Üzleti vezető orvos
Australian Graduate School of Leadership
Kulcs információ
Campus helye
Sydney, Ausztrália
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás
Időtartam
2 - 5 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
AUD 99 804 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jun 2024
Bevezetés
Fontos karrierpont
Az üzleti vezetés doktora (DBL) célja, hogy felkészítse a vezető tisztségviselőket arra, hogy hatékonyabban vállalhassák az általános vezetői felelősséget egy jelentős multi-üzleti egység szervezeten belül, amely erősen versenyző nemzeti és globális piacokon működik. A DBL magában foglalja egy tanulási utazást, amelyet a vállalati vezetők, testületek és a korábbi DBL-résztvevők határoztak meg alapvető előkészítésként a következő néhány évben radikálisan átalakuló szervezeti környezet kezelésére.
Számos vállalati vezető megszerezte hivatalos szervezeti pozícióját teljesítményének és érdemes eredményeinek eredményeként, amelyet általános menedzsmentképzéssel egészítettek ki olyan kurzusokon, mint az MBA, de gyakran nem voltak lehetőségeik magasabb szintű vezetői tanfolyamok megszervezésére, amelyek célja a magas rangú vállalati vezetők felkészítése foglalkozni kell a kialakulóban lévő vállalati környezettel. . A DBL felkészíti a jelölteket vezetői fejlesztésük felgyorsítására azáltal, hogy segíti őket abban, hogy nyilvánvalóvá tegyék implicit személyes kontingens vezetési megközelítésüket, személyes vezetési útjukra támaszkodva.
A DBL személyes kihívásokkal és képességjavító lehetőségekkel szolgál azoknak a tapasztalt vezetőknek, akik bizonyították, hogy képesek hozzájárulni vállalkozásuk sikeréhez legalább tízéves időszakon belül, és akik releváns üzleti vagy vezetői tudományági mesterképzést szereztek. A DBL tükrözi azt az állítást, hogy „amikor az elméletet gyakorlati kutatás alapján vonják le, akkor valószínűbb, hogy sikeresen irányítja a jövőbeli gyakorlatot.” Lényegében a jó elmélet a jó gyakorlat.
Tanfolyam eredményei
A befejezés után a jelöltek:
- A vezetői elmélet átfogó megértése és a vezetési gyakorlatra gyakorolt hatásai;
- Nagyobb személyes bizalom és az innovációs képesség, valamint az egyre összetettebb és bizonytalanabb több érdekelt felek közötti alkalmazkodáshoz vezető adaptáció;
- A kulturális, társadalmi, demográfiai és gazdasági változásokra és sokféleségre gyakorolt érzékenység a döntéshozatalban és a kommunikációban tükröződik;
- Az a képesség, hogy holisztikus szempontból kritikusan elemezhessük vezetői kérdésekben, amelyek valószínűleg megjelenhetnek és befolyásolják szervezeteik jövőbeli teljesítményét;
- A vállalati vezetés szerepének elismerése a társadalmilag felelős eredmények biztosításában; és
- Bemutatták és igazolták a vezetés gyakorlatához való eredeti és jelentős hozzájárulást.
A tanfolyam időtartama
a) A befejezés minimális ideje általában két év egyenértékű, nappali tagozatos tanulmány. (Kb. Hetente 40 óra trimeszter alatt)
b) A DBL befejezésének maximális ideje (kivéve a beiratkozás jóváhagyott felfüggesztési periódusát) teljes munkaidős jelöltek esetén rendszerint három naptári év.
c) A részmunkaidőben beiratkozott jelöltek kétszer olyan hosszú időtartamra vonatkoznak, ameddig a fenti pontokban szerepelnek. (Körülbelül hetente 20 óra trimeszter alatt)
d) Az a jelölt, aki sikeresen teljesíti a szükséges kettős tantárgyakat hitelképességgel vagy magasabb fokozattal, de nem lép tovább a „tézis szakaszba”, kiléphet az üzleti vezetés diplomájával.
Felvételi kritériumok
A doktori program pályázóinak várhatóan eleget tesznek a következő tudományos kritériumoknak:
- Mesterképzés birtoklása a pályázó szakterületének megfelelő disszertáció vagy disszertáció; vagy
- Magas színvonalon a pályázó szakterületeinek megfelelő tanfolyamok mesterképzése; vagy
- Bachelor fokozatú elismerés (jellemzően az 1. osztály vagy a 2A osztályú díjak szintje vagy azzal egyenértékű); vagy
- Kivételes körülmények között az Egyetem által a doktori szinten végzett önálló tanulmányi és kutatási munkák megfelelő előkészítése.
A pályázótól megkövetelhető, hogy megfeleljen az egyetemnek abban, hogy képesek legyenek megérteni és kommunikálni írásbeli és beszélt angol nyelven olyan szinten, amely a doktori szintű kutatás folytatásához megfelelő. A 2. szakaszra való lépéshez a jelöltnek be kell mutatnia egy kritikai javaslatot, amely kielégíti a felülvizsgálati panelt.
A fent felsorolt tudományos kritériumokon túlmenően a pályázóknak általában legalább 10 éves szakmai gyakorlati tapasztalattal kell rendelkezniük a kurzusba való felvételhez.
Az angol nyelv felvételi követelménye az Academic IELTS 7.0 (legfeljebb 7,0 sáv) vagy azzal egyenértékű.
Azok a jelentkezők, akiknek állampolgársága vagy állandó tartós tartózkodási helye (legalább tíz év) és befejezett közép- vagy felsőfokú (felsőfokú) tanulmányaik vannak a következő országokban, mentesülnek az angol nyelv ismeretének igazolásától: Amerikai Szamoa, Ausztrália, Botswana, Kanada ( kivéve Quebec), Fidzsi-szigetek, Ghána, Guyana, Írország, Jamaica, Kenya, Lesotho, Libéria, Új-Zéland, Nigéria, Pápua Új-Guinea, Szamoa, Szingapúr, Salamon-szigetek, Dél-Afrika, Tonga, Trinidad és Tobago, Egyesült Királyság (beleértve az északi részt) Írország), az Amerikai Egyesült Államok, Zambia, Zimbabwe, vagy ahol a korábbi felsőfokú képesítés (oktatás, értékelés és vizsga) oktatása teljes egészében angolul történt. Az ausztrál jelöltek jogosultak FEE-HELP kölcsönt kérni az ausztrál szövetségi kormánytól a beiratkozási díjaik egészének vagy egy részének megfizetésére.
A díjszabással kapcsolatos további információkért lásd: https://www.studyassist.gov.au/help-loans/fee-help
Beszámolók
Lisa GriffithsA DBL program végrehajtásában szerzett tapasztalataim hitelesen kihívásokkal teli, izgalmas, kimerítő és rendkívül hálás. Nem kezdhetem hangsúlyozni azt a közvetlen következtetést, amelyet a DBL gyakorolt a vezetési gyakorlatomban. Nemcsak magam vezetõként járultam hozzá, hanem az a csodálatos szervezet hihetetlen növekedéséhez és sikeréhez is hozzájárul, amelyben kiváltságom van vezetni. Az OzChild a legnagyobb sikereit az évek során töltöttem be, amikor kitöltöttem a DBL-t. Hálás vagyok a tanulásért, és remélem, hogy a jövőben valamit vissza tudok ajánlani az AGSL-nek. |
Jessica MurphyAz üzleti vezetés doktora kulcsfontosságú szerepet töltött be vezetőként való fejlõdésem során, és folyamatban van a vezetõként gyakorolt hatásom. A tanfolyam lehetőséget adott arra, hogy visszalépezzenek és elgondolkodjanak a vezetési elmélet és a gyakorlat közötti kapcsolatokról, a felmerülő üzleti kihívásokról és lehetőségekről. Dióhéjban olyan betekintéseket tudtam generálni, amelyek támogattak a vezetői kérdések hatékonyabb megválaszolásában - nemcsak vezetőként fejlődtem, hanem a szervezeti hatás és a folyamatos fenntarthatóságért is, amelyért felelősek voltam. A tanulás továbbra is ugyanolyan releváns számomra, amikor a saját vállalkozásom legutóbbi vállalkozóként játszom - más vállalatokat és kormányzati ügynökségeket tanácsadok vezetői vezetői csoportként. |
Frank Billson professzorFelhívtam a figyelmet arra, hogy mélyebben bekapcsolódjak a vezetés tanulmányozásába, és végül úgy döntöttem, hogy személyes érdeklődésen alapuló DBL-t vállalok. Sok példát követtem, amelyekben vezetői hozzájárulásaikat gazdagította a DBL kurzuson való részvétel, ideértve az elkerülhető vakság felszámolására irányuló globális kezdeményezés irányítási struktúrájának meghatározását, az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Nemzetközi Ügynökség közös programját. a vakság megelõzésére (IAPB), nem kormányzati szervezetek, szakmai szövetségek, szemészeti intézmények és vállalatok nemzetközi tagságával. Frank Billson professzor, AO |
John HarveyA DBL befejezése után magabiztosságot és képességet kaptam a vezetői kihívások elfogadására és sikeres teljesítésére, amelyeket egyébként nem próbáltam volna megtenni. A DBL befejezésének egyik legnagyobb előnye az volt, hogy javítottam más vezetők mentorálását. Mióta befejeztem a DBL-t, felkérést kaptam arra, hogy vezető szerepet töltsek be olyan jelentős kihívások leküzdésében, amelyekkel számos olyan szervezet szembesül, akikkel részt vettem. A DBL-ben való részvételemnek köszönhetően nagymértékben javítottam ezt a vezetést. A DBL lehetővé tette számomra, hogy jobban felismerjem, kiemeltem és kritikusan értékeljem a kiemelten felmerülő vezetői kérdéseket, és megértsem és alkalmazzam a megfelelő stratégiákat az érvek kidolgozásában a nagy tárgyalások során. " Dr. John Harvey AO, az IBM korábbi igazgatója |
Dale BlythKarrierem két évtizedes technikai és gyakorlati tapasztalatom alapján jött létre; bár ez nem tett eleget a személyes intrámnak azzal, hogy mi a vezetés. A DBL lehetővé tette számomra, hogy kritikusan meggondoljam a múltbeli és jelenbeli tapasztalataimat, majd elmélet alkalmazásával ezeket következetesen boncoljam. A DBL döntő jelentőségű tanulási tapasztalat, amely lehetővé tette számomra, hogy módszeresen alkalmazkodjak a zavarokhoz és a változásokhoz, amikor azok felmerülnek és eredményesebben vezetik át ezeket az eseményeket. A program eredményeként jelentősen javult a csapattagok edzésére, fejlesztésére és mentorálására való képességem, ami hagyatékot hagyott a szervezetemben végzett munkámhoz. A DBL munkám alkalmazása folyamatosan fejlődik, és biztosítja a vezetői tulajdonságaim hatékonyságát az állandóan változó üzleti környezetben. |
Belépők
Tanterv
A tanfolyam időtartama
- A befejezéshez szükséges minimális idő általában két év egyenértékű nappali tagozatos tanulmányokkal. (A trimeszterben körülbelül heti 40 óra)
- A DBL teljesítésének maximális ideje (a beiratkozás jóváhagyott felfüggesztésének időszakait nem számítva) általában három naptári év egy teljes munkaidős jelölt esetében.
- A részmunkaidőben beiratkozott jelöltekre a fenti pontokban említett kétszer hosszabb időkeret vonatkozik. (A trimeszterben körülbelül heti 20 óra)
- Az a jelölt, aki sikeresen teljesíti a szükséges kettős tantárgyakat kredittel vagy magasabb osztályzattal, de nem jut el a „szakdolgozat szakaszba”, Vállalkozásvezetői Diploma megszerzésével léphet ki.
Beszámolók
Lisa GriffithsA DBL program végrehajtásában szerzett tapasztalataim hitelesen kihívásokkal teli, izgalmas, kimerítő és rendkívül hálás. Nem tudom hangsúlyozni, hogy a DBL milyen közvetlen következményekkel járt a vezetői gyakorlatomban. Nemcsak magamhoz, mint vezetőhöz járult hozzá, hanem annak a csodálatos szervezetnek a hihetetlen növekedéséhez és sikeréhez is, amelynek vezetésében kiváltságos vagyok. Az OzChild a legnagyobb sikereket érte el azokban az években, amikor befejeztem a DBL-t. Hálás vagyok a tanulásért, és remélem, hogy a jövőben valamit vissza tudok ajánlani az AGSL-nek. |
Jessica MurphyAz üzleti vezetés doktora kulcsfontosságú szerepet töltött be vezetőként való fejlõdésem során, és folyamatban van a vezetõként gyakorolt hatásom. A tanfolyam lehetőséget adott arra, hogy visszalépezzenek és elgondolkodjanak a vezetési elmélet és a gyakorlat közötti kapcsolatokról, a felmerülő üzleti kihívásokról és lehetőségekről. Dióhéjban olyan betekintéseket tudtam generálni, amelyek támogattak a vezetői kérdések hatékonyabb megválaszolásában - nemcsak vezetőként fejlődtem, hanem a szervezeti hatás és a folyamatos fenntarthatóságért is, amelyért felelősek voltam. A tanultak továbbra is ugyanolyan fontosak számomra, amikor legutóbbi, saját cégem vállalkozójaként dolgoztam – tanácsadással más vállalatoknak és kormányzati szerveknek, vezetői vezetői csapatként betöltött szerepükben. |
Frank Billson professzorFelhívtam a figyelmet arra, hogy mélyebben bekapcsolódjak a vezetés tanulmányozásába, és végül úgy döntöttem, hogy személyes érdeklődésen alapuló DBL-t vállalok. Sok példát követtem, amelyekben vezetői hozzájárulásaikat gazdagította a DBL kurzuson való részvétel, ideértve az elkerülhető vakság felszámolására irányuló globális kezdeményezés irányítási struktúrájának meghatározását, az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Nemzetközi Ügynökség közös programját. a vakság megelõzésére (IAPB), nem kormányzati szervezetek, szakmai szövetségek, szemészeti intézmények és vállalatok nemzetközi tagságával. Frank Billson professzor, AO |
John HarveyA DBL befejezése után megkaptam azt a magabiztosságot és képességet, hogy elfogadjam és sikeresen teljesítsem azokat a vezetői kihívásokat, amelyeket egyébként nem próbáltam volna meg. A DBL befejezésének egyik legnagyobb előnye az volt, hogy javítottam más vezetők mentorálását. Mióta befejeztem a DBL-t, felkérést kaptam arra, hogy vezető szerepet töltsek be olyan jelentős kihívások leküzdésében, amelyekkel számos olyan szervezet szembesül, akikkel részt vettem. A DBL-ben való részvételemnek köszönhetően nagymértékben javítottam ezt a vezetést. A DBL lehetővé tette számomra, hogy jobban felismerjem, kiemeltem és kritikusan értékeljem a kiemelten felmerülő vezetői kérdéseket, és megértsem és alkalmazzam a megfelelő stratégiákat az érvek kidolgozásában a nagy tárgyalások során. " Dr. John Harvey AO, az IBM korábbi igazgatója |
Dale BlythPályám két évtizedes technikai és gyakorlati tapasztalatra épült; bár ez nem váltotta be személyes intrikámat azzal kapcsolatban, hogy mi a vezetés. A DBL lehetővé tette számomra, hogy kritikusan reflektáljak múltbeli és jelenbeli tapasztalataimra, majd az elméletet alkalmazzam ezek következetes boncolgatására. A DBL kulcsfontosságú tanulási tapasztalat volt, amely lehetővé tette számomra, hogy módszeresen közelítsek a zavarokhoz és a változásokhoz, ahogy azok megjelennek, és hatékonyabban vezetik át ezeket az eseményeket. A program eredményeként jelentősen javult a csapattagok coaching, fejlesztése és mentorálási képessége, ami örökséget hagyott azokban a szervezetekben, amelyekkel együtt dolgozom. A DBL-ben végzett munkám alkalmazása folyamatosan fejlődik, és biztosítja, hogy vezetői tulajdonságaim hatékonyak legyenek a folyamatosan változó üzleti környezetben. |
A program eredménye
Tanfolyam eredményei
Befejezése után a jelölteknek:
- A vezetői elmélet átfogó megértése és a vezetési gyakorlatra gyakorolt hatásai;
- Nagyobb személyes bizalom és az innovációs képesség, valamint az egyre összetettebb és bizonytalanabb több érdekelt felek közötti alkalmazkodáshoz vezető adaptáció;
- A kulturális, társadalmi, demográfiai és gazdasági változásokra és sokféleségre gyakorolt érzékenység a döntéshozatalban és a kommunikációban tükröződik;
- Az a képesség, hogy holisztikus szempontból kritikusan elemezhessük vezetői kérdésekben, amelyek valószínűleg megjelenhetnek és befolyásolják szervezeteik jövőbeli teljesítményét;
- A vállalati vezetés szerepének elismerése a társadalmilag felelős eredmények biztosításában; és
- Bemutatták és igazolták a vezetés gyakorlatához való eredeti és jelentős hozzájárulást.