal. |
Angol Pearson teszt (tudományos) | 75 teljes vagy annál nagyobb, legalább 70 az al-pontszámban. | Összesen 70 vagy annál magasabb, minimum 65 pontszámmal. |
Képtár
Belépők
Tanterv
Szerkezet
Minden hallgató a program 1. évében MPhil hallgatóként regisztrál. Az MPhilről PhD-re való átminősítés nappali tagozatos hallgatók esetében az első akadémiai ülésszak végén (részidős hallgatók esetén a második tudományos ülésszak végén) történik.
Minden új MPhil/PhD hallgató egy háromtagú felügyelő bizottsággal rendelkezik, amely egy fő vagy elsődleges témavezetőből, valamint egy második és harmadik felügyelőből áll. A felügyelő bizottságon belüli időmegosztás 60:25:15. Az első évben a hallgatóknak kéthetente kell találkozniuk a fő témavezetőjükkel, legalább egy órán keresztül.
A hallgató elsődleges témavezetője mindig annak a Tanszéknek a tagja, ahol a hallgató be van jelentkezve. A második és harmadik felügyelő, akik kiegészítő tanácsadói minőségben járnak el, lehetnek ugyanarról a tanszékről, vagy a Nyelv- és Kultúra Kar más tanszékeiből/központjaiból, vagy az Iskola többi Karának tanszékeiből/központjaiból.
A kutatás jellegétől függően esetenként közös szupervízió is javasolt, két elsődleges témavezető irányításával. Ilyen esetekben a hallgatónak csak egy további témavezetője van a bizottságban.
A hallgató előrehaladását tovább felügyeli a tanszéki kutatótanár.
1. év
Az első évben a hallgatók egy kutatási képzési szeminárium sorozat (RTS) követésével készülnek fel a kutatásra, amelyet kari szinten hív össze a kutatási dékánhelyettes, és amelyet a Tanulási és Tanítási Innovációs Központ (CILT) általános képzése támogat. .
Az irodalomtudomány és a kultúratudomány területén dolgozó hallgatókat is várják a Kulturális, Irodalomtudományi és Posztkoloniális Tanulmányok Központjában (CCLPS) kínált kiegészítő képzésben.
A témavezetők arra is ösztönözhetik a hallgatókat, hogy vegyenek részt a kutatásukhoz és képzési igényeikhez kapcsolódó további oktatott kurzusokon. Ezek magukban foglalhatnak szakirányú fegyelmi, nyelvi vagy regionális kulturális kurzusokat vagy a karon kívüli más tanszékeken folyó kutatóképzést.
Az 1. évfolyam nappali tagozatos hallgatóinak (részidős hallgatóknak 2. évfolyamnak) be kell nyújtaniuk egy alapfejezetet (körülbelül 10 000 szóból) és a kapcsolódó anyagokat a frissítési prezentációjukhoz. Az alapfejezet formátumában/tartalmában a témavezető és a hallgató megállapodik, de általában a következő elemeket tartalmazza:
- a javasolt kutatás kutatási indoklása és kontextusa
- fő kutatási kérdések
- szakirodalmi áttekintés (ez lehet egy önálló szakasz, vagy a megfelelő anyag beépül a fejezetbe)
- bibliográfia
A frissítési prezentáció (legfeljebb 20-25 perc) az alapfejezetre épül, és áttekintést ad, és talán kiemeli a fejezet egy részét. A prezentációs anyagot mellékletként a törzsfejezettel együtt kell benyújtani: itt kell feltüntetni az esetleges segédanyagokat/powerpointokat is, illetve az alábbiakkal is foglalkozni lehet:
- javasolt kutatási módszerek
- etikai kérdések (adott esetben)
- a PhD értekezés szerkezetének felvázolása
- a kutatás és az írás ütemezése
Ezen szakaszok egy vagy több módosítása, beleértve adott esetben a kiegészítéseket vagy törléseket, a hallgatók és a vezető témavezetők közötti előzetes megállapodás alapján lehetséges.
Az MPhil-ről PhD státuszra való felminősítés a hallgató kutatóbizottsága által az alapfejezet értékelésén, valamint egy 20-30 perces szóbeli előadáson, majd megbeszélésen alapul. A szóbeli előadást a tanszéki dolgozók és a kutató hallgatók kapják. Az előadást követően mini viva kerül megrendezésre, amelyben csak a felügyelő bizottság szerepel. A kiterjesztett javaslat sikeres teljesítése után a hallgatókat hivatalosan doktori fokozatra felminősítik, és továbblépnek a második évre. (Ha az értékelők úgy vélik, hogy hiányosságok vannak a felminősítési javaslatban, a hallgatókat meg kell kérni, hogy azt kielégítően vizsgálják felül, mielőtt a PhD státuszra való felminősítés megerősítést nyerhetne.) A hallgatók általában nem léphetnek tovább a második évre a felminősítési folyamatig. teljesítve lett.
2. év
A második évet (vagy részmunkaidővel egyenértékű) rendszerint kutatással töltik. Ez történhet a terepmunka és a könyvtári kutatás, valamint az anyaggyűjtés bármilyen kombinációjával, a hallgató és a témavezető(k) közötti megállapodás szerint.
3. év
A harmadik évet (vagy részmunkaidős azzal egyenértékű) a PhD-dolgozat kutatásának megírására fordítják. Ezalatt a hallgatók általában előadást tartanak a Departmental Research Tutor által szervezett kutatási szemináriumon, amely a témában speciális szakértelemmel rendelkező személyzetből és más kutatóhallgatókból áll. A harmadik év (vagy részmunkaidős egyenértékű) során a hallgatók bemutatják a fejezettervezeteket fő témavezetőjüknek véleményezésre, mielőtt befejezik a dolgozat végleges tervezetét. A teljes tervezet elkészülte után a munkát a felügyelő bizottság minden tagja értékeli, és a hallgató benyújthatja a szakdolgozatot, vagy továbbléphet a folytatási státuszba, így további 12 hónap áll rendelkezésére a szakdolgozat elkészítésére és vizsgára való benyújtására. A szakdolgozatot a regisztrációtól számított 48 hónapon belül (vagy részmunkaidősnek megfelelő) kell elkészíteni.
A dolgozatot – nem haladhatja meg a 100 000 szót – a szakterület két vezető szaktekintélye vizsgálja, egyikük a Londoni Egyetemen belül, egy pedig az Egyetemen kívüli.
A PhD fokozatokat a 2013-as regisztrációtól számítva SOAS adja ki, és a(z SOAS szabályozás hatálya alá tartoznak.
Fontos figyelmeztetés
A programoldalon található információk tükrözik a tervezett programstruktúrát az adott tanulmányi szekcióhoz viszonyítva.
Tanulói beszámolók
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.