Ed.D.
Universidade Santiago de Compostela
Kulcs információ
Campus helye
Santiago de Compostela, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol, Galíciai
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 200 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Az oktatási doktori tanulmányok a kutatók képzésére irányulnak, nagy hangsúlyt fektetve mind a kvalitatív, mind a kvantitatív kutatási módszertanra és technikákra.
Ez a program lehetővé teszi a kutatás előrehaladásának folytatását az oktatási tanulmányok széles körű ismereteiben, új kutatók képzését, a tanulmányi vonalak megerősítését, új vizsgálati vonalak megnyitását, a kvalitatív és kvantitatív kutatási megközelítések komplementaritásának bevezetését és megszilárdítását, szakterületünkre szakosodva. új módszertanok alkalmazásával és az ismeretek átadásának támogatásával. Mindez jelentősen hozzájárul az oktatási kutatás módszertani, elméleti és technikai képzésének megerősítéséhez, és ennek következtében a minőségi kutatás elvégzéséhez.
Kutatási területek
- Kísérleti tudományok, társadalomtudományok, matematika, valamint irodalmi, nyelvi és művészeti nyelvek tanulása és készségek fejlesztése
- Neveléselmélet, neveléstörténet és szociálpedagógia
- Oktatáskutatási módszertan és pszicho-pedagógiai és szociopedagógiai beavatkozás
- Képzési folyamatok változatos kontextusban
Képtár
Ideális Diákok
Edzéskiegészítők nélkül:
Diákok, akik a következő USC mesterképzést szerezték meg:
- Oktatási, kulturális sokszínűség és közösségfejlesztés kutatási mesterképzés
- Képzési folyamatok mesterképzése
- Oktatás, nemek közötti egyenlőség és egyenlőség mesterképzés
- Kísérleti tudományok és matematika didaktikai mesterképzése.
Egyéb profilok:
A korábbiaktól eltérő profiltípusok esetén a tudományos bizottság minden esetet egyedileg értékel. Megfontolásra kerül a képzési kiegészítések (maximum 15 ECTS) előírásának lehetősége.
Külföldi:
A nem jóváhagyott külföldi diplomával rendelkező hallgatók jelentkezhetnek doktori képzésre, feltéve, hogy a hivatalos spanyol egyetemi mesterképzéssel egyenértékű képzési szintet akkreditálnak, és feljogosítják a fokozatot kibocsátó országot a doktori tanulmányok megkezdésére. Ez a felvétel semmilyen esetben sem jelenti a korábbi diploma homologizálását vagy az e tanításokhoz való hozzáféréstől eltérő célokra történő elismerést.
Belépők
Tanterv
képzési tevékenységek
- Együttműködési szemináriumok E3061A01
- Kutatási szemináriumok E3061A02
- Kongresszusok és tudományos konferenciák E3061A03
- Maradjon más intézményekben és kutatószervezetekben E3061A04
- Információs kompetenciák képzése E3061A05
Képzés-kiegészítők
- Történeti-összehasonlító kutatásmódszertan az oktatásban P3091101
- Kvalitatív módszertanok a szociopedagógiai kutatásban P3091102
- A társadalmi-oktatási programok tervezésének és értékelésének módszertana P3091103
- A társadalmi-oktatási változások kutatási módszertana P3091104
- Oktatáspolitikai döntéshozatal P3091105
- Állampolgárságra és interkulturalitásra nevelés: emberi jogok, család és kooperatív tanulás P3091106
- Oktatás, kultúra és helyi közösségfejlesztés P3091107
- A tudomány és módszertana középfokú tanárok számára P3241201
- Oktatási kutatás tervezése a természettudományokban a középfokú oktatásban P3241202
- Kísérleti tudományok középfokú tanárok számára P3241203
- Fizika és kémia didaktika a középfokú oktatásban P3241204
- Biológia és geológia didaktika a középfokú oktatásban P3241205
- Didaktikai javaslatok tervezése, tervezése és értékelése a kísérleti tudományokban a középfokú oktatásban P3241206
- Matematika középfokú tanárok számára P3241207
- Az aritmetika, algebra és elemzés didaktikai elemzése a középfokú oktatásban P3241208
- A geometria didaktikai elemzése, a magnitúdók mérése, a valószínűség és a statisztika a középfokú oktatásban P3241209
- Didaktikai javaslatok tervezése, tervezése és értékelése a matematika középfokú oktatásban P3241210
- Társadalomtudomány és oktatás I P3241215
- Társadalomtudományok és oktatás II P3241216
- Történelem és társadalomtudományok tanulása és oktatása P3241217
- Földrajz és társadalomtudományok tanulása és oktatása P3241218
- Filozófia és oktatás I P3241219
- Filozófia és oktatás II P3241220
- Filozófia tanulása és tanítása: P3241221 téma
- A filozófia tanulása és tanítása: történelem P3241222
- Innováció oktatása és oktatáskutatás kezdeményezése társadalom- és humán tudományokban P3241223
- Szakképzés P3241224
- Tanulási és tanítási modulok szakmai családok számára a szolgáltatási szektorban P3241225
- Oktatási innováció és oktatási kutatások kezdeményezése a szakképzés területén P3241228
- Nyelvoktatási és nyelvtanulási alapok P3241229
- A nyelv és irodalom mint oktatási tudás P3241230
- Az idegen nyelv és irodalma mint oktatási tudás P3241231
- Nyelv- és irodalomdidaktika a középfokú oktatás számára P3241232
- A galíciai nyelv és irodalom didaktikája a középfokú oktatás számára P3241233
- Spanyol nyelv és irodalom didaktikája a középfokú oktatás számára P3241234
- Idegen nyelvek didaktikája a középfokú oktatáshoz P3241235
- Angol tanítás középfokú oktatás számára P3241236
- Francia és más idegen nyelvek oktatása középfokú oktatásban P3241237
- A klasszikus kultúra didaktikája a középfokú oktatás számára P3241238
- Klasszikus nyelvek didaktikája a középfokú oktatásban P3241239
- Innováció és oktatáskutatás tanítása a nyelvek területén P3241240
- Képzési kiegészítők zeneoktatáshoz P3241241
- Zenetanulás és -tanítás P3241242
- Képzés-kiegészítők a plasztikai és vizuális művészetek oktatásához P3241243
- A plasztikai és vizuális művészetek tanulása és oktatása P3241244
- Innováció oktatása és oktatási kutatások kezdeményezése a zenében, a plasztikai és vizuális művészetekben P3241245
- Diagnózis és értékelés az oktatásban P3241246
- Fejlődési zavarok és tanulási nehézségek P3241247
- Társadalmi interakció, tanulás és tudásépítés P3241248
- Az oktatási igények és a tanterv adaptációja P3241249
- Az iránymutatás és a pszichopedagógiai beavatkozás modelljei P3241250
- Szakmai útmutató P3241251
- Kutatás, értékelés és oktatási innováció P3241252
- Kutatás programok és intézmények értékelésében P3261101
- Képzési és humánerőforrás-kutatás P3261102
- Kutatás az e-learningben P3261103
- Oktatási kutatási tervek és technikák P3261106
- Didaktika, tanterv és iskolaszervezés P3271101
- Az oktatóprogram funkció és a tanulmányi útmutató P3271102
- Oktatás és nyelvek Galíciában P3271103
- Pszichológiai fejlődés és iskolai tanulás P3271104
- Oktatás, társadalom és oktatáspolitika P3271105
- Szakképzés P3271115
- Oktatási innováció és oktatási kutatások kezdeményezése a szakképzés területén P3271116
- Tanulási és tanítási modulok hivatásos családok számára az alap- és középiskolai szektorban P3271117
- Kutatási módszertan és projekttervezés E3061F01
- Kutatási módszertan az interkulturális oktatásban E3061F02
- Kutatási módszertan az oktatási tanácsadásban E3061F03
- Az oktatástechnológiai kutatási módszertan E3061F04
- Kutatási módszertan az oktatásban E3061F05
A program eredménye
Ez a program lehetővé teszi a kutatás folyamatos előrehaladását az oktatástudomány széles körű ismeretei terén, az új kutatók képzését, a tanulmányi irányok megerősítését, új kutatási irányok megnyitását, a kvalitatív kutatási megközelítések és a kvantitatív kutatási megközelítések komplementaritásának bevezetését és megszilárdítását. új módszertanokat és a tudásátadás előmozdítását.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Ph.D. in Higher Education Leadership, Management and Policy
- South Orange, Amerikai Egyesült Államok
PhD Computer-Integrated Education
- Pretoria, Dél-afrikai Köztársaság
Doktori fokozat az oktatási vezetés és a politikai tanulmányok területén
- Arlington, Amerikai Egyesült Államok